Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

80% er sikkert nevnt før, men her er listen over mine så langt

-iGO for Android (Navigasjon)

-Navigon Mobile Navigator (Navigasjon)

-Flyinfo (viser avganger/ankomster på alle flyplasser i norge. viser info på "flyplass-skjerm", ser utrolig bra ut)

-Posten (Pakkesporing)

-Mobilbank (Banken i lomma)

-Norsk Tipping App (Tipping, lotto osv på mobilen)

-Norsk TV Guide (meget gjennomført app, har de fleste kanalene)

-1881 (Se hvem som ringer før du tar den + nummer søk i eget 1881 program)

-Trafikanten (Buss og Tog info)

-IMDb (IMDb på mobilen, kan bl.a se trailere rett på mobilen)

-Astro File Manager (Søk gjennom filene på SD kortet ditt)

-Angry Birds (har vel de fleste hørt om)

-Currency (Fin Valutaomregner)

-Linpack for Android (Ytelsestest)

-ROM Manager (For flashing av ROM og andre programmer)

-SetCPU (Endre klokkefrekvensen på prosessoren, krever Root)

-SuperUser

-VISIONary+

-Hvem Eier Bilen (Veldig enkelt å taste inn skiltnr, og viser info om hvem som eier bilen samt eu kontroll (fra SVV)

-Tollkalkulator (Tast inn i hvilken valuta du skal handle i, (hvor mye+frakt) og programmet regner ut mva + tollgebyr og total sum for alt)

Roota Desire HD med Revolution HD 2.0.11

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Har et halvdesperat behov for å øke volumet når jeg spiller av musikk med øreklokker/plugger.. Synes det er altfor lavt, selv på det høyeste! Har Desire som er hacket, om det hjelper!

Takker så meget! :)

Høreapparat? Ørevoksfjerning? Er det et problem med lyden på Desire, er det at man ikke får stilt den lavt nok - det er alt for stor forskjell på ingen lyd og minimumslyden. Om lyden ikke er høy nok, er nok en ekstern hodetelefonforsterker det eneste som hjelper.
Lenke til kommentar

Så det finnes ingen volume boost som hjelper?! :(

Hadde sist jeg sjekket veldig god hørsel, men synes nå volumet fortsatt er litt lavt igjennom klokker/plugger.. Mangler et par hakk, synes jeg!

Sjekk VOODOO SOUND fix... Google det eller noe, det kom med Darkys versjonen på min Galaxy S. Den øker volumet betraktelig!

Lenke til kommentar

Så det finnes ingen volume boost som hjelper?! :(

Hadde sist jeg sjekket veldig god hørsel, men synes nå volumet fortsatt er litt lavt igjennom klokker/plugger.. Mangler et par hakk, synes jeg!

Du kjører et Cistom ROM? Regnet med det når du sier hacket. Ellers kan det være at det ligger noe sperrer på volu i HTCs firmware. Det er så lenge siden jeg har brukt den at jeg faktisk ikke husker det... Men den hade i hvert fall ikke problemet med at lyd på laveste nivå er alt for høy. Håpløst å ha på minste hakket når jeg spiller, høres i halve leiligheten.
Lenke til kommentar

Om lyden ikke er høy nok, er nok en ekstern hodetelefonforsterker det eneste som hjelper.

Har merket meg at desire sliter litt med å drive AKG K172 HD. Skal lage en hodetelefonforsterker når jeg får tid, i mellomtiden beholder jeg min Nokia N95-8GB som "spotify-telefon".

Lenke til kommentar

Har merket meg at desire sliter litt med å drive AKG K172 HD. Skal lage en hodetelefonforsterker når jeg får tid, i mellomtiden beholder jeg min Nokia N95-8GB som "spotify-telefon".

Ja med 55Ohm kan du ikke akkurat ta det som en selvfølge at de fungerer greit på bærbart utstyr. 32Ohm er vel en grei tommelfingerregel, selv om Ohm ikke sier alt.
Lenke til kommentar

Hei

I fjor høst hadde jeg spotify på mobilen. Jeg har nå fått det tilbake igjen, men i en nyere versjon. Denne versjonen liker jeg ikke - mye tregere og mer lagg.

Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake den gamle versjonen? Evt. link til hvor den kan nedlastes?

takk ;)

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...