Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Noen som har et lydbokprogram å anbefale?

Jeg bruker Mortplayer Audio Books: Link

Den har jeg også lastet ned, men jeg får den ikke til å fungere. La inn en bok i mp3-format, men den vil ikke spille den av. Musikkspilleren som er på telefonen fra før klarer å spille den.

Hva gjør jeg galt? (jeg la boka inn rett på sd-kortet fra pc'en)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unified Remote ser helt perfekt ut, men hvis jeg går inn på filmene mine via telefonen, så kan jeg bare se de 15 første.

Hadde tenkt å se Transformers, men den listes ikke opp fordi den kommer etter de 15 første filmene mine i alfabetet.

Er det bare sånn det er? Kan man bla videre på noe hvis?

Lenke til kommentar

Android market nå også på Internett (helt sant!)

Ikke lenger bare en app

Ang fjernkontroller: Synes de forskjellige til VLC er suverene fordi de ikke krever installering av ekstra serverprogrammer på PCen. Disse er alltid forbundet med en viss, ukjent risiko. I stedet aktiverer man VLCs webinterface fra Tools-Preferences.

Denne er av de mer spesielle - etter det jeg vet, den eneste som lar deg streame omtrent alle filtyper fra PC til telefonen. (De som vil forsøke dette utenfor sitt LAN, vil imidlertid slite hvis de ikke har god oppstrøms netthastighet. På hjemmenettverk funker det som bare det - så lenge man har en PC som er kraftig nok til å konvertere on the fly).

VLC Stream & Convert

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...