Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Ja, men får opp feilmelding når jeg skal inn på ddms filen.

Stemmer, er noe tull med nyeste sdk, de har flyttet noen av filene som trengs. hvis ddms ligger i mappen tools kopierer du alt fra den andre mappen i sdket som heter noen annet med tools over i den mappen hvor ddms ligger. Beklager litt utydelig forklaring, sitter på telefon, ikke pc

hehe. Det var ikke verre nei. Det fungerte. Tusen takk for hjelp :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet Swiftkey jeg også, men siden jeg skriver SMS på dialekt (Trøndersk FTW) ser den ikke ut til å tilpasse seg det særlig. Den ga meg forslag til ord jeg aldri hadde brukt, og jeg måtte taste mye uansett. Da føler jeg det er like bra (og går like fort) med vanlig tastatur. Noen anbefalinger til andre "uintelligente" tastatur, for å få litt variasjon utseendemessig?

Ta en titt på denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654179 . Det er i store trekk akkurat som det originale keyboardet med noen lure snarveier og det skal visstnok være litt bedre å bruke. En av de beste funksjonen er derimot at du kan skinne det ganske radikalt. Personlig bakgrunnsbilde (kan bli litt kaotisk, men du kan jo teste).

Lenke til kommentar

Hei

Finnes det en mulighet til å blokkere volum knappen på desire med en apps eller noe?, er bare for dumt att en kan skru ned ringetonen på den måten,har prøvd en del aps,men ingen blokkerer (kobler ut funksjonen)

Samme har jeg lurt på. Jævla kjett å jogge med telefonen i lomma og musikk på ørene når volumet hopper opp og ned hvert 10 sekund.

Lenke til kommentar

Ta en titt på denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654179 . Det er i store trekk akkurat som det originale keyboardet med noen lure snarveier og det skal visstnok være litt bedre å bruke. En av de beste funksjonen er derimot at du kan skinne det ganske radikalt. Personlig bakgrunnsbilde (kan bli litt kaotisk, men du kan jo teste).

Ville kanskje ikke anbefalt ham det om han vil skrive dialekt, det har vel ikke mulighet for æ, ø og å på tastaturet?

Ellers har jeg nettopp byttet tilbake til HTC_IME MOD selv, etter å ha prøvd både swiftey og SlideIt, Swiftkey var ganske god til å forutse neste ord,men var elendig på å skjønne hvilket ord jeg faktisk skrev akkurat da, om jeg ikke traff alle tastene helt perfekt.

Lenke til kommentar
Swiftkey var ganske god til å forutse neste ord,men var elendig på å skjønne hvilket ord jeg faktisk skrev akkurat da, om jeg ikke traff alle tastene helt perfekt.

Her er eneste ankepunktet mitt på swiftkey ja. Bom på en bokstav og den har vanskeligheter med å forstå hva du prøver å skrive. Håper det kommer en brukendes oppdatering der en gang.

Vil tro det burde funke like greit som f.eks ime_mod saken....?

Lenke til kommentar

Hei! :)

Noen som har en app å anbefale i forbindelse med skole!?

Det jeg ønsker er en app som jeg kan erstatte "filofaxen" min med; skrive opp lekser, huke av når ferdig, med muligheter til å sortere under fag, sette "due date/time", se hva som er igjen, etc..

Noen som har noe å anbefale!? :)

Takker!

Lenke til kommentar

Ok, har et spørsmål her. Det er anngående video spillere.

Nå er det slikt at jeg ser etter video spillere som er bra. Så jeg har 3 forskjellige video spillere å velge mellom.

Så hva ville dere ha valgt mellom disse under?

VPlayer

mVideoPlayer

RockPlayer Universal

Jeg ser også på at UI'en må være bra og at video spilleren har godt med funksjoner.

Om dere finner noe som er bedre så tar jeg gjerne mot linker til andre video spillere, sånn at jeg kan teste dem ut.

Jeg har en Sony Ericsson XPERIA X10i med Android 2.1 om dere lurer.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Tatt i bruk Launcher Pro, og da ser det ut til at widget'n med favorittkontakter (Sense?) har blitt borte da jeg bytta.

Jeg antar at jeg må laste ned en ny widget. Noen som har noe å anbefale? Jeg kan avse fire "ikoner" i bredden og to i høyden.

Hvis jeg ikke skal gjøre om på hjemmeskjermen da. Kom gjerne med forslag til noe som tar større plass også.

Lenke til kommentar

Hei! :)

Noen som har en app å anbefale i forbindelse med skole!?

Det jeg ønsker er en app som jeg kan erstatte "filofaxen" min med; skrive opp lekser, huke av når ferdig, med muligheter til å sortere under fag, sette "due date/time", se hva som er igjen, etc..

Noen som har noe å anbefale!? :)

Takker!

har kanskje ikke alle funksjonene du ønsker, men Evernote er ganske fin til å ta notater. kan synkronisere med skyen og andre maskiner du har (pc/mac)

Lenke til kommentar

Hvis du kjøper Launcher Pro så får du tilgang til ny favoritt widget.

Får kanskje gjøre det, men hvor finner jeg den betalte versjonen? Har prøvd å søke på marked og appbrain uten hell.

Lurer også på hvordan man kjøper apps. Jeg mener at jeg har google checkout, skal jeg overføre penger dit? Hvordan?

Lenke til kommentar

Du har Launcher Pro sier du....

Ja, men det er den betalte versjonen jeg er på jakt etter nå? Vet ikke hva du mente med det her.

Når jeg prøver å velge noe som ikke finnes i gratisversjonen, får jeg opp et spørsmål om å kjøpe via paypal, men det har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...