LtdEdFred Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da er min første android telefon i hus! LG optimus 2X Hva er et must av apps som man burde laste ned fra Android Market? Som sakt er dette min første android tlf, så det kunne vært kjekt om noen kunne kommet med tips til apps man "må" ha - Nettleser osv.. (Sinnsykt lang tråd så tok ikke sjangsen på å se igjennom hele) Du kan jo ta en titt på Det beste fra Android Market. Bare de beste appsene (brukernes subjektive mening) uten masse diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Takk til begge to! Den tråden du linket til "LtdEdFred" var jo veldig bra. Strålende gjennomført! Forresten - Har dere en bra app som kontrollerer datatrafikk? Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Takk til begge to! Den tråden du linket til "LtdEdFred" var jo veldig bra. Strålende gjennomført! Forresten - Har dere en bra app som kontrollerer datatrafikk? Her er en app som jeg bruker og som er meget godt til å kontrollere datatrafikk: 3G Watchdog Her kan du f.eks. stille in hvor mye trafikk du tillater pr. mnd-uke-dag etc. og at den varsler deg når du nærmer deg grensen. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei, jeg er på jakt etter en kalender der man kan sette opp påminnelse ved hjelp av dato og klokke. De jeg har funnet er bare x ant timer/dager før. Noen som har noen ideer. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Sikkert vært anbefalt før men Bambuser er gøy. Streame live fra telefonen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er det noe program som kan ta opp telefon samtaler, mens man er i samtale? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Er det noe program som kan ta opp telefon samtaler, mens man er i samtale? Fra mitt første google-søk We've confirmed that our Total Recall call recorder app for Android is running (ie, recording audio from both the device and the caller audio) on the following devices: - Acer Liquid 100 - Droid Eris - G1 - General Mobile DSTL1 - HTC Evo - HTC Dream - HTC Hero - HTC Magic - HTC Tattoo - MyTouch - Sony Ericsson Xperia X10 / Mini Det kunne spart deg et halvt døgn med venting. Endret 20. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det flere som har oppdaget dette i SetCPU: Gå på "About" så står dette: Vri telefonen og så står det Noen som vet bakgrunnen til denne dissen? Eller er det bare for tull. 6 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Har vel noe med deathgripet på iPhone 4 å gjøre, at den mister signal om du holder over antennområdet. Om du snur telefonen, så dekker hånden det området hvor antennen er på iPhone 4 ^^ Men det problemet er ganske oppblåst også da.. Men artig spøk ;D Endret 21. mars 2011 av Möllers Tran 3 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Er det en app som gjør det mulig å hindre enkelte nr å ringe eller å sende meldinger i et bestemt tidsrom, hvor man kan slå det av og på? Skulle gjerne hatt noe som kunne blokkere anrop og meldinger fra alle også, f.eks. når jeg skal sove. Jeg må jo fortsatt ha lyden på så jeg hører alarmen. Endret 21. mars 2011 av DBM Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Alarmer ringer da selvom du har skrudd av lyden? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg har blitt fortalt det motsatte, og derfor har jeg heller ikke prøvd. Er sjeldent at jeg har dette behovet. Edit: men jeg skulle uansett sørget for at innkommende anrop fra bestemte personer blir blokkert. Edit2: testet, og du hadde rett Endret 21. mars 2011 av DBM Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har Settings -> Call settings -> Black list Men mulig det er en CyanogenMod-funksjon. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg vil anbefale Llama. Du kan sette opp profiler basert på hvilken mobilmast du er koblet til, slik at telefonen f.eks går i stillemodus mellom to tidspunkt når du er i ett område(hjemme/på skolen etc) og skifte tilbake til normal modus utenfor disse områdene/tidspunktene. Veldig enkel app, og siden den ikke bruker gps er den snill mot batteriet Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har blitt fortalt det motsatte, og derfor har jeg heller ikke prøvd. Er sjeldent at jeg har dette behovet. Edit: men jeg skulle uansett sørget for at innkommende anrop fra bestemte personer blir blokkert. Edit2: testet, og du hadde rett Ikke testet selv, men hva med call control? Søk på blacklist på marked. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Du kan bruke tasker til dette og masse annet. Har lydløs om natten men hvis kona ringer så slipper hun gjennom. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) med AudioManager kan du eks skru ned ringevolum og SMS, og justere hvor høyt du vil ha alarmen edit: etter å ha lest ordentlig, spør du jo ikke om dette, men fin info uansett Kjempe program Endret 22. mars 2011 av Skjo Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Opera Mobile og Opera Minier i dag ute i nye versjoner. Pinch to zoom fungerer nå utmerket på begge versjonene, og det hele flyter meget bra. Anbefaler å "prøvekjøre" dem begge. Sitter og vurderer å bytte ut Dolphin HD til fordel for Opera Mobile. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Du kan bruke tasker til dette og masse annet. Har lydløs om natten men hvis kona ringer så slipper hun gjennom. Er det Tasker fra Crafty Apps du mener, den til $6.44? Da kan jeg blokkere anrop fra enkelte nr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå