Jotun Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jepp, oppdaterte den. Men nå funker ikke Home knappen slik den gjorde før Derimot kan man nå velge å ikke bruke de andre knappene til å låse opp skjermen. Så det er bra. Lenke til kommentar
Jetset Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva er egentlig forskjellen på markedet og AppBrain? Har noen et tips om et tastatur med symboler? Jeg lastet ned Symbols som jeg kunne hente opp rett fra det vanlige tastaturet. Fungerte fint det, men syns det hang litt når jeg skrev. Derfor så fjernet jeg det igjen. Det henger fortsatt så det er ikke sikkert det er det som var problemet. Har også fjernet alle programmer jeg ikke bruker. Noen som har en ide om hva som er galt? Lenke til kommentar
deiglie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Finnes det en kjørebok app til Android? ala denne: http://www.mobilen.no/artikler/lanserer_e-kjorebok_til_iphone/87494 Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Smart å ha et virusprogramm på android.. Lookout er et topp, og gratis alternativ Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Smart å ha et virusprogramm på android.. Lookout er et topp, og gratis alternativ Da jeg testet lookout var det noe som hang seg i det etter et par dager. Telefonen gikk kontinuerlig (den ble varm mens den bare lå der ubrukt og batteriet ble tomt på noen timer). Avinstallerte lookout, problem borte. Installerte lookout på ny, problem kom tilbake. Åpenbart ikke noe alle opplever, men til info kan det altså skje. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Smart å ha et virusprogramm på android.. Lookout er et topp, og gratis alternativ Da jeg testet lookout var det noe som hang seg i det etter et par dager. Telefonen gikk kontinuerlig (den ble varm mens den bare lå der ubrukt og batteriet ble tomt på noen timer). Avinstallerte lookout, problem borte. Installerte lookout på ny, problem kom tilbake. Åpenbart ikke noe alle opplever, men til info kan det altså skje. Oisann! Jeg har også hatt problemer med lite batteri, og at den blir varm! Da kan jo det være problemet! Hva slags virusprogram bruker/ anbefaler du? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du trenger virkelig ikke noe antivirus eller liknende om du bare sjekker tillatelsene til applikasjonene du istallerer - og de vises jo under installasjonen. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg installerer apps fra andre steder enn android marked, og jeg foretrekker å være på den sikre siden.. Apps som trenger tillatelsen til å sende meldinger for å fungere, er det vanskelig å finne ut om det er noe virus i.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Velger å ikkje ha anti-virus hittil, men at det blir meir aktuellt i framtida trur eg på.. Bruker mest Google Market anywhoo. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Velger å ikkje ha anti-virus hittil, men at det blir meir aktuellt i framtida trur eg på.. Bruker mest Google Market anywhoo. Skulle vel gjort det jeg å.. (å bruke google market) Men det er så rotete. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Sant, men kom seg litt når web-utgaven blei operativ. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Sant, men kom seg litt når web-utgaven blei operativ. Jo, webutgaven er genial, du klikker bare installer, å volla, så er den installert på telefonen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Litt som appbrain liksom.... Som har vært ute i år og dag.... Og som allikevel bruker marked..... Om du skjøner Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Appbrain sin on-demand-installer er vel ikkje lengre kompatibel med nyeste market? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mhmmm... Da visste eg inkje. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har en god videoavspiller å anbefale? Syns rockplayer suger litt. Lagger ofte og videoen blir ofte out of sync. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har en god videoavspiller å anbefale? Syns rockplayer suger litt. Lagger ofte og videoen blir ofte out of sync. vPlayer Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har en god videoavspiller å anbefale? Syns rockplayer suger litt. Lagger ofte og videoen blir ofte out of sync. vPlayer Den koster jo penger Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg installerer apps fra andre steder enn android marked, og jeg foretrekker å være på den sikre siden.. Apps som trenger tillatelsen til å sende meldinger for å fungere, er det vanskelig å finne ut om det er noe virus i.. Jeg kan ikke se at antivirus-programmer har noen effekt på Android. Faren er jo applikasjoner som sender hjem data fra telefonen din uten at du er klar over det. Tilgangsrettighetene er definert i applikasjonen og du får dem opp under installasjonen. Om et pacman-spill sender kontaktene dine til en eller annen luguber server er ikke dette noe et antivirus-program vil kunne hjelpe med. Var for eksempel ingen antivirusprogrammer som reagerte på at Angry Birds sendte kontakter, GPS posisjon og mer hjem til seg selv. Så jeg mener at det du trenger ikke er noe programvare for å hindre dataene dine fra å bli kompromittert, men heller sunn fornuft. applikasjoner som WaveSecure og liknende derimot har jeg mere sansen for. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har en god videoavspiller å anbefale? Syns rockplayer suger litt. Lagger ofte og videoen blir ofte out of sync. vPlayer Den koster jo penger Jeg vet ikke hva de egentlig legger i free trial, men jeg har brukt denne i mange mnd.... /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå