Bytex Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare i CSI, der blir bildene skarpere og skarpere jo mere de zoomer, helt til de ser refleksen av en mann i en skrue på skiltet på bilen som kjørte forbi i 200km/t. 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som vet om en kalender der man kan endre fargen på enkelte dager når du ser på månede-visning? F.eks. at dager du har prøver er markert som røde, og dager du har fri er markert som grønne. Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen. Lenke til kommentar
Treespider Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen. De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene... Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som kan anbefale en videospiller som støtter mange format? Til Honeycomb om det har noe å si. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) DoubleTwist eller VPlayer (7-dagers trial, men anbefaler å kjøpe unlockeren, $4,7) Endret 9. mai 2011 av Lami Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen. De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene... Det er jeg klar over, men var på utkikk etter noe hvor man lett kan se at det skjer noe spesielt den dagen, noe som gjør at det skiller seg litt mer ut fra alle andre dager. Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fant en som het MoboPlayer, gjorde nytten jeg trengte. Takk for tips. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen. De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene... Det er jeg klar over, men var på utkikk etter noe hvor man lett kan se at det skjer noe spesielt den dagen, noe som gjør at det skiller seg litt mer ut fra alle andre dager. Jeg bruker Pure grid calendar. Sammen med google kalenderen, har jeg en kalender for jobb, en for viktig osv. Viktig har jeg markert med RØD, så ser jeg de dagene med rød strek, så er det noe viktig osv 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen. De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene... Det er jeg klar over, men var på utkikk etter noe hvor man lett kan se at det skjer noe spesielt den dagen, noe som gjør at det skiller seg litt mer ut fra alle andre dager. Jeg bruker Pure grid calendar. Sammen med google kalenderen, har jeg en kalender for jobb, en for viktig osv. Viktig har jeg markert med RØD, så ser jeg de dagene med rød strek, så er det noe viktig osv Takk! Virka som noe liknende som det jeg tenkte på Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg bruker Pure grid calendar. Sammen med google kalenderen, har jeg en kalender for jobb, en for viktig osv. Viktig har jeg markert med RØD, så ser jeg de dagene med rød strek, så er det noe viktig osv Pure grid calendar er bra! Bruker du GO Launcher? Isåfall vil jeg vite hva den ikon-pakken du bruker heter.. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Pure Grid sammen med Pure Calendar er genialt om du er veldig avhengig av kalenderen din Pure Calendar viser de neste dagene litt mer utfyllende. Jeg bruker LauncherPro (Den beste launcheren ), og ikonene er standardpakken som følger med. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Leter etter Risk jeg, finnes dette spillet i en bra utgave til Android? Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har redigert startskjermen min med WidgetLocker. Problemet er at klokken bruker ca 1-2 sekunder på å oppdatere seg fra sist jeg så på mobilen til korrekt tidspunkt. Er det noen som har kjennskap til dette problemet og/eller vet hvordan man kan fikse det? Jeg prøver igjen. Jeg har prøvd ulike klokker og alle oppfører seg på samme måte. Jeg har forsøkt å google det, uten å treffe på noe aktuelt. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har faktisk dette klokkeproblemet uten widgetlocker. Altså med den vanlige lockscreenen. Riktignok med en CyanogenMod-port og både under- og overklokker med SetCPU, ikke sikker på hva som er årsaken da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ingen widgets på mobiltelefonen oppdaterer seg mens den er i "hvilemodus" me skjermen av (bortsett fra widgets som er satt til å kjøre i bakgrunnen og hent vørmeldingen hvert n-te minutt. Det hadde tømt batteriet dit fortere enn du hadde likt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Noen tips til et bra skytespill som ligger på marked? (first person) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Kan noen som har testet de alle si kjapt hva de største forskjellene på LauncherPro, ADW EX og Go Launcher EX er? En Launcher er som oftest mye å sette seg inn i, så får ikke helt oversikten over forskjellene bare ved å teste en liten stund. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Remote mouse hvis du kobler en pc til TV. Med den kan du altså styre musa på datamaskinen over wifi på mobilen. koster penger etter 30 dager, men det er ikke noe abonement Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen tips til et bra skytespill som ligger på marked? (first person) NOVA eller N.O.V.A Et av dem bedre vil jeg tro http://www.google.no/search?q=N.O.V.A+android&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1GGLL_no___NO378 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå