Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan laster jeg ned denne android appen på min iphone4?

 

Du kan ikkje installere den på IOS (iPhone sitt operativsystem)

Det blir det samme som å installere linux program på ein Mac, går ikkje

 

Leit i app storen på iPhonen din etter appen, fleste apper finnes til begge plattformene.

Lenke til kommentar

Har litt lyst å anskaffe ny mobil.. da nå en "smartphone"

Vurdere denne LG Optimus One P500 som en rimelig inngangsbillet i dette telefonsegmentet.

http://www.amobil.no/artikler/lg_p500_optimus_one/79687/1

 

Men ser det er kommet teamviewer til andrioide, noen med andriode som har testet det ut?

Hvordan funger det på andrioide? (likt som på iphone?)

http://www.teamviewer.com/no/download/mobile.aspx

 

Bruker TW pc>pc noe, så hadde vært kjekt å bruke det på LG Optimus One P500 om jeg går for den.

 

Kunne evt tenkt meg å sett bilder fra TW på telefoner alla LG Optimus One P500, om noen har TW i bruk og har lyst å poste noen bilder.

har testet teamviewer både på iPhone og htc desire hd, fungerer meget bra.

Kan trygt anbefale deg å bruke TV :D

Super, skal selv teste dette snart ;) Kanskje til helgen, krøp til korset og kjøpte telefonen isted nå.

 

Vet ikke om det har blitt gjort en navneendring etter nyttår, men jeg har alltid trodd det het Android. Skal vi ikke bare holde oss til det?

Jo helt klart, skjønner ikke hva jeg surra med. Beklager det, skal ikke gjenta seg. :cool:

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Når man bruker HTC Sense har man muligheten til å sette language til English(Norwegian), denne muligheten er borte om man bruker custom rom som ikke er basert på sense. Så det jeg lurer på, er det noe jeg kan gjøre for å få språket English(Norweigan) inn i ROM'en jeg bruker nå? Er Oxygen til HTC Desire for de som lurer.

 

Edit: MoreLocale2 kanskje? Dog den ser ikke ut til å fungere helt, da dato visningen fortsatt blir feil, dog dette kan være en bug i ROM'en jeg bruker for alt jeg vet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Sannsynligvis er det en bug i ROM-en. Hadde CM6.1 på Legenden min, og der fikk jeg helt fint norsk språk.

 

Ligger norsk språk i Oxygen også, men jeg liker å ha menyer og slikt i engelsk men tall systemet, måned oppsett osv... i norsk, så derfor funket English(Norwegian) akkurat slik jeg ville i sense baserte ROM's.

Lenke til kommentar

Fins det noen måte å sortere programmer etter brukshyppighet? Enten i form av en widget, mappe på homescreenen, app drawer eller noe annet?

Undersøkte dette litt nå, men tror dessverre det er slik at det ikke det finnes på grunn av begrensninger i Android.

 

Det finnes riktignok en innebygd liste i Android over mest brukte apps. Denne kan du finne ved å «ringe» *#*#4636#*#* og så velge «Usage statistiscs».

 

Det nærmeste man kommer ellers er Launchpad som er en forbedret utgave av hva du får opp når du holder inne homeknappen. Den viser altså ikke mest brukte, men nylig brukte. Tror jeg hadde brukt denne om det gikk an å få den til å erstatte den innebygde holde-inne-homeknappen-funksjonen, men ser heller ikke ut til å være mulig.

Lenke til kommentar

Fins det noen måte å sortere programmer etter brukshyppighet? Enten i form av en widget, mappe på homescreenen, app drawer eller noe annet?

Undersøkte dette litt nå, men tror dessverre det er slik at det ikke det finnes på grunn av begrensninger i Android.

 

Det finnes riktignok en innebygd liste i Android over mest brukte apps. Denne kan du finne ved å «ringe» *#*#4636#*#* og så velge «Usage statistiscs».

 

Det nærmeste man kommer ellers er Launchpad som er en forbedret utgave av hva du får opp når du holder inne homeknappen. Den viser altså ikke mest brukte, men nylig brukte. Tror jeg hadde brukt denne om det gikk an å få den til å erstatte den innebygde holde-inne-homeknappen-funksjonen, men ser heller ikke ut til å være mulig.

 

Han fant jo en løsning på dette så vidt eg husker. Hadde hvertfall tenkt å gjøre det på samme måten sjøl :p

Lenke til kommentar

Fins det noen måte å sortere programmer etter brukshyppighet? Enten i form av en widget, mappe på homescreenen, app drawer eller noe annet?

Undersøkte dette litt nå, men tror dessverre det er slik at det ikke det finnes på grunn av begrensninger i Android.

 

Det finnes riktignok en innebygd liste i Android over mest brukte apps. Denne kan du finne ved å «ringe» *#*#4636#*#* og så velge «Usage statistiscs».

 

Det nærmeste man kommer ellers er Launchpad som er en forbedret utgave av hva du får opp når du holder inne homeknappen. Den viser altså ikke mest brukte, men nylig brukte. Tror jeg hadde brukt denne om det gikk an å få den til å erstatte den innebygde holde-inne-homeknappen-funksjonen, men ser heller ikke ut til å være mulig.

 

Du kan prøve en app some heter AppCategoriser. Kanskje s'en er bytta med z, gidder ikke hente x10en hit. Appen lar deg kategorisere appsa ute på HOME, utrolig praktisk og kult da :)

Lenke til kommentar

Fins det noen måte å sortere programmer etter brukshyppighet? Enten i form av en widget, mappe på homescreenen, app drawer eller noe annet?

Undersøkte dette litt nå, men tror dessverre det er slik at det ikke det finnes på grunn av begrensninger i Android.

 

Det finnes riktignok en innebygd liste i Android over mest brukte apps. Denne kan du finne ved å «ringe» *#*#4636#*#* og så velge «Usage statistiscs».

 

Det nærmeste man kommer ellers er Launchpad som er en forbedret utgave av hva du får opp når du holder inne homeknappen. Den viser altså ikke mest brukte, men nylig brukte. Tror jeg hadde brukt denne om det gikk an å få den til å erstatte den innebygde holde-inne-homeknappen-funksjonen, men ser heller ikke ut til å være mulig.

 

Du kan prøve en app some heter AppCategoriser. Kanskje s'en er bytta med z, gidder ikke hente x10en hit. Appen lar deg kategorisere appsa ute på HOME, utrolig praktisk og kult da :)

Tror dette ligger i Launcherpro, så muligheter er det...

Lenke til kommentar

Fikk min HTC Desire idag :love:

 

Hva er det beste tastaturet og vær-widget? Har resten under kontroll siden jeg hadde Hero før, men vær-greia da funket ikke og jeg endret aldri fra original-tastaturet.

 

Og er det ikke mulig å se på TV2 Sumo? Bruker Dolphin Browser HD, men har testet Opera og.

Lenke til kommentar

 

Fins det noen måte å sortere programmer etter brukshyppighet? Enten i form av en widget, mappe på homescreenen, app drawer eller noe annet?

Undersøkte dette litt nå, men tror dessverre det er slik at det ikke det finnes på grunn av begrensninger i Android.

 

Det finnes riktignok en innebygd liste i Android over mest brukte apps. Denne kan du finne ved å «ringe» *#*#4636#*#* og så velge «Usage statistiscs».

 

Det nærmeste man kommer ellers er Launchpad som er en forbedret utgave av hva du får opp når du holder inne homeknappen. Den viser altså ikke mest brukte, men nylig brukte. Tror jeg hadde brukt denne om det gikk an å få den til å erstatte den innebygde holde-inne-homeknappen-funksjonen, men ser heller ikke ut til å være mulig.

 

 

Han fant jo en løsning på dette så vidt eg husker. Hadde hvertfall tenkt å gjøre det på samme måten sjøl :p

Hvem fant en løsning på hva? :p

 

 

Du kan prøve en app some heter AppCategoriser. Kanskje s'en er bytta med z, gidder ikke hente x10en hit. Appen lar deg kategorisere appsa ute på HOME, utrolig praktisk og kult da :)

Det finnes mange apps for å kategorisere apps, men dessverre er det ingen av dem som kan sortere etter brukshyppighet (motbevis meg mer enn gjerne!).

Den enkleste kategoriseringen er jo innebygd i Android i form av folders på homescreen.

 

 

Tror dette ligger i Launcherpro, så muligheter er det...

Hva ligger i LauncherPro? Mapper?

 

 

Edit: Quote i spoiler

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...