Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Du har Launcher Pro sier du....

 

Ja, men det er den betalte versjonen jeg er på jakt etter nå? Vet ikke hva du mente med det her.

 

Når jeg prøver å velge noe som ikke finnes i gratisversjonen, får jeg opp et spørsmål om å kjøpe via paypal, men det har jeg ikke.

 

LauncherPro PLUS må betales via Paypal ja, utvikleren har sikkert sine grunner på hvorfor han ikke vil ha det på markedet.

Opprett, og betal via paypal, du vil få en kode(gå innpå innstillinger til launcherpro for å skrive den inn der) med engang som gjør at du kan aktivere programmet til "plus".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LauncherPro erstatter din nåværende homescreen. Den ser til forveksling lik ut til å begynne med, men har flere funksjoner. Som å velge antall skjermer, antall kolonner/rader ikoner, snarveier i docken, gjør at du kan scrolle i noen widgeter, gjør at du kan velge ikoner på snarveier, endre bakgrunnen på docken, osv.

 

Den gjør mao. at du kan tilpasse hjemmeskjermene dine ned til den minste detalj. :D

Lenke til kommentar

LP er et alternativt grensesnitt til HTC Sense.

 

Jeg bruker det fordi det er mye mer "smud" enn HTC sense på min Desire, alle kompisene mine som har Desire og får låne min, sier ofte " oi, so kjapp din mobil var da."

Du kan og velge antall skjermer, jeg personlig bruker/trenger ikke flere enn 3 stk.

Du har og flere valg med å endre størrelse på widgets og diverse på skjermene, og en annen stor fordel er at du kan endre snarveier i docken.

 

edit: uber slo meg blush.gif

Endret av laurell
Lenke til kommentar

LauncherPro erstatter din nåværende homescreen. Den ser til forveksling lik ut til å begynne med, men har flere funksjoner. Som å velge antall skjermer, antall kolonner/rader ikoner, snarveier i docken, gjør at du kan scrolle i noen widgeter, gjør at du kan velge ikoner på snarveier, endre bakgrunnen på docken, osv.

 

Den gjør mao. at du kan tilpasse hjemmeskjermene dine ned til den minste detalj. :D

 

Dette kan du med standard homescreen også. Jeg kan ha mellom 1 og 7 skjermer.

Lenke til kommentar

LauncherPro erstatter din nåværende homescreen. Den ser til forveksling lik ut til å begynne med, men har flere funksjoner. Som å velge antall skjermer, antall kolonner/rader ikoner, snarveier i docken, gjør at du kan scrolle i noen widgeter, gjør at du kan velge ikoner på snarveier, endre bakgrunnen på docken, osv.

 

Den gjør mao. at du kan tilpasse hjemmeskjermene dine ned til den minste detalj. :D

 

Dette kan du med standard homescreen også. Jeg kan ha mellom 1 og 7 skjermer.

 

Men kan du fjerne 4 av de om du f eks bare bruker 3? ;)

Lenke til kommentar

Det må du nesten skaffe deg om du vil ha Launcher Pro Plus (som er fullversjonen). Det er egentlig ingen grunn til å ikke ha Paypal heller. Det er gratis og veldig praktisk. Mange nettbutikker tillater også å betale med Paypal (som du bare logger inn med brukernavn og passord) istedet for å taste inn hele kortnummeret og kanskje til og med bankID. Deilig å slippe. Gratis og høy sikkerhet er det også.

 

Google Checkout husker jeg ærlig talt ikke hvordan jeg kom i gang med, men tør tippe at å logge inn på http://checkout.google.co.uk/ med Gmailadressen du bruker på telefonen er et hot tips. Der må du nok legge inn kortinformasjon, men etter å ha gjort dette en gang er det bare å trykke "Buy" på alt du måtte ønske deg på Market så går ting automatisk (uten å overføre penger eller taste noe mer kortinformasjon.

 

Edit: opps. Å bla til siste side før man skriver et innlegg kan jo være lurt :p

Endret av LtdEdFred
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil tro det burde funke like greit som f.eks ime_mod saken....?

Det burde kunne gjøre det om de prøver å fikse det, men er langt dårligere per i dag. Ble rett og slett for irriterende til slutt. I tillegg var det relativt håpløst å ha engelsk og norsk ordliste samtidig, mye vbedre å bytte med en swipe, som jeg kan i IME_MOD. og en annen swipe for å bytte til telefontastatur så jeg kan skriuve lettere stående på bussen o.l.

 

Den skulle bare forutsett neste ord like bra som swiftkey, så hadde det vært genialt.

Lenke til kommentar

hei, jeg lurte bare på om det finnes en app som gjør slik at man kan sjekke hvor mye man har igjen på abonnementet. feks hvis man har 1000 sms, 1000 ringe minutter, 1000 mms og 1000 mb. FOR IPHONE 4. finnes dette. har lest om call meter NG, men dette virker ikke på ihpone4. noen tips?

Lenke til kommentar
Fins det noen måte å sortere programmer etter brukshyppighet? Enten i form av en widget, mappe på homescreenen, app drawer eller noe annet?
Det finnes mange apps for å kategorisere apps, men dessverre er det ingen av dem som kan sortere etter brukshyppighet (motbevis meg mer enn gjerne!).

Påstanden er tilbakevist et par sider tidligere i denne tråden.

Du må begynne å lese svarene på spørsmålene før du svarer feil :)

Pleier det, men skummet vist litt fort igjennom denne gangen og gikk glipp av innlegget til SvartUtenSukker:

 

Men dette er jo genialt! Takk! :D

 

Den kan som påpekt riktignok ikke egentlig sortere etter mest brukte apps på telefonen, men etter mest klikket på i Folder Organizer. Men det funker jo flotters! :)

 

 

 

(...) Launchpad som er en forbedret utgave av hva du får opp når du holder inne homeknappen. Den viser altså ikke mest brukte, men nylig brukte. Tror jeg hadde brukt denne om det gikk an å få den til å erstatte den innebygde holde-inne-homeknappen-funksjonen, men ser heller ikke ut til å være mulig.

Fant ut at i CyanogenMod kan du velge hva som skal skje når du holder inne home-knappen! :D

 

 

 

Dette var jo knall for nå har jeg erstatta drawer (midterste ikon i docken i LauncherPro) med snarvei til Folder Organizer folder med alle apps sortert etter brukshyppighet (med svart bakgrun og ingen tittelbar, ser ut som drawer)!

 

Jeg kan i tillegg åpne den via longpress på home eller search.

 

:cool:

Lenke til kommentar

 

(Om Folder Organizer)

 

Den kan som påpekt riktignok ikke egentlig sortere etter mest brukte apps på telefonen, men etter mest klikket på i Folder Organizer. Men det funker jo flotters! :)

 

 

Godt å høre. Det er som nevnt ingenting i veien for å omgjøre dette slik at alle apps du bruker fra hjemmeskjermene, registreres i tellingen. Dette gjør man ved å legge dem på hjemmeskjemene som F. O. items, ikke rett inn. Dette er nokså fort gjort, og hjemmeskjermene ser helt like ut etterpå.

 

Å lage F. O. items av apps etc. gjør man forresten bare en gang - deretter husker man å eksportere settings til SD-kortet, der de enkelt kan hentes etter wipe.

 

Edit: Og alle apps man IKKE bruker fra hjemmeskjermene, er uansett tilgjengelige i F. O. widgeten man har laget seg.

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

På min tidligere tlf, htc tattoo hadde jeg ei perfekt "klokke" (innebygd i sense).

Har nå LG uten noe ekstra dilldall. Den har kun alarm og klokke, ikke nedtelling i samme. Den er også noe tungvint.

 

Simpel app med: klokke, alarmer (med notes) og nedtelling?

Et hav av apps, hører derfor om noen har bra tips.

 

 

 

Kan se ut som det er alarmclock free som ligger der??? Optimus one (P500)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...