LtdEdFred Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da blir det jo rot på hjemmeskjermen :/ Helt enig, derfor er det laget widgeter som ser identisk ut med den innebygde "strømkontroll", med den forskjellen at du kan legge til funksjoner selv, også 3G da selvfølgelig. Én heter SwitchPro, en annen Widgetsoid, atter en annen Extended Controls. Last ned og test. Har faktisk kjøpt både SwitchPro og Extended Controls, men fant ut at jeg foretrakk sistnevnte. Det er mulig denne funksjonen er i SP (enten at den har blitt lagt til siden jeg slutta å bruke den eller at jeg bare ikke fant den), men jeg så meg så lei på å måtte konfigurere oppsettet hver gang jeg skulle legge til en ny. Med EC kan man lagre oppsettet og hente det frem når som helst. Selv etter at jeg flasha telefonen og skulle legge til kontrollene så lå det lagrede oppsettet mitt og venta på meg og jeg slapp å måtte velge rekkefølge, konfigurere utseendet og innstillinger til de forskjellige. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Control Bar er også en veldig fin strømkontroll widget. Har både 1x1, 2x1, 3x1 og 4x1widget. Eneste minus er at den ikke har autorotate switch... Edit: og så er den gratis da Endret 15. januar 2011 av Habarug Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvilke kalendere bruker folket? Brukte Calengoo, men var bare en beta, som man må betale for. Synes den funket sånn passe bra. Så ikke særlig bra ut. Kalender er såpass viktig at jeg kunne ha betalt noen kroner for den, men da må det være bra. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 La akkurat merke til at det finnes en Discovery Channel app der ute, men de tyder på at den er bare for amerikanere. Noen som kan poste en link eller noe slikt. (kunne også trengt link til TV2sporten og tegneserier app pga svensk sim Lenke til kommentar
andybb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det du trenger er vel apk-ene. Hjelper ikke med noen linker tror jeg. Jeg kan muligens legge opp .apk for både tegneserie-appen og TV2Sporten senere i dag. Eventuelt kan du bruke MarketEnabler, og endre til norsk simkortkode. Men det trenger du root for. Lenke til kommentar
twb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har faktisk kjøpt både SwitchPro og Extended Controls, men fant ut at jeg foretrakk sistnevnte. Det er mulig denne funksjonen er i SP (enten at den har blitt lagt til siden jeg slutta å bruke den eller at jeg bare ikke fant den), men jeg så meg så lei på å måtte konfigurere oppsettet hver gang jeg skulle legge til en ny. Ja, dette var et irritasjonsmoment i tidligere versjoner av SwitchPro. Dette er korrigert nå. Oppsettet blir automatisk lagret, så du slipper å gjøre alt på nytt når du skal legge til en ny widget. I siste versjon kan du også endre eksisterende widgets, både knapper og utseende. Du slipper altså å måtte slette en widget for så å legge til en ny, bare for å endre på en knapp eller prøve et annet utseende. Det som fortsatt mangler er imidlertid mulighet for å ta backup av oppsettet. Men savner ikke det, for Titanium blir uansett brukt til backup av alt viktig, og da blir jo også oppsettet i SwitchPro med. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hvilke kalendere bruker folket? Brukte Calengoo, men var bare en beta, som man må betale for. Synes den funket sånn passe bra. Så ikke særlig bra ut. Kalender er såpass viktig at jeg kunne ha betalt noen kroner for den, men da må det være bra. Har enda ikke funnet en kalender-app jeg er 100% fornøyd med. Bruker for tiden Jorte og Pure Grid Calendar Widget. Sistnevnte koster $2-3 tror jeg. Pure er ikke en fullverdig kalender i seg selv, men fungerer som en front/widget for mange andre. Bl.a Calengoo. Endret 15. januar 2011 av Dummst Lenke til kommentar
smilys Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bruker Pocket Informant Lenke til kommentar
twb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvilke kalendere bruker folket? Brukte Calengoo, men var bare en beta Det er flere gode kalendere på gang nå, de fleste her i beta, men fullt brukbare allerede: Pocket Informant er min favoritt. Checkmark Calendar er også lovende. Gemini har færre funksjoner. CalenGoo er den som kommer best opp mot funksjonene i Pocket Informant, men ser flat og kjedelig ut, mangler "hud". Business Calendar er et annet alternativ. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det var apkene jeg mente ja Lenke til kommentar
andybb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Her er apk for TV2Sporten og tegneserier: tv2stegnes.zip 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Får min HTC DZ i morgen og har søkt litt på appbrain nå. Leter etter et godt program for å blokkere ukjente nummer og også nummer jeg skriver inn. De skal da gå rett til telefonsvar. .(Pris spiller ingen rolle.) Det er mange programmer der inne som visstnok skal utføre dette, men kommentarene er så spredte i forhold til om folk er fornøyde eller ikke, så jeg blir bare forvirret. Er det noen her inne som har prøvd app for blokkering av anrop? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 ^ Pocketnowvideo på youtube hadde en slik app på sin siste android app review ting. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som vet om det finnes et program som kan sende automatisk sms til et bestemt klokkeslett, som jeg har skrevet på forhånd? F.eks at telefonen sender sms når jeg sover. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Du kan bruke tasker til det og mye mer, men det koster litt. Du kan også bruke en av de mange sms schedulerne på market. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det noen her inne som har prøvd app for blokkering av anrop? Jeg er veldig fornøyd med CallFilter. Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det bare meg eller mangler SwiftKey muligheten for å lage avsnitt når en skriver? Jeg finner hvertfall ingen måte å legge inn linjeskift på. Mulig jeg må leite bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) høh.... Bare å ikke tukle med oppsettet slik at Enter knappen fører til "ferdig melding" så mangler den ingenting.... Hos meg blir det hvertfall linjeskift når eg trykker på linjeskift knappen.... Edit: Fant ikke dette oppsettet nå, men mener å huske at man kan velge at linjeskift betyr "ferdig melding" e.l. Endret 17. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) høh.... Bare å ikke tukle med oppsettet slik at Enter knappen fører til "ferdig melding" så mangler den ingenting.... Hos meg blir det hvertfall linjeskift når eg trykker på linjeskift knappen.... Edit: Fant ikke dette oppsettet nå, men mener å huske at man kan velge at linjeskift betyr "ferdig melding" e.l. Ehm, mulig jeg har misforstått noe, men jeg finner ingen enterknapp. Endret 17. januar 2011 av SKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå