belenix Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ser ikke ut som noen ny er på trappene, nå er det bare til iPhone og Symbian at yr.no har egen app. http://www.yr.no/nyheter/1.7552908 Lenke til kommentar
MAdoK Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva heter den app'en som tar opp lyder og ting du sier mens du sover? Sleep as an Droid https://market.android.com/details?id=com.urbandroid.sleep Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Finnes det noe program som gjør så jeg kan legge på/avvise et anrop med å "tappe" på telefonen? Hadde en Nokia E66 som dette funket på. Svært praktisk når den ligger i lomma.. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Noen som veit hvor det har blitt av Yr-appen? Er den fjernet i påvente av en ny? Finner den ikke på market lenger.. Edit :Ser ut som om den ikke funket, men det er rart siden jeg brukte den til å installere yr appen på min andre tlf. Det er den gamle yr appen jeg har med flip clock. Så har noen en enkel måte jeg kan kopiere den på så kan jeg legge den ut på nytt. Endret 29. mars 2011 av Daniel.h Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Finnes det noe notatprogram som kan bli brukt til å skrive notater fra forelesning / skoletimer? Sitter å vurderer en tablet og hadde vært rimelig kjekt om jeg kunne skrivd notater og tegnet figurer rett inn på tableten. Klarer aldri å holde styr på papirene mine. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen som veit hvor det har blitt av Yr-appen? Er den fjernet i påvente av en ny? Finner den ikke på market lenger.. Her er den Får ikke til å installere yr.no-appen jeg. Kommer bare opp at det er feil når telefonen skal analysere den.Jeg har en LG Optimus 2X. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Sikker på at ikke yr-appen du leter etter ligger her? Denne bruker jeg. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Finnes det noe notatprogram som kan bli brukt til å skrive notater fra forelesning / skoletimer? Sitter å vurderer en tablet og hadde vært rimelig kjekt om jeg kunne skrivd notater og tegnet figurer rett inn på tableten. Klarer aldri å holde styr på papirene mine. Du har jo flere officeprogram som bla. QuickOffice, men vet ikke om de støtter håndskrift hvis det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
twb Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Finnes det noe notatprogram som kan bli brukt til å skrive notater fra forelesning / skoletimer? Microsoft OneNote er det du skal ha på PC. På mobilen eller paden bruker du så MobileNoter, den syncer mot OneNote. Microsoft har en egen app for dette, men tror MobileNoter er bedre. Du kan jo prøve begge. Evernote er også en løsning, men der må du være klar over at notatene lagres i skyen, med de begrensninger det har (har offline-funksjonalitet, men må ha nettforbindelse for full tilgang til notater, også for søk). MS sin app for OneNote er også skybasert. MobilNoter kan både lagre i skyen, eller lokalt på maskinen, og den syncer da over WiFi om man vil (da går ikke noe info ut på Internett). Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Her er den. Jeg fikk heller ikke til å innstallere den.. Får bare "Spaltingsfeil".. Bruker weather widgets, men savner app'n, da jeg syntes den var greiere og penere når man vil sjekke været flere steder samtidig. Mulig at jeg har apk'n liggende på et gammelt minnekort, men håpet at det kanskje dukket opp en ny, offisiell app fra yr ala iphone-appen, ettersom den jeg tenkte på var borte fra market. Takk for alle svar! Endret 29. mars 2011 av SuperG Lenke til kommentar
SuperG Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Har forøvrig, endelig, funnet en agenda-widget som er pen nok til å erstatte den som følger med Sense. Simple calendar widget. Endret 29. mars 2011 av SuperG Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen app som klarer synce mot lotus notes, gratis? Og hva med en "tapp for silence" app? Klarer ikke ifnne noen.. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som har anbefalt "aix weather widget"? Laget av en nordmann, henter data fra yr.no, og presenterer værmeldingen i en elegant graf på home screen'en. Du kan altså få sett prognoser for både temperatur, vær og nedbør for de kommende 24 timene. 100 % fantastisk, er dog to "minus" for øyeblikket: støtter ikke GPS-plassering, så du kan ikke få værmelding for "der du er for øyeblikket" grafen tegnes ikke på nytt når du snur telefonen i landscape mode EDIT: link. Finnes også en donasjonsmulighet til 20 kr, slett ikke dumt! Endret 29. mars 2011 av NothingForever Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som har anbefalt "aix weather widget"? Laget av en nordmann, henter data fra yr.no, og presenterer værmeldingen i en elegant graf på home screen'en. Du kan altså få sett prognoser for både temperatur, vær og nedbør for de kommende 24 timene. 100 % fantastisk, er dog to "minus" for øyeblikket: støtter ikke GPS-plassering, så du kan ikke få værmelding for "der du er for øyeblikket" grafen tegnes ikke på nytt når du snur telefonen i landscape mode EDIT: link. Finnes også en donasjonsmulighet til 20 kr, slett ikke dumt! Sikker på at det ikke er du som har laget den da? 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 100 % fantastisk, er dog to "minus" for øyeblikket: støtter ikke GPS-plassering, så du kan ikke få værmelding for "der du er for øyeblikket" grafen tegnes ikke på nytt når du snur telefonen i landscape mode Hadde vel ikke skrevet det om det var jeg som hadde laget den, vel? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det noe app som kalkulere flytider? Ved bare å legge inn by eller land? Og ikke fly type, merke på fly bla bla osv... Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Firefox på android http://www.itavisen.no/866339/naa-er-firefox-paa-android Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Får melding om at min Acer Liquid ikkje er støttet... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 jeg har sett at Wavesecure gjør at du kan slette mobilen remote hvis den blir stjålet. noen som har efaring med dette programmet. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Wavesecure anbefales STERKT. Hvordan det virker, du innstalerer det og en uninstall beskyttelse. Du vil deretter kunne logge deg inn på www.wavesecure.com hvor du kan styre mobilen. Herfra kan du:' Låse telefonen, og sette på alarm om du ønsker. Ta backup av alt du vil på telefonen. (kontakter, tlflogg, sms, bilder, filmer ect)' FJERNSLETTE alt eller det du ønsker på telefonen. Se hvor mobilen befinner seg (får opp kart) se hva simkort som står i telefonen. Om noen setter i ett annet sim vil wavesecure låse telefonen til mobilen er låst opp med pin fra wavesecure. ANBEFALES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå