madsc90 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det kan nevnes at ALLE apps med widgets MÅ ligge på telefonen. Hvis man flytter dem til SDkortet, virker ikke widgeten(, men selve appen vil fungere). Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Spørs hvilken musikk du hører på.:-) du kan safe ved å laste ned de med positive kommentarer og mange stjerner. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Album Art Grabber skjønte jeg i hvert fall lite av, til tross for mange stjerner og positive kommentarer Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Prøv cover art downloader, den er veldig enkel 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Prøv cover art downloader, den er veldig enkel Prinsippet var ganske genialt, men det er mange av lydfilene som ikke kommer opp, så jeg får ikke funnet albumbilde heller. Jeg sliter også litt med Music Mod. Når jeg blar meg igjennom låtene i widget'n er det ganske mange låter som jeg aldri får opp. Alle filene ligger i den samme mappa. Også litt irriterende når man kommer til en lydfil som ikke støttes og hele greia klikker. Edit: ser ut som at jeg finner det meste hvis jeg åpner Music Mod som en app, men i widget'en er det mye som mangler. Endret 12. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kan anbefale TouchPal Dialer. Perfekt for AOSP-roms. Fungerer på samme måte som sense-dialer med smart-dial osv. Ser mye bedre ut en DialerOne og har en del ekstra. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har blitt helt avhengig av Dock4Droid! Ofte ender jeg opp med å bare bytte fra app til app med den og ikke bruke noen av dem:-P Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg tok nettop en opprensing på telefonen for å prøve å frigi litt plass, og dermed slettet jeg yr.no-appen som tydeligvis har blitt erstattet av en ny håpløs app. Den jeg leter etter ser slik ut: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Si fra hvis du finner den Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som vet om en WIFI hotspot app der man kan velge å IKKE bruke mobilnettet, evt. bare en LAN-app? Brukte den innebygde hotspot-appen til å spille via LAN i dag, fungerte utmerket, men skulle hatt LAN-muligheten uten å måtte bruke penger på internettrafikk. Anyone? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Eg testet nå. Ved å bruke APN droid fikk eg da altså et wifi uten internett. Skulle vel dekke det du etterspør.... Hadde da sperret for mobilt nett, men wifi ble allikevel aktivert og eg kunne koble meg på og fikk IP og alt. 1 Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Eg testet nå. Ved å bruke APN droid fikk eg da altså et wifi uten internett. Skulle vel dekke det du etterspør.... Hadde da sperret for mobilt nett, men wifi ble allikevel aktivert og eg kunne koble meg på og fikk IP og alt. Tusen takk for hjelpen, fungerte kjempefint Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som vet om noe lignende for Android? - Er veldig forundret over at jeg ikke kan finne noe. X server for Ipad Veier nå mellom Ipad eller et Android-brett, og trodde aldri at jeg kunne beveges i retning av i(diot)-produkter. Men apps-utvalget til apple-varene er et råsterkt salgsargument. En ulempe er at jeg aldri ønsker å vise meg ute med et i-brett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Appsutvalget til iPad er indeed overlegent til Android, men nå som Honeycomb er på full vei, og mange produsenter har åpnet øynene for denne platformen, vil jeg tro det kommer til å øke drastisk med gode Android - Honeycomb apps også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Finnes det en bra SMS app som feks husker de mest brukte kontaktene man sender sms til. Er vandt til SonyEricsson mobil og den har en liste med de mest brukte kontaktene.. Utrolig irriterende og hele tinden må lete opp kontakt i telefonboken hver gang man skal skrive en ny sms etter at man har slettet alle sms som ligger i inboks.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Du trenger da ikke lete i telefonboken? Bare skriv inn de første bokstavene i navnet til den du skal sende til, så søker den automatisk for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Du trenger da ikke lete i telefonboken? Bare skriv inn de første bokstavene i navnet til den du skal sende til, så søker den automatisk for deg. Det stemmer, men hvis jeg har mange navn på samme bokstav og samme navn så kommer alle de opp med mob, privat og jobb nr.. Det synes jeg er tungvindt. Idiotisk at den viser fast tlf nr også. Kan jo ikke sende sms dit.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Si ikke det. Pappa sin fasttelefon kan både sende og motta SMS-er. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det kunne vørt kjekt om den bare viste navn ja, og isendte til tandardnummeret med mindre du "lang-presset". Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg tok nettop en opprensing på telefonen for å prøve å frigi litt plass, og dermed slettet jeg yr.no-appen som tydeligvis har blitt erstattet av en ny håpløs app. Den jeg leter etter ser slik ut: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Si fra hvis du finner den Jeg har den app'en som apk fil, men den fungerer ikke i Gingerbread 2.3, iallefall ikke på min Galaxy 9000. Og ikke er den å finne i market. Selv sier ikke Yr noe om dette på sin web side heller. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Vurderer å installere unlock with wifi, noen erfaringer? https://market.android.com/details?id=com.benhirashima.unlockwithwifi&feature=search_result Endret 17. april 2011 av OscarMike1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå