Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv cover art downloader, den er veldig enkel

 

Prinsippet var ganske genialt, men det er mange av lydfilene som ikke kommer opp, så jeg får ikke funnet albumbilde heller.

 

Jeg sliter også litt med Music Mod. Når jeg blar meg igjennom låtene i widget'n er det ganske mange låter som jeg aldri får opp. Alle filene ligger i den samme mappa.

 

Også litt irriterende når man kommer til en lydfil som ikke støttes og hele greia klikker.

 

Edit: ser ut som at jeg finner det meste hvis jeg åpner Music Mod som en app, men i widget'en er det mye som mangler.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Noen som vet om en WIFI hotspot app der man kan velge å IKKE bruke mobilnettet, evt. bare en LAN-app?

Brukte den innebygde hotspot-appen til å spille via LAN i dag, fungerte utmerket, men skulle hatt LAN-muligheten uten å måtte bruke penger på internettrafikk.

 

Anyone? :)

Lenke til kommentar

Eg testet nå. Ved å bruke APN droid fikk eg da altså et wifi uten internett. Skulle vel dekke det du etterspør....

 

Hadde da sperret for mobilt nett, men wifi ble allikevel aktivert og eg kunne koble meg på og fikk IP og alt.

Tusen takk for hjelpen, fungerte kjempefint :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Finnes det en bra SMS app som feks husker de mest brukte kontaktene man sender sms til. Er vandt til SonyEricsson mobil og den har en liste med de mest brukte kontaktene.. Utrolig irriterende og hele tinden må lete opp kontakt i telefonboken hver gang man skal skrive en ny sms etter at man har slettet alle sms som ligger i inboks..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Du trenger da ikke lete i telefonboken? Bare skriv inn de første bokstavene i navnet til den du skal sende til, så søker den automatisk for deg.

 

Det stemmer, men hvis jeg har mange navn på samme bokstav og samme navn så kommer alle de opp med mob, privat og jobb nr.. Det synes jeg er tungvindt. Idiotisk at den viser fast tlf nr også. Kan jo ikke sende sms dit..

Lenke til kommentar

Jeg tok nettop en opprensing på telefonen for å prøve å frigi litt plass, og dermed slettet jeg yr.no-appen som tydeligvis har blitt erstattet av en ny håpløs app.

Den jeg leter etter ser slik ut:

1____28003.png

 

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

 

Si fra hvis du finner den :)

 

Jeg har den app'en som apk fil, men den fungerer ikke i Gingerbread 2.3, iallefall ikke på min Galaxy 9000.

Og ikke er den å finne i market. Selv sier ikke Yr noe om dette på sin web side heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...