Jotun Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kast det i søppelbøtta. Akkurat som når du fjerner noe på homescreen.... Eg bruker ikke disse i det hele tatt. Bruker home knappen og back knappen. Home slår på skjermen og tar meg til home, mens back tar meg til appen eg hadde oppe når eg slo av skjermen. Nydelig. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg ser ikke helt hvordan jeg skal få dratt de ned i søpla på vanlig måte. Har en Desire om det er relevant. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hold lenge på midten mellom sliderne, så kan du dra de til søppelkassa. 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hold lenge på midten mellom sliderne, så kan du dra de til søppelkassa. Haha, takker. Jeg holdt naturligvis bare inne på en av dem og det funka heller dårlig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva er din kilde for dette? Android market har offisielt norsk språkstøtte, Google har norsk filial, og angrerettloven har ingen geografiske begrensninger. Pakistans blasfemilov har sikkert heller ingen geografiske begrensninger , men jeg skulle like å se at jeg ble dømt etter den om jeg skulle finne på å skrive noe nedsettende om en viss profet på urdu her på forumet. For å si det sånn: jeg hadde neppe møtt opp i rettssalen i karachi, eller reist ed for å sitte i fegsel eller bli henrettet, dersom jeg ble dømt. Android Market er ikke lokalisert i Norge, pengene går ikke via noe norsk selskap, og Norge har ingen jurisdiksjon over utenlandske selskaper i deres hjemland. At Google har en norsk filial har ingen betydning, så lenge det ikke er den du kjøper apps av - og det er det ikke. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Kom over dette programmet i dag. Anbefales til alle som ønsker å sortere programmer på en enkel og oversiktig måte. All Apps Organizer Link: AppBrain eller Android Market Linkene er til den betalte versjonen. Det finnes også en gratis versjon. http://www.youtube.com/watch?v=e_poiZv2rkI Endret 9. februar 2011 av bushwacker Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som kan anbefalte ett bra tastatur? har testet swift key en stund nå, kjenner jeg ikke er helt fornøyd.... Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skadefryd. Hvis dette ikke blir toppsak i nyhetene i morgen, blir jeg enda sikrere på at alle journalister sitter i lomma til Apple og andre lukkede systemer. Det er det eneste de kjenner, stakkars. Stjel ALT fra en Iphone med IOS4.2.1 på seks minutter 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Lurer på hvor godt slikt er sikret i Android. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ser det egentlig ikke er noe poeng å ha kodelås på iPhonen da. Lenke til kommentar
xitd Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Finnes det noen norsk ordbok for 2,3 Gingerbread? Bruker custom rom til HD2, og følger desverre ikke med noen der Iallfall ikke på denne romen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Bruk HTC_IME mod. Det er en modifisert utgave av HTC sitt standard keyboard som funker på de fleste custom ROM. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ser det egentlig ikke er noe poeng å ha kodelås på iPhonen da. Exchange Server policy er en vanlig årsak til at man benytter kode eller mønster. 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ser det egentlig ikke er noe poeng å ha kodelås på iPhonen da. Exchange Server policy er en vanlig årsak til at man benytter kode eller mønster. I tillegg er det ikke så kult at hvem som helst kan komme seg inn i eposten, twitteren, facebook og andre tjenester som er linket opp mot telefonen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Men er det noen som vet hvordan Android sikrer disse dataene? Så vidt jeg vet, passer vel applikasjoner som mail, tiwtter o.l. på passordene selv, og det lover jo ikke ndvendigvis godt. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vet ikke hvordan det fungerer nå, men i 3.0 skal alt være kryptert jf. pressekonferansen sist uke. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen som kan anbefalte ett bra tastatur? har testet swift key en stund nå, kjenner jeg ikke er helt fornøyd.... BuMp! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Prøv SlideIt. Swype liknende tastatur. Meget bra. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Liker Gingerbread-tastaturet jeg. Mulig det er for smått for folk med pølsefingre, men jeg har ingen problemer med å bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå