JFM Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det går iallefall å være logget på med to pc-er samtidig. Såfremt begge maskinene kjører nyeste verson av Live Messenger Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er vel ikkje tillatt med msn protokollen? Jo, det kom for en liten stund siden. Men tror ikke noen andre programmer enn Live Messenger til Windows kan det. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Anbefaler Scummvm : http://sites.google.com/site/scummvmandroid/ Har hatt det så utrolig gøy med å spille gamle klassikere! Fungerer fint, litt tricky med touch. Men der det er vilje er det en måte Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Anbefaler Scummvm : http://sites.google.com/site/scummvmandroid/ Har hatt det så utrolig gøy med å spille gamle klassikere! Fungerer fint, litt tricky med touch. Men der det er vilje er det en måte Hvordan innstalerer du det? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kva er det beste facebook appet? Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du laster det ned. "Problemet" er å finne spill. Nå ligger heldigvis en gammel klassiker ute på nettsidene til Scummvm http://www.scummvm.org/downloads/#extras . Så er det bare å lagre filene på minnekort eller telefonen. Så fyre opp ScummVM (kan være man må installere noen plug-ins først, alle ligger på market) og add game. Så finne directory til spillet og voila Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Finnes det et godt program for podcaster? Bruker i dag ACast, men får ikke spilt av video-podcasts. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Finnes det et godt program for podcaster? Bruker i dag ACast, men får ikke spilt av video-podcasts. Mediafly kan du prøve, f.eks. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mediafly var bare for lyd, ikke video. Må jeg roote og få tak i betalingsversjonen eller noe? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor mange kan podcasts kan Mediafly takle? Prøvde et eller annet program, og der var grensa 5. Trenger en som kan importere fra Google. Orker ikke å legge inn alle på nytt. (Alle=De som jeg fant interessant fra nrk.no) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor mange kan podcasts kan Mediafly takle? Prøvde et eller annet program, og der var grensa 5. Trenger en som kan importere fra Google. Orker ikke å legge inn alle på nytt. (Alle=De som jeg fant interessant fra nrk.no) Google har jo faktisk et eget program, Listen. Har dog ikke prøvd det selv så mye. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Acast kan importere fra google-kontoen din. Støtter også passordbeskyttede feeds. Lenke til kommentar
arande Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Selv bruker jeg BeyondPod, funker knirkefritt...og er det mest ryddige jeg har funnet. Dog etter opprydding i de forhåndsinstallerte greiene Lenke til kommentar
eggs Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Finnes det et godt program for podcaster? Bruker i dag ACast, men får ikke spilt av video-podcasts. Beyondpod er et alternativ. Selv bruker jeg doggcatcher, og er veldig fornøyd. Du finner det i markedet (24 t gratis) og kan kjøpe det via utviklerens nettsider. Jeg har prøvd det meste, og ser vel på Beyonpod og Dogggcatcher som de to reelle valgene. Skal du synce med Google blir det Beyondpod (kommer også hos Doggcatcher etterhvert). Jeg bruker Doggcatcher til podcasts og Newsrob (gratis) til vanlige RSS feed. Newsrob syncer med Goggle. Endret 8. januar 2010 av eggs Lenke til kommentar
eggs Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kva er det beste facebook appet? Bloo, for tiden gratis og i beta. Alternativt vil jeg anbefale det originale Facebook programmet, som har blitt veldig bra. (Men det bruker nettleseren mye mer enn Bloo). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvilket program trenger jeg for å høre nettradio på HTC Hero? Skal høre Radio Norge og NRK mp3 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kva er det beste facebook appet? Bloo, for tiden gratis og i beta. Alternativt vil jeg anbefale det originale Facebook programmet, som har blitt veldig bra. (Men det bruker nettleseren mye mer enn Bloo). Kan den også synce bilete til kontaktane mine på telefonen? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dagens Næringsliv hadde testet diverse app-stores. Ser de skriver om Android Market - "Det er lett å søke i katalogen og det er kategorier man kan bla seg gjennom om man ikke er ute etter noe spesifikt." Når jeg går inn på Android Marketfinner jeg ingen søkefunksjon slik DN beskriver, og ikke synes jeg det er spesielt enkelt å bla gjennom kategorier. Er jeg inne i feil "market"? Fint om noen kunne gitt meg en tilbakemelding på dette. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er snakk om Android Marked på telefonen. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dagens Næringsliv hadde testet diverse app-stores. Ser de skriver om Android Market - "Det er lett å søke i katalogen og det er kategorier man kan bla seg gjennom om man ikke er ute etter noe spesifikt." Når jeg går inn på Android Marketfinner jeg ingen søkefunksjon slik DN beskriver, og ikke synes jeg det er spesielt enkelt å bla gjennom kategorier. Er jeg inne i feil "market"? Fint om noen kunne gitt meg en tilbakemelding på dette. Fjomp. I hovedmenyen, der du velger "spill, programmer, SØK, nedlastninger" står det faktisk søk, ellers kan du trykke på den knappen som brukes til å søke med (forstørrelsesglassknappen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå