DjDarkDragon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Firmus ta en titt på Winamp. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Finnes det noen apps som lar deg lage mapper i app drawer-en, uten å bytte ut selve launcher/home -appen? Altså en app som lar meg lage mapper i f. eks LauncherPro sin app drawer? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg bruker Folder Organizer til å erstatte midterste ikon i docken i LauncherPro med snarvei til Folder Organizer folder med alle apps sortert etter brukshyppighet (med svart bakgrun og ingen tittelbar, ser ut som drawer)! I den folderen kan du også legge snarveier til andre folders. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hmm ... Ingen dum idé. Kanskje jeg skal teste det ut. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Lurer på om det finnes noen "speech to text" app'er, slik at ungene kan trene seg litt på engelsk og fransk uttale og se om de blir forstått. LGp500, Froyo stock rom Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva om dere lister opp "android-"app"-ene dere ikke kan leve uten"? Denne tråden begynner å bli litt for omfattende til å gå igjennom side for side.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gmote VNC sak. Dolphin HD Handcent Dialer One Dropbox Tasker SDMove TV2 sporten app APNDroid Listen er de eg bruker mye. I tillegg kommer jo Angry birds og Angry birds season samt Robo Defense Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva om dere lister opp "android-"app"-ene dere ikke kan leve uten"? Denne tråden begynner å bli litt for omfattende til å gå igjennom side for side.. Ikke direkte "apps man ikke kan leve uten", men i Det Beste Fra Android Market finner du en samling over favorittappsene til diskusjon.nos brukere. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Min liste: Dolphin Browser Mini: Raskere enn HD, og har i tillegg de fleste funksjonene (gestures, men ikke plug ins) ASTRO: standard AppBrain: Veldig mye enklere å finne nye apps! Best Apps: samme som over, men her blir appene testet manuelt og de finner blant annet den beste sms appen, beste musikk appen osv. ColorDict: Offline ordliste, ikke norsk, men bruker ofte engelsk-spansk til skolen. Titanium Backup: Et must når jeg skal bytte rom. Endret 5. mars 2011 av Habarug Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som vet om en bra smb/samba-filbehandler? Gjerne en som tillater linker direkte til nettverksdiskene fra Startsiden.. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 lurer på eit program som kan høyre ein sang og finne ut kva sang det er? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Shazam eller Soundhound funker til det. Jeg bruker Soundhound selv. Endret 6. mars 2011 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mulig å forandre farge på klokke+dato i WidgetLocker? Hvit passer meg ganske dårlig når jeg har lys bakgrunn. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vil tipse andre spillgeeks om en kul app jeg fant i går kveld. Den heter Quests, og fungerer som en task manager hvor du legger inn oppgaver du skal gjøre. Du velger hvilken kategori de hører til (work, travel, sport, cook etc) og hvilken vanskelighetsgrad oppgavene har. Når du huker en oppgave av som utført, så får du XP og går opp i level på de ulike kategoriene. Jo vanskeligere du har satt en oppgave til å være, jo mer XP får du. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Rocket Bunnies er eit kult spel visst folk ikkje har prøvd det enda Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 For dem som har gått lei av Angry Birds vil jeg anbefale N64oid. Muligheten til å spille Nintendo 64 på Desire HD er enormt kult, spillopplevelsene på Android ble fort en del bedre. 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet om en bra smb/samba-filbehandler? Gjerne en som tillater linker direkte til nettverksdiskene fra Startsiden.. ES File Explorer Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 For dem som har gått lei av Angry Birds vil jeg anbefale N64oid. Muligheten til å spille Nintendo 64 på Desire HD er enormt kult, spillopplevelsene på Android ble fort en del bedre. Oj,oj ! Er det mulig på en vanlig Desire også ? Eller kun for de med hd utgaven ? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skal i utgangspunktet fungere med alle mobiler med Android 2.1. Tror absolutt at Desire kan takle flere av spillene, det skader ikke å prøve i det minste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har et ønske om å se NRK1 på mobilen via mobilnettet i morra. Finnes det noen muligheter for dette? NRK appen funker kun på radio.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå