Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angry Birds ja, har jeg hørt mye bra om. Det lastes ned as we speak. :) Hyggelig at det var gratis også.

Hold deg unna... det er ekstremt vanedannende og irriterende på en måte at det går utover andre ting du skal gjøre...

Det skulle stått en advarsel på det... DETTE SPILLET ER EKSTREMT FARLIG og bør kun lastes ned på egen risiko (alternativt om du kjeder deg ofte)

Lenke til kommentar

Noen som har noe suksess med å se live fotball med den sports-appen til tv2?

Etter en del random klikking fikk jeg endelig registrert brukernavn og passord, men nå finner jeg ikke ut hvordan jeg gjør det igjen. Får bare opp "ingen video tilgjengelig" når jeg trykker den 'live' knappen på livereferatene.

Lenke til kommentar

Har nå hatt min første Android-telefon (Desire HD) i snart 3 uker, og vil ramse opp de programmene jeg fortsatt har liggende på telefonen etter mye frem og tilbake på Market.

Programmer:

Astrid Oppgaver

Pris: Gratis

Jeg er glemsk, og med dette programmet og tilhørende widget er det ingen sak å ploppe inn småting du skulle ha gjort i løpet av dagen.

Link

Note Everything

Avansert noteringsprogram - et must for meg.

Link

TV Guide

Ikke uten feil, men den beste TV Guiden til norsk TV jeg har funnet så langt.

Link

MatPrat

Hybelboer :!:

Link

ConvertPad

Faktisk det beste konverteringsprogrammet jeg har funnet. Finnes det noe bedre/mer brukervennlig så si ifra!

Link

SwitchPro Widget

Pris:$0.99

Veldig nyttig kontroll-widget.

Link

Telenor Faktura

Kjekt å holde oversikten over mobilregningen :)

Bare søk på faktura.

SketchBook Express

Avansert og brukervennlig tegneprogram.

Link

Application Manager

Link

Astro File Manager

Link

MSN Messenger Droid X

MSN-klient

Link

PowerAMP Music Player

Pris: 5$ tror jeg

Utrolig bra musikkspiller med EQ.

Link

Spill:

Orker ikke legge mye vekt på dette, men dette er de mest underholdende spillene jeg har funnet på Market så langt.

Merk: Ikke alle er gratis

• Toss It Pro
  • Angry Birds (Selvfølgelig)
  • SliceIt
  • FruitNinja
  • JellyBalls
  • PocketGod (MÅ PRØVES!!!)
  • X-Plane (Veldig bra flysimulator)
  • Scrambled Net (Veldig fin tidsfordriv)
  • Unblock me (Også veldig vanedannande)
  • Solo Lite (For dem som rett og slett ikke kan spille gitar, men gjerne vil det)
  • NinJump

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hoi, nytt spørsmål fra ny Android user, denne gangen et nettrelatert spørsmål. Men jeg spør her likevel, med større sjanse om å få svar (og det har jo en del med apps å gjøre).

Det er nemlig det at, jeg i går lastet ned 4-5 apps. Og det gikk jo greit det. Men så sjekket jeg saldo på tlf.kortet mitt, og jeg har gått ned 10 kr. Jeg var nesten bomesikker på at jeg surfet på WLANet i huset her. Men tydeligvis var jeg på det mobile nettverket, i og med at jeg har betalt for surfingen?

Spørsmålet mitt er egentlig, hvordan vet jeg om jeg er på mobilnettet eller på nettet i huset? Hvordan kan jeg velge hva jeg skal koble til? Jeg bare går på "nettleser" og går online, uten å få vite noe særli mer. Har prøvd å lese litt rundt i brukerguiden, men ikke fått noe konkret svar.

Edit: Eller, kan det tenkes at jeg «var online hele tiden»? Avsluttes ikke nettsurfingen når jeg legger ned nettleseren? Det kan jo isåfall være en grun til at penga ryker. Men likevel skulle jeg gjerne surfet på nettet i huset, gratis. Mye å lære. :p

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Hoi, nytt spørsmål fra ny Android user, denne gangen et nettrelatert spørsmål. Men jeg spør her likevel, med større sjanse om å få svar (og det har jo en del med apps å gjøre).

Det er nemlig det at, jeg i går lastet ned 4-5 apps. Og det gikk jo greit det. Men så sjekket jeg saldo på tlf.kortet mitt, og jeg har gått ned 10 kr. Jeg var nesten bomesikker på at jeg surfet på WLANet i huset her. Men tydeligvis var jeg på det mobile nettverket, i og med at jeg har betalt for surfingen?

Spørsmålet mitt er egentlig, hvordan vet jeg om jeg er på mobilnettet eller på nettet i huset? Hvordan kan jeg velge hva jeg skal koble til? Jeg bare går på "nettleser" og går online, uten å få vite noe særli mer. Har prøvd å lese litt rundt i brukerguiden, men ikke fått noe konkret svar.

Edit: Eller, kan det tenkes at jeg «var online hele tiden»? Avsluttes ikke nettsurfingen når jeg legger ned nettleseren? Det kan jo isåfall være en grun til at penga ryker. Men likevel skulle jeg gjerne surfet på nettet i huset, gratis. Mye å lære. :p

Hvis du går inn på innstillinger og så trådløst og nettverk.

Der kan du velge om du skal bruke trådløst eller mobilt nettverk.

Det er også flere apps som overvåker bruken din. watchdog (usikker på stavelsen) er en bra app for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...