eesp Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 FInnes det en huskeliste app, helst med widget, som kan synkroniseres både fra macen min til telefonen, og motsatt? Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Noen bra strømkontroller på marked? Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk. Widgetsoid Denne har alt av on/off swithces, med forskjellige themes http://www.appbrain.com/app/widgetsoid2-x/com.jim2 Endret 13. januar 2011 av ironman666 1 Lenke til kommentar
andybb Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 FInnes det en huskeliste app, helst med widget, som kan synkroniseres både fra macen min til telefonen, og motsatt? Astrid Tasks tror jeg skal funke bra til det. Har mulighet til å synkronisere med Google Tasks. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke som jeg har prøvd hvertfall. ADW Launcher er ikke så ille da, men jeg synes menyene og slikt er mer "rotete". Finnes en betalingsversjon av ADW også, men den aner jeg ikke hvordan er. ADW.Launcher er vel den største «konkurenten». Den har blant annet (som Launcher Pro ikke har) støtte for themes, mulighet til å fjerne docken og mulighet for «sidevisning» i drawer (som hjemmeskjermen til iPhone). LauncherPro er bedre hvis du vil tilpasse hjemmeskjermen på millimetern imo. Den har også (litt usikker på om ADW har noe av dette) pop-up-menyer i docken, swipe action i docken, opp til 3 docker, fine ikoner, mulighet til å skjule statusbaren og vise den igjen ved å trykke home og mulighet til å resize widgets. Men generelt er begge veldig bra og har mye av de samme mulighetene. Takk skal dere ha Lenke til kommentar
lokka Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nå er det MASSE program som er tilgjengelig UTENFOR market da... http://www.sygic.com/ "Grab your copy of Mobile Maps 10 systems" og der er og Android. Når du trykker på Android kommer Aura opp til 80 Euro... som sakt flere ganger nå, det er Aura som er programmer/Appen man kjøper til Android... Sygic Aura for Nordics(Norge, Sverige, Danmark og Finland) koster kun 19.90 Euro I tillegg kan man kjøpe trafikkvarsling for Norge(1 år) for 9.90 Euro. Lokka Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 FInnes det en huskeliste app, helst med widget, som kan synkroniseres både fra macen min til telefonen, og motsatt? Astrid Tasks tror jeg skal funke bra til det. Har mulighet til å synkronisere med Google Tasks. Kan også prøve GTasks (som også syncer med Google) Pure Calendar er fin widget som kan vise kalenderoppføringer og tasks (fra bla. Astrid og GTsaks). Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen bra strømkontroller på marked? Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk. Extened Controls anbefales varmt Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg kunne tenkt meg et program som tar backup av tekstmeldingene mine, og jeg fant et par av dem og tenkte jeg skulle installere dem men må altså inn på android market, men jeg får bare en tullete beskjed om at jeg ikke har internett på mobilen min (selv om jeg surfe helt fint). Noen tips her? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Takk for hjelpen, men ser ut som om ROM-et jeg har installert ikke støtter BusyBox. Da gir jeg heller bare opp og venter til jeg får installert meg et nytt ROM. Du har ikke en gang giddet å lese pop-up-boksen som kommer første gang du bruker Titanium der det står at den kan laste ned sin egen busybox og at det er anbefalt? Når det gjelder launchers synes jeg ADW er det beste valget om man ikke trenger de proprietære widgetene som følger med launcherPro (hint: Det gjør du ikke,) Man kan i hvert fall orøve ut både det og XZedge, som er en ganske lett launcher, før man kjøper noe annet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 NgZ: Hmm ... Kan ikke engang huske at det har kommet noen pop-up jeg. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 XZedge, som er en ganske lett launcher Kan ikke finne denne noe sted ... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 XZedge, som er en ganske lett launcher Kan ikke finne denne noe sted ... Har aldri hørt om XZedge. Zedge er en app for å finne bakgrunner og ringetoner, men zeam er en lett launcher. http://zeam.org/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det var Zeam jeg mente, ja. . Både fingrene (eller tastaturet) og hukommelsen sviktet meg der. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen bra strømkontroller på marked? Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk. Du sier ikke hvilken telefon du har men min Desire har alt det spør om innebygd. Også mobilt nettverk. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen bra strømkontroller på marked? Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk. Du sier ikke hvilken telefon du har men min Desire har alt det spør om innebygd. Også mobilt nettverk. Jeg har Desire selv. Tenkte på selve "strømkontroll"-widgeten, den har ikke mobilt nettverk-bryter. Da må du vel bruke den enslige switchen? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen bra strømkontroller på marked? Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk. Du sier ikke hvilken telefon du har men min Desire har alt det spør om innebygd. Også mobilt nettverk. Jeg har Desire selv. Tenkte på selve "strømkontroll"-widgeten, den har ikke mobilt nettverk-bryter. Da må du vel bruke den enslige switchen? Det er riktig Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da blir det jo rot på hjemmeskjermen :/ Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Heh, viktig og holde det ryddigt ja Lenke til kommentar
twb Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Da blir det jo rot på hjemmeskjermen :/ Helt enig, derfor er det laget widgeter som ser identisk ut med den innebygde "strømkontroll", med den forskjellen at du kan legge til funksjoner selv, også 3G da selvfølgelig. Én heter SwitchPro, en annen Widgetsoid, atter en annen Extended Controls. Last ned og test. Endret 14. januar 2011 av twb 1 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Widgetsoid er genial! Utrolig mange muligheter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå