Martin Bergvill Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg leter etter en program/tilsvarende som lar meg dele inn sms-innbokser etter sjanger - en innboks for jobb, en for familie, en for venner.. etc.. Finnes dette? Hei https://market.android.com/details?id=com.jb.gosms Gir deg muligheten til å lage mapper der du kan flytte sms til. Men den har ikke noen automatisk sortering basert på hvem du får sms fra. Byttet ut Handcent til Go sms pro og er godt fornøyd. Jeg har en X10 Mini Pro. Mvh Martin 2 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Noen som vet om en app til å planlegge inn- og utgifter, samt sette av beløper til sparing? Tenker økonomisk. Endret 27. april 2011 av martin9 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har ikke prøvd den selv, men har hørt gode ting om denne appen: Mint.com Personal Finance Endret 27. april 2011 av Toffer91 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen som vet om en app som lar meg blokkere enkelte nummer etter feks kl 16 hver dag. Bruker min private tlf i jobbsammenheng, men er lei av å bli ringt opp av kunder utenom arbeidstid. Skaffe seg jobb tlf er uaktuelt for da må eg gå rundt med 3 telefoner. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 På jakt etter en treningsapp (joggeapp). Til nå har jeg brukt Runkeeper, fungerer greit den... Men finnes det joggeapps som du kan koble til pulsmåler(blåtann). Tror det går an med runkeeper, men tror det bare er slik at du får gjennomsnittspuls på slutten av joggeturen opplyst... Kunne tenkt medå kunne sett dette etterhvert og. tips? 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 på runkeeper får du vel en graf over pulsen sammen med fart/høyde/pace på nettsiden. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Bruker selv pulsbelte med Runkeeper. Fungerer glimrende, og du får opp graf på lik linje med hastighet osv. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men du får vell ikke noe info om puls UNDER turen? Kan du stille inn max og min puls? puls soner osv? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvilke typer pulsbelte trenger man til dette? Lenke til kommentar
matkva Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Noen som vet hvordan man kan gjøre om pdf fil til en form for app? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvilke typer pulsbelte trenger man til dette? http://store.runkeeper.com/shop/product/fitness_sensors/RK_POLAR ett slikt f.eks. Vet det fungerer med andre og, er vell det at de må ha blåtann innebygd Endomodo (eller hvordan det skrives) skal og støtte slike pulsbelter... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 noen som har tips til gode ordbøker på norsk <-> engelsk, norsk/engelsk <-> portugisisk, norsk/engelsk <-> spansk? brukte Slovoed sine ordbøker på X1 (og WM) men jeg synes Androind-utgaven av disse er ganske dårlig så jeg vurderer å bytte. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fant aldri noe så endte opp med Color Dict. Den er gratis og støtter hvertfall engelsk- spansk osv :-) Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som vet om en andriod app som leser opp pdf og andre filer på svox-voice ? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Skulle gjærne hatt muligheten til å avslutte en samtale (og i samme prosess slå av skjermen) ved å trykke på power-knappen. Er det en app som lar meg gjøre dette? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som vet hvordan man kan gjøre om pdf fil til en form for app? Det fins neppe noen automatisk måte å gjøre dette på. En Android-utvikler kan nok lage noe slikt. Får jeg spørre om hvorfor du ønsker å ha PDF konvertert til program? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som vet om en app som lar meg blokkere enkelte nummer etter feks kl 16 hver dag. Bruker min private tlf i jobbsammenheng, men er lei av å bli ringt opp av kunder utenom arbeidstid. Skaffe seg jobb tlf er uaktuelt for da må eg gå rundt med 3 telefoner. Call blocker... http://www.appbrain.com/app/advanced-call-blocker/us.wahooka.advanced.call.blocker Lenke til kommentar
DBM Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bare jeg som har problemer med å installere Rio-utgaven av Angry Birds? Mislykket installering hver gang, men jeg har 32,62 mb ledig plass på min HTC Desire. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mulig denne appen er nevnt tidligere men den står ihvertfall ikke på listen på førstesiden. My Movies Pro er et genialt program for de som sitter på en "del" orginal filmer og vil ha oversikt over hva de har. Filmene legges in i programmet ved å scanne strekkoden på coveret. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Mulig denne appen er nevnt tidligere men den står ihvertfall ikke på listen på førstesiden. My Movies Pro er et genialt program for de som sitter på en "del" orginal filmer og vil ha oversikt over hva de har. Filmene legges in i programmet ved å scanne strekkoden på coveret. Hmmm, jeg har nå iPhone og mymovies derfra. Er det muligt å bare ta backup ifra der? Og få inn alle filmene på min nye SGS2 når det kommer. Endret 2. mai 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå