discostu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har en god videoavspiller å anbefale? Syns rockplayer suger litt. Lagger ofte og videoen blir ofte out of sync. vPlayer Den koster jo penger Jeg vet ikke hva de egentlig legger i free trial, men jeg har brukt denne i mange mnd.... /Espen Ok, sist jeg brukte det fikk jeg bare beskjed om å betale, men skal prøve det igjen nå Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så jeg mener at det du trenger ikke er noe programvare for å hindre dataene dine fra å bli kompromittert, men heller sunn fornuft. ... koblet sammen med DroidWall og deres like. Min "Angry birds" sender ikke noe som helst noen steder. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Mener at google skal ha laget noe ala appbrain, men finner det ikke. Noen som kan peke meg i riktig retning? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 https://market.android.com/ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Du tenker på Android Market? Edit: der var jeg ikke rask nok.. Har selv blitt hekta på TV Shows. Deilig å kunne se på f.eks Family Guy uten å måtte legge inn en episode om gangen. Endret 28. februar 2011 av DanielL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det funka suverent. Knall app, takk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Å kikke litt der gjør jo Android til et langt bedre alg enn iOS, på Android må ihvertfall applikasjonen spørre om tilgang til data først - selv om det ikke er mulig å holde oversikt over ALT, som f.ek.s om BSSID sendes noe sted. Noen som vet om telefonidentitet-tilltelsen inkluderer IMEI? Angry Birds står forresten ikke på den listen for Android,, kun iOS.Jeg vet at Angry Birds kom med en oppdatering som inneholdt mange nye tillatelser, men etter en storm av 1-stjernesanmeldelser og klagr gav de seg tydeligvis. Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen som vet hva den SMS/call widgeten heter? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Virker som en del av grensesnittet i Miui, en kinesisk ROM. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ser ut som Minimalistic Text Widget. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen som vet om telefonidentitet-tilltelsen inkluderer IMEI? Jepp Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Edit: Dobbelpost pga forumhikke Endret 1. mars 2011 av MrEspen Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Veldig offtopic, men fikk et plutselig innfall: Flere av appene der ute er helt gratis og har heller ikke reklame (Go SMS osv), tjener utviklerne penger på noen som helst måte? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Donasjoner fra f. eks brukere på XDA-forums osv. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvilke spill spiller dere for tida? Jeg trenger litt input på hvilke spill jeg burde laste ned. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Angry Birds, MX Mayhem, X Contstruct og X-Plane Jo større skjerm jo bedre! 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Gem Miner, Air Control og Atomic Bomber Edit: Glømte Stupid Zombies Endret 1. mars 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Angry Birds har jeg allerede tre versjoner av laster ned MX Mayhem nå, får se om jeg laster ned X-plane. Det ble refunder på MX Mayhem, bruker vanvittig mye plass og jeg fikk heller ikke lagt det på minnekortet. Greit spill. Endret 1. mars 2011 av Lekr Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 GunBros er ganske artig. Krever 109MB nedlasting though, men er temmelig sikker på at det legger seg på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå