Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Sitter med android-sdk-mappa på skrivebordet og får ikke fjernet den. Det står at jeg trenger tillatelse for å utføre handlingen. Jeg trykka på fortsett da administratortillatelse kom opp, men det hjalp ikke.

Hvordan får jeg flyttet den? Det har ikke noen betydning hvor jeg legger denne mappa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man får Desktop Visualiser-ikoner til å ligge så tett som dette? Launcher-Pro-Plus-and-Desktop-Visualizer.jpg

Mine ikoner får altfor mye tomrom rundt seg, slik som dette:

I LauncherPro (som jeg er rimelig sikker på er launcheren som er brukt i det bildet) så kan man definere hvor mange rader og kolonner som skal være på skjermen (altså man definerer et rutenett). Hver widget bruker i utgangspunkt en rute av dette rutenettet, men man kan endre størrelse på dem. Definerer man et svært stort rutenett (mange rader og kolonner) og deretter strekker widgetene ut over mange ruter i rutenettet vil de kommer svært nær hverandre (slik som i skjermskuddet du viser til).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har noen erfaringer med vær widgets til android? Før brukte jeg ett som var fra yr.no, utviklet av "apps AS", men dette er blitt borte fra markedet, finner siden, men det står at applikasjonen er fjernet. Alternativet er Øystein Gulliksen sin yr.no app, som egentlig er perfekt, men dessverre utrolig utstabil, og det ser ikke ut som han driver med aktive forbedringer av den.

Så finnes det jo hundrevis av andre vær widgets, men hvor nøyaktige og gode værmeldinger har disse for norge? Vurderer "Weather widgets", koster 8NOK, som ikke er all verden, men ser ikke ut til at de widgetene kan bli gjennomsiktige (en fordel med tanke på utseende), og så er det jo unødig å bruke penger om de utenlandske widgetene bruker en god kilde for norske værdata.

Lenke til kommentar

AVG antivirus free.

Det er ikke selve antiviruset du er ute etter, det er en funksjon i programmet som heter FindR gjør at hvis telefonen blir stjelt, kan du sende en sms til mobilen. så aktiverer du GPS'en og sender kordinasjonene til en nettside du kan finne telefonen.

Lenke til kommentar

Har noen erfaringer med vær widgets til android? Før brukte jeg ett som var fra yr.no, utviklet av "apps AS", men dette er blitt borte fra markedet, finner siden, men det står at applikasjonen er fjernet. Alternativet er Øystein Gulliksen sin yr.no app, som egentlig er perfekt, men dessverre utrolig utstabil, og det ser ikke ut som han driver med aktive forbedringer av den.

Så finnes det jo hundrevis av andre vær widgets, men hvor nøyaktige og gode værmeldinger har disse for norge? Vurderer "Weather widgets", koster 8NOK, som ikke er all verden, men ser ikke ut til at de widgetene kan bli gjennomsiktige (en fordel med tanke på utseende), og så er det jo unødig å bruke penger om de utenlandske widgetene bruker en god kilde for norske værdata.

Weather Widgets (fra Pixelspore) kan jeg trygt anbefale. Bruker yr.no og passer ihvertfall mine behov glimrende. Kan bekrefte at den kan gjøres gjennomsiktig. Uten tvil verdt de få kronene den koster.

Du har jo og mulighet til å teste i 15 min. Avinstallerer du innen denne tiden, så blir du ikke belastet.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Sitter med android-sdk-mappa på skrivebordet og får ikke fjernet den. Det står at jeg trenger tillatelse for å utføre handlingen. Jeg trykka på fortsett da administratortillatelse kom opp, men det hjalp ikke.

Hvordan får jeg flyttet den? Det har ikke noen betydning hvor jeg legger denne mappa?

Helt feil tråd for dette, men du må nok stanse adb.exe fra oppgavebehandleren i windows...

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg bruker Snowstorm. Det er utviklet for Sverige, men fungerer utmerket her i Norge også. Bruker yr.no som datakilde.

Lenke til kommentar

I LauncherPro (som jeg er rimelig sikker på er launcheren som er brukt i det bildet) så kan man definere hvor mange rader og kolonner som skal være på skjermen (altså man definerer et rutenett). Hver widget bruker i utgangspunkt en rute av dette rutenettet, men man kan endre størrelse på dem. Definerer man et svært stort rutenett (mange rader og kolonner) og deretter strekker widgetene ut over mange ruter i rutenettet vil de kommer svært nær hverandre (slik som i skjermskuddet du viser til).

Tusen takk, virker greit fram til man skal begynne å trykke på ikonene. De ligger jo nesten oppå hverandre. Jeg klarer helt fint å trykke på ikonene hadde det ikke vært for at tomrommene overlapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...