Khaffner Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg bruker 1.5 som de fleste andre Hero-brukere. Noen som vet noe sikkert om når HTC slipper ut 2.0 eller 2.1? Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Heisann! Fikk meg en Hero idag, så tenkte jeg måtte registrere meg her for å kunne få litt hjelp hvis det trengs Er veldig fornøyd med telefonen, helt fantastisk brukeropplevelse, deilig og responsiv skjerm, og veldig lettvint å bruke Så til spørsmålene (ja jeg har søkt): finnes det noe program jeg kan bruke for å spille av videoer uten å måtte konvertere de til noe spesielt format? La inn en episode av Family Guy i XviD, men finner den ikke på tlf/minnekortet. Finnes det noen filutforsker liggende på tlf, eller må jeg laste ned en fra Market? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du kan laste ned Astro - det er en veldig god filutforsker, men det er godt mulig den blir betal-app etter hvert. Du må bare venne deg til å konvertere filer for å spille dem av - grafkkchippen har bare mulighet for å bruke hardwareaksellerering på videoer kodet med spesielle begrensninger , og prosessoren er alt for svak til å spille av noe særlig på egen hånd. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du kan laste ned Astro - det er en veldig god filutforsker, men det er godt mulig den blir betal-app etter hvert. Du må bare venne deg til å konvertere filer for å spille dem av - grafkkchippen har bare mulighet for å bruke hardwareaksellerering på videoer kodet med spesielle begrensninger , og prosessoren er alt for svak til å spille av noe særlig på egen hånd. Ja se der ja, den funket jo flott! Noe spesielt program jeg bør bruke for å konvertere? Hva med en liten "howto" for dette? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har ikke testet det selv, men et goggle-øk gir deg nok noen treff. Det greieste er kanskje å finne ut hvilke krav videoen må oppfyll, og så bruke et hvilket som helst konverteringsporgram. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har ikke testet det selv, men et goggle-øk gir deg nok noen treff. Det greieste er kanskje å finne ut hvilke krav videoen må oppfyll, og så bruke et hvilket som helst konverteringsporgram. Allright, tar det i morgen. Nå skal jeg prøve "A Online Radio" før jeg sovner :!: Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Noe spesielt program jeg bør bruke for å konvertere? Hva med en liten "howto" for dette? Det finnes et program som heter Super Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Såvidt jeg vet kan man bruke en hvilken som helst Iphone-converter også Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Lastet ned Format Factory, den funker bra. Eneste jeg savner er å kunne sette størrelsen til 480x320, nærmeste man kommer er 480x272. Virker heller ikke som det skjer noe når jeg forsøker å sette manuelt til 480x320. Lenke til kommentar
fEliX86 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mulig jeg har bladd forbi men finnes det en app som lar meg styre spotify på pcen fra min egen mobil? som en slags fjernkontroll? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Remotify, men jeg har ikke klart å få det til Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Når vi snakker om remotify og liknande. Er det ein app som kan få spotify til å skifte sang ved at du "shaker"/rister telefonen? Er utrulig plagsomt å måtte låse opp og finne fram kvar gang for å skifte sang! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Den nærmeste løsningen jeg kan se for meg er spotify widget på midterste skrivebord. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Eller bruk det medfølgende headsettet (eller iphone handsfree). Trykk en gang på knappen for å sette på pause, to ganger for å bytte sang. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Mulig jeg har bladd forbi men finnes det en app som lar meg styre spotify på pcen fra min egen mobil? som en slags fjernkontroll? Gmote, funker fjell. Du kan til og med få streamet musikk til mobilen. Endret 13. desember 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Mulig jeg har bladd forbi men finnes det en app som lar meg styre spotify på pcen fra min egen mobil? som en slags fjernkontroll? Remotify. Veldig enkel og grei app som gjør Heroen til en Spotify fjernkontroll via trådløst nettverk. En apk du installerer på Heroen, og en server-app (remotify.exe) du installerer på maskinen du skal styre. http://remotify.roligt.net/?page_id=3 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har du fått det til å virke selv? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Finnes det en app der ute som gjør det mulig å ta telefonen ved å trykke hvor som helst på mobilen? Evt. rope ut et lydsignal eller tilte mobilen raskt bakover? Ønsker å kunne ta telefonen uten å måtte sikte på knappen nede i hjørnet av skjermen mens jeg kjører. Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Finnes det en app der ute som gjør det mulig å ta telefonen ved å trykke hvor som helst på mobilen? Evt. rope ut et lydsignal eller tilte mobilen raskt bakover? Ønsker å kunne ta telefonen uten å måtte sikte på knappen nede i hjørnet av skjermen mens jeg kjører. Hero? Da kan du jo bare dra nedover skjermen, akkurat som når du låser opp skjermen, for å svare telefonen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Finnes det en app der ute som gjør det mulig å ta telefonen ved å trykke hvor som helst på mobilen? Evt. rope ut et lydsignal eller tilte mobilen raskt bakover? Ønsker å kunne ta telefonen uten å måtte sikte på knappen nede i hjørnet av skjermen mens jeg kjører. Hva med handsfree-headsetet, om du ikke har en bedre handsfreeløsning fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå