Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Eg har enter der du har smiley.... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, mener det var det jeg hadde før jeg byttet til SwiftKey. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Får min HTC DZ i morgen og har søkt litt på appbrain nå. Leter etter et godt program for å blokkere ukjente nummer og også nummer jeg skriver inn. De skal da gå rett til telefonsvar. .(Pris spiller ingen rolle.) Det er mange programmer der inne som visstnok skal utføre dette, men kommentarene er så spredte i forhold til om folk er fornøyde eller ikke, så jeg blir bare forvirret. Er det noen her inne som har prøvd app for blokkering av anrop? Det er innebygd i HTC Desire HD ihvertfall. Sikkert for Z også. Ihvertfall å blokkere spesifikke nr. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal D-HD og D-Z versjonen av HTC Sense komme til vanlig desire også, eller må jeg roote får å få det? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal D-HD og D-Z versjonen av HTC Sense komme til vanlig desire også, eller må jeg roote får å få det? root Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, mener det var det jeg hadde før jeg byttet til SwiftKey. Det er swiftkey eg har.... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Eg har enter der du har smiley.... Swiftkey bytter ut entertasten med en smileytast når man skriver sms. Mange har klagd på det på vip-forumet deres, så jeg satser på at de fikser det etterhvert. Currently the enter key is available when emailing, and the smiley key when texting. We have, however, had many requests to make both keys available at all times and this is something we are looking into providing. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Cyclo: Ikke når man bruker handcent hvertfall. 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Cyclo: Ikke når man bruker handcent hvertfall. Samme her, i Handcent har jeg enter-tast, i den originale har jeg smiley. Konklusjon: Bruk Handcent! Skjønner egentlig ikke at noen bruker den innebygde fremfor den. Endret 17. januar 2011 av LtdEdFred 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Får min HTC DZ i morgen og har søkt litt på appbrain nå. Leter etter et godt program for å blokkere ukjente nummer og også nummer jeg skriver inn. De skal da gå rett til telefonsvar. .(Pris spiller ingen rolle.) Det er mange programmer der inne som visstnok skal utføre dette, men kommentarene er så spredte i forhold til om folk er fornøyde eller ikke, så jeg blir bare forvirret. Er det noen her inne som har prøvd app for blokkering av anrop? Det er innebygd i HTC Desire HD ihvertfall. Sikkert for Z også. Ihvertfall å blokkere spesifikke nr. Det viktigste er egentlig å blokkere skjult nummer, og det finnes det ingen innstilling for.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Cyclo: Ikke når man bruker handcent hvertfall. Samme her, i Handcent har jeg enter-tast, i den originale har jeg smiley. Konklusjon: Bruk Handcent! Skjønner egentlig ikke at noen bruker den innebygde fremfor den. Jeg brukte Handcent før, men jeg fant ingen fordeler med det over den innebygde. Enlighten me! Den har en masse funksjoner og tilpasningemuligheter, men når jeg ikke fant noen av de nyttig gikk jeg rett og slett tilbake. Handcent var heller ikke helt stabilt når det kom til varslingslyset som viste at en hadde fått ny melding. Nå må jeg kanskje vurdere på nytt, for jeg savner virkelig linjeskift. 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Cyclo: Ikke når man bruker handcent hvertfall. Vi prater om swiftkey tastaturet... ikke generelt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Cyclo: Ikke når man bruker handcent hvertfall. Vi prater om swiftkey tastaturet... ikke generelt Og eg sier: Når man skriver en SMS (som var utgangspunktet for et problem, og en forklaring på hvorfor min swiftkey ikke har smiley men enter knapp) via handcent så har man enter knapp. Handcent var heller ikke helt stabilt når det kom til varslingslyset som viste at en hadde fått ny melding. Aldri hatt problemer med dette. Utenom det har eg ikke peiling på fordeler. Liker utseendet. Og eg har fått tilpasset appen akkurat som eg ønsker. Liker også popup muligheten, men det går sikkert an på den vanlige også. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg lastet ned Handcent for å teste, og kan bekrefte at man med SwiftKey og Handcent får entertast og ikke smileytast. Om man kan få popup med den vanlige sms-appen vet jeg ikke, men jeg liker ikke popup-funksjonen uansett. Vil ikke at meldinger jeg får plutselig skal bli synlig i hendene på feil person. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Og eg sier: Når man skriver en SMS (som var utgangspunktet for et problem, og en forklaring på hvorfor min swiftkey ikke har smiley men enter knapp) via handcent så har man enter knapp. My bad... Jeg leste litt fort. La ikke merke til at du skrev Handcent. Jeg bare innbilte meg at du pratet om et annet tastatur Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det viktigste er egentlig å blokkere skjult nummer, og det finnes det ingen innstilling for.. Lurer litt på hvorfor det er vitkig å blokkere skjult nummer? Ingen telefonselgere o.l. som bruker skjult nummer, så sannligheten er vel størst for at det er en paranoid slektning som ikke liker a noen ser nummeret deres som ringer, med mindre du har problemer med at torpedoer ringer deg støtt. Men da får du ikke mindre problemer av å ikke ta telefone, tror jeg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Politiet ringer med skjult nummer Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå har android market bugga ut og installerte apps vises ikke opp lenger så jeg kan ikke oppatere dem så enkelt. Fins det noen måte å fikse det? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Cyclo: Ikke når man bruker handcent hvertfall. Samme her, i Handcent har jeg enter-tast, i den originale har jeg smiley. Konklusjon: Bruk Handcent! Skjønner egentlig ikke at noen bruker den innebygde fremfor den. Jeg brukte Handcent før, men jeg fant ingen fordeler med det over den innebygde. Enlighten me! Den har en masse funksjoner og tilpasningemuligheter, men når jeg ikke fant noen av de nyttig gikk jeg rett og slett tilbake. Handcent var heller ikke helt stabilt når det kom til varslingslyset som viste at en hadde fått ny melding. Nå må jeg kanskje vurdere på nytt, for jeg savner virkelig linjeskift. Det er mulig det finnes noen fler eksempler som jeg ikke kommer på at the moment, men de viktigste forskjellene for meg er: - Kontaktbildene er større i HC (i lista over meldingsmottakere) - Popup på SMS med quick-reply er jeg veldig glad i. Nå husker jeg hverken om den innebygde har popup-mulighet (det er over et år siden jeg brukte den) eller om den har følgende funksjon: Hvis jeg leser en ubetydelig melding, som jeg enten ikke bryr meg eller om den ikke krever et svar så kan jeg bare trykke "Back"-knappen for å merke den som lest uten å måtte gå inn på meldingen i programmet (dette kan virke som en bagatell, men prøv en uke med og en uke uten så vil du nok savne det ) - Muligheten for gjentatt varsling om du ikke har besvart en melding. Jeg er ekspert til å titte på en melding for så å legge fra meg telefonen, enten fordi jeg spiller, er i butikken, prater med noen osv. Vips så har det gått to timer og jeg får dårlig samvittighet og har en snurt kompis i andre enden. Med HC så piper telefonen igjen om 10min om jeg ikke har svart = blidere venner - Jeg liker også utseende til HC bedre enn det noe triste utseendet på Sense-appen. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er mulig det finnes noen fler eksempler som jeg ikke kommer på at the moment, men de viktigste forskjellene for meg er: - Kontaktbildene er større i HC (i lista over meldingsmottakere) - Popup på SMS med quick-reply er jeg veldig glad i. Nå husker jeg hverken om den innebygde har popup-mulighet (det er over et år siden jeg brukte den) eller om den har følgende funksjon: Hvis jeg leser en ubetydelig melding, som jeg enten ikke bryr meg eller om den ikke krever et svar så kan jeg bare trykke "Back"-knappen for å merke den som lest uten å måtte gå inn på meldingen i programmet (dette kan virke som en bagatell, men prøv en uke med og en uke uten så vil du nok savne det ) - Muligheten for gjentatt varsling om du ikke har besvart en melding. Jeg er ekspert til å titte på en melding for så å legge fra meg telefonen, enten fordi jeg spiller, er i butikken, prater med noen osv. Vips så har det gått to timer og jeg får dårlig samvittighet og har en snurt kompis i andre enden. Med HC så piper telefonen igjen om 10min om jeg ikke har svart = blidere venner - Jeg liker også utseende til HC bedre enn det noe triste utseendet på Sense-appen. Hvor finner man det der henne da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå