Khaffner Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jepp. Programmet Instantroot, så programmet Marketenabler Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvor kan jeg finne Advanced Task Manager Lite? Finner det ikke i marked Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Denne du mener? http://www.androlib.com/android.applicatio...rfree-qpAF.aspx Hvis jeg får spørre: hva trenger du den til? "Minimerte" programmer sover i minnet, tar ingen prosessorkraft. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Denne du mener?http://www.androlib.com/android.applicatio...rfree-qpAF.aspx Hvis jeg får spørre: hva trenger du den til? "Minimerte" programmer sover i minnet, tar ingen prosessorkraft. Ahh. Stemmer jo. Da trenger jeg den nok ikke Men en ting jeg ser etter er en god videspiller som kan spille f.eks avi Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eneste filmavspilleren som kan avi er yxflash, og den koster penger og suger for tiden. Har prøvd den selv. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 khaffner: Finner ikke instantroot i marked og QR koden fungerer heller ikke :/ Any ideas? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Her er installasjonsfila til instantroot, brukes på eget ansvar: http://neilandtheresa.co.uk/Android/InstantRoot.apk Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Herregud føler meg som noob! Greit, lasta ned og fikk installert. Fant marketenabler, lasta ned, installerte og kjørte programmet. Finner fortsatt ikke noen paid apps i market... Prøvd å boote Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen som vet om Garmin Mobile XT finnes til android? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 De ligger ganske langt nede, Stoffer. Prøv å åpne en demo og velg å søke etter andre applikasjoner fra samme utvikler. Da skal du se om du har betalings app. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) @Stoffer86 Prøv å gjør som jeg postet til khaffner tidligere: "Prøv og trykk på meny-knappen inne på All Applications og deretter Change View - Priced Items Only" Endret 31. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Stoffer86: 1: Slå mobilen av og på 2: Åpne Marketenabler 3: Settings list fanen 4: Hold inne ønsket land(US for eks.) og trykk på "Fake this provider now" 5: Lukk marketenabler 6: Start marked, endre view slik JohanOle beskriver det Ved reboot settes provideren tilbake til standard Endret 1. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Takker alle sammen Da fungerer alt Igjen, mange takk! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som vet om det finnes en MSN klient som lar deg være pålogga msn både på telefon og dataen? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som vet om det finnes en MSN klient som lar deg være pålogga msn både på telefon og dataen? Tror ikke det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som vet om det finnes en MSN klient som lar deg være pålogga msn både på telefon og dataen? Tror ikke det. Æsj. Hva er den beste msn klienten? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sjekk ut Hi msn og ebuddy. Tittel: Fring Pris: Gratis Kategori: Kommunikasjon Fring lar deg koble til flere forskjellige protokoller som f.eks gtalk og msn. Det som derimot er kult med programmet er at det lar deg bruke skype og sip-tjenester. Man kan ringe og motta skypesamtaler over wifi og 3g. Man kan også bruke sip til å ringe over internett. Genialt hvis man har et fribruk abonnement. Minus for lite innstillingsmuligheter. Jeg opplevde også at det var lag under skype-samtalen, men vet ikke om det er på grunn av min egen telefon som har vært gankse treig i en lang periode nå. Lenke til kommentar
Frika Bazinga Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj. Hva er den beste msn klienten? Bruker selv Meebo IM Støtter mer enn MSN. Frik Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som vet om det finnes en "fantasy premier league" app? Vet at det finnes på Iphone. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som vet om det finnes en MSN klient som lar deg være pålogga msn både på telefon og dataen? Det er vel ikkje tillatt med msn protokollen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå