Cord Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Finnes det en widget som viser om det er oppdateringer til programmene dine? Gjerne også antall oppdateringer Vet ikke om noen widget, men "aTrackDog" sjekker etter oppdateringer for deg. Kan også sjekke programmer du har fjernet fra tlf. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Finnes det en widget som viser om det er oppdateringer til programmene dine? Gjerne også antall oppdateringer Vet ikke om noen widget, men "aTrackDog" sjekker etter oppdateringer for deg. Kan også sjekke programmer du har fjernet fra tlf. Da kan jeg like gjerne gå inn på market Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 GBCoid Gameboy(color)emulator Vurdering:Fungerer knall hittil, endelig en emulator som klarer å bruke rullekula skikkelig! Pris:2.99$ men finnes også gratis URL:http://www.androlib.com/android.application.com-androidemu-gbc-xEBp.aspx Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 GBCoidGameboy(color)emulator Vurdering:Fungerer knall hittil, endelig en emulator som klarer å bruke rullekula skikkelig! Pris:2.99$ men finnes også gratis URL:http://www.androlib.com/android.application.com-androidemu-gbc-xEBp.aspx Hvor finner man spill til emulatoren? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er ikke lov å diskutere her fordi de er piratkopiert, men du kan alltids google det Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvilken Podcast-program bruker dere? Fant tre forslag på rappen her: Link Lenke til kommentar
Cord Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sticky Note er en genial liten widget som lar deg feste en "post it" på skjermen. Kjempe greit for handelitser om det er noe du må huske o.l. Battery Widget er en annen grei liten widget som gir bedre oversikt over batteri, og har snarveier for å skru av WiFi, GPS o.l. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Meridian Beskrivelse: Medieavspiller Vurdering: Den beste medieavspilleren jeg har prøvd til Android. Lite revolusjonerende, men ting fungerer rett og slett. Må prøves! Pris: Gratis, men finnes en "Professional Version". Har bare erfaringer med gratisversjonen. Link: http://www.androlib.com/android.applicatio...idian-qmtA.aspx Musical Pro Beskrivelse: "Musikerpakke" med Metronom, tuner, piano og 2 typer trommer. En for single-touch og en for multitouch. Vurdering: Meget avansert og brukervennlig for musikere. Gjør jobben sin! Trommene trenger forbedring. Hakker noen steder og støtter kun to fingre av gangen. Pris: 1.99$, finnes en gratisversjon(Musical Lite) som bl. a. mangler trommer og en del lyder. Link: http://www.androlib.com/android.applicatio...l-pro-jjCA.aspx Lenke til kommentar
larhog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som vet om noen gode navigasjons/kart-pakker som kan benytte seg av gps sensoren? istedenfor å bruke datatrafikk med google maps... ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har testet CoPilot, og var godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
eggs Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sygic. Funker veldig bra. Ikke dårligere enn CoPilot i mine øyne. Kan kjøpes fra www.sygic.com Lenke til kommentar
larhog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det meningen at jeg skal finne dette på market? Har Hero. Prøvd å finne CoPilot, men jeg finner det ikke.. Pris? Ingen gratis kart-pakker noe sted? Akkurat kjøpt Nordic til iPhone.. lite interessert i å kjøpe ny navigasjon til Hero også.. Lenke til kommentar
eggs Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du finner ikke CoPilot i markedet på telefonen fordi det er et program som koster penger. Sygic selges ikke gjennom markedet, men kun via deres egen hjemmeside. Du kan lese om alle programmene som distribueres via Googles marked her: http://www.androlib.com/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Finnes det et vekkerklokkeprogram som har radiofunksjon? Ikke FM-radio, da denne skal funke på Hero. Nettradio. Evt. at vekkerklokkeprogrammet starter en tidligere installert radioapp. Hadde satt STOR pris på et godt tips her! Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du finner ikke CoPilot i markedet på telefonen fordi det er et program som koster penger. Sygic selges ikke gjennom markedet, men kun via deres egen hjemmeside. Du kan lese om alle programmene som distribueres via Googles marked her: http://www.androlib.com/ Ein bør også nemne NDrive i samanheng med Sygic og Co-Pilot. NDrive kan du laste ned gratis frå markedet, og så kjøper du kart via betaltenesten deira. Kart for skandinavia koster 45 euro. Eg har brukt dette programmet eit par gongar, og eg er rett og slett imponert. Programmet er raskt og responsivt, og det fungerer utruleg bra. Det skal seiast at nokre av fartsgrensene den rapporterer om er feil (til dømes ein del 30-soner på småvegar), men det meste er riktig, og fotoboksvarslinga fungerer også veldig bra. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvilke spill er anbefalt til Hero? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Robo defense virker kult. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Har ikke Dolphin Browser automatisk tilpasning av tekst? Det virker i hvertfall ikke her .. Endret 31. desember 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
kesse Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvilke spill er anbefalt til Hero? Er helt hekta, skulle bare ønske jeg fikk kjøpt fullversjonen Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det finst vel ein hack for å fikse markedplace med betal programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå