Lekr Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Sitter med android-sdk-mappa på skrivebordet og får ikke fjernet den. Det står at jeg trenger tillatelse for å utføre handlingen. Jeg trykka på fortsett da administratortillatelse kom opp, men det hjalp ikke. Hvordan får jeg flyttet den? Det har ikke noen betydning hvor jeg legger denne mappa? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 vil Optimus One klare å kjøre alle spill fra marked? Har bare testet Angry Birds, det kjører ikke særlig smooth. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen som vet hvordan man får Desktop Visualiser-ikoner til å ligge så tett som dette? Mine ikoner får altfor mye tomrom rundt seg, slik som dette: Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Høyst mulig at det er en egen app for slikt. Ikke at jeg vet hvilken Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet hvordan man får Desktop Visualiser-ikoner til å ligge så tett som dette? Mine ikoner får altfor mye tomrom rundt seg, slik som dette: I LauncherPro (som jeg er rimelig sikker på er launcheren som er brukt i det bildet) så kan man definere hvor mange rader og kolonner som skal være på skjermen (altså man definerer et rutenett). Hver widget bruker i utgangspunkt en rute av dette rutenettet, men man kan endre størrelse på dem. Definerer man et svært stort rutenett (mange rader og kolonner) og deretter strekker widgetene ut over mange ruter i rutenettet vil de kommer svært nær hverandre (slik som i skjermskuddet du viser til). 1 Lenke til kommentar
O_K Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har noen erfaringer med vær widgets til android? Før brukte jeg ett som var fra yr.no, utviklet av "apps AS", men dette er blitt borte fra markedet, finner siden, men det står at applikasjonen er fjernet. Alternativet er Øystein Gulliksen sin yr.no app, som egentlig er perfekt, men dessverre utrolig utstabil, og det ser ikke ut som han driver med aktive forbedringer av den. Så finnes det jo hundrevis av andre vær widgets, men hvor nøyaktige og gode værmeldinger har disse for norge? Vurderer "Weather widgets", koster 8NOK, som ikke er all verden, men ser ikke ut til at de widgetene kan bli gjennomsiktige (en fordel med tanke på utseende), og så er det jo unødig å bruke penger om de utenlandske widgetene bruker en god kilde for norske værdata. Lenke til kommentar
StianKB Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 AVG antivirus free. Det er ikke selve antiviruset du er ute etter, det er en funksjon i programmet som heter FindR gjør at hvis telefonen blir stjelt, kan du sende en sms til mobilen. så aktiverer du GPS'en og sender kordinasjonene til en nettside du kan finne telefonen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Har noen erfaringer med vær widgets til android? Før brukte jeg ett som var fra yr.no, utviklet av "apps AS", men dette er blitt borte fra markedet, finner siden, men det står at applikasjonen er fjernet. Alternativet er Øystein Gulliksen sin yr.no app, som egentlig er perfekt, men dessverre utrolig utstabil, og det ser ikke ut som han driver med aktive forbedringer av den. Så finnes det jo hundrevis av andre vær widgets, men hvor nøyaktige og gode værmeldinger har disse for norge? Vurderer "Weather widgets", koster 8NOK, som ikke er all verden, men ser ikke ut til at de widgetene kan bli gjennomsiktige (en fordel med tanke på utseende), og så er det jo unødig å bruke penger om de utenlandske widgetene bruker en god kilde for norske værdata. Weather Widgets (fra Pixelspore) kan jeg trygt anbefale. Bruker yr.no og passer ihvertfall mine behov glimrende. Kan bekrefte at den kan gjøres gjennomsiktig. Uten tvil verdt de få kronene den koster. Du har jo og mulighet til å teste i 15 min. Avinstallerer du innen denne tiden, så blir du ikke belastet. Endret 28. januar 2011 av learntofly Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Sitter med android-sdk-mappa på skrivebordet og får ikke fjernet den. Det står at jeg trenger tillatelse for å utføre handlingen. Jeg trykka på fortsett da administratortillatelse kom opp, men det hjalp ikke. Hvordan får jeg flyttet den? Det har ikke noen betydning hvor jeg legger denne mappa? Helt feil tråd for dette, men du må nok stanse adb.exe fra oppgavebehandleren i windows... /Espen Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som har et lydbokprogram å anbefale? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som har noe enkle og greie bilderedigeringsprogram å anbefale? Kommer til å bruke det til å nedskallere størrelse og beskjære bilder, for det meste. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Photoshop Express klarer hvert fall det du nevnte der :-) 1 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har noen erfaringer med vær widgets til android? Før brukte jeg ett som var fra yr.no, utviklet av "apps AS", men dette er blitt borte fra markedet, finner siden, men det står at applikasjonen er fjernet. Alternativet er Øystein Gulliksen sin yr.no app, som egentlig er perfekt, men dessverre utrolig utstabil, og det ser ikke ut som han driver med aktive forbedringer av den. Så finnes det jo hundrevis av andre vær widgets, men hvor nøyaktige og gode værmeldinger har disse for norge? Vurderer "Weather widgets", koster 8NOK, som ikke er all verden, men ser ikke ut til at de widgetene kan bli gjennomsiktige (en fordel med tanke på utseende), og så er det jo unødig å bruke penger om de utenlandske widgetene bruker en god kilde for norske værdata. Jeg bruker Snowstorm. Det er utviklet for Sverige, men fungerer utmerket her i Norge også. Bruker yr.no som datakilde. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I LauncherPro (som jeg er rimelig sikker på er launcheren som er brukt i det bildet) så kan man definere hvor mange rader og kolonner som skal være på skjermen (altså man definerer et rutenett). Hver widget bruker i utgangspunkt en rute av dette rutenettet, men man kan endre størrelse på dem. Definerer man et svært stort rutenett (mange rader og kolonner) og deretter strekker widgetene ut over mange ruter i rutenettet vil de kommer svært nær hverandre (slik som i skjermskuddet du viser til). Tusen takk, virker greit fram til man skal begynne å trykke på ikonene. De ligger jo nesten oppå hverandre. Jeg klarer helt fint å trykke på ikonene hadde det ikke vært for at tomrommene overlapper. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Noen som har et lydbokprogram å anbefale? Jeg bruker Mortplayer Audio Books: Link Endret 28. januar 2011 av andybb Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Photoshop Express klarer hvert fall det du nevnte der :-) Nice! Jeg fant ikke noe å nedskallere størrelsen på bildene med da... Klarer ikke programmet det, eller ligger det sjult et sted? Lenke til kommentar
Colamaen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som vet om noen kule skytspill? Anbefaler deg å ta en titt på Gameloft sine sider. Flere geniale fps spill! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når vi er inne på spill: Noen som veit om noen spill som man kan spille med multiplayer på? F.eks. over bluetooth eller nett. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som har et lydbokprogram å anbefale? Jeg bruker Mortplayer Audio Books: Link Støttes! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Når vi er inne på spill: Noen som veit om noen spill som man kan spille med multiplayer på? F.eks. over bluetooth eller nett. What the Doodle!? Gjett hva de andre tegner, og tegn selv når det er din tur. Overraskende morro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå