Jotun Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Du som har root kan jo bruke titanium backup. Det er mange som skryter av dette. Til meldinger bruker eg smsbackup+ tror eg det heter. Sender sms'ene til Gmail'en min. Nydelig for meg som er borte fra telefonen i to uker. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Titanium backup er å anbefale. Bruker dette selv, og programmet tar backup av absolutt alt på telefonen(med unntak av det som er på sd kortet da). Pro verson koster ca 30 kr og er vært vært øre. En kjempe bra app etter min mening. NB. Programmet krever at du har roota(låst opp) telefonen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Han har desire HD rom. Uten root eller Desire HD vil vel det være vanskelig Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hmm, skulle helst vært gratis da jeg er under 18 og ikke har kort som kan brukes Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) det finnes en lite versjon av den, som tilbyr de viktigste mulighetene. Jeg kjøpte det ikke før kjøpeapps kom til Norge, og var veldig fornøy med programmet før jeg kjøpte den også Endret 20. desember 2010 av fredrik5 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Takk for alle tips, men endte i at jeg brukte et program og fikk ikke med meg backupfila så nå gikk alt til helvete Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Eg bruker itunes til å laste ned radioresepsjonen til pc'en, men ønsker å ta de direkte til mobiltelefonen. Er det mulig? Last ned med iTunes og finn .mp3-filene i Mine Dokumenter -> Musikk -> iTunes -> iTunes Media (eller tilsvarende). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 heh... via pc ja...? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Med PC ja. Så kan man bare legge de over via usb (masselagring). Endret 21. desember 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Det vet eg. Ville laste direkte til mobiltelefonen. Men det har ordnet seg med rss. Edit: Listen ja svartutensukker Var den eg brukte. Hadde jo som nevnt brukt den før også Endret 21. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det vet eg. Ville laste direkte til mobiltelefonen. Men det har ordnet seg med rss. Listen Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Artig for brukere med #: Fake US Verizon med MarketEnabler og last ned TV.com. Denne fungerer som (et nokså begrenset) Hulu, men proxy ser ut til å være unødvendig. Synd at min Desire ikke har HDMI-utgang! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det vet eg. Ville laste direkte til mobiltelefonen. Men det har ordnet seg med rss. Edit: Listen ja svartutensukker Var den eg brukte. Hadde jo som nevnt brukt den før også Beyondpod har jeg sagt. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå har Sleep Talk Recorder kommet til Android! Morsomt bra program som tar opp hva du sier i søvne. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vel, itunes snakker med Microsoft så ser ikke helt at det må være umulig.... Takk chicha. Igrunn glad hvis eg slipper itunes. Kun rr eg bruker det til Microsoft er (heldigvis) ikke Android. Siden du ikke er en utpreget iTunes fan så drister jeg meg til å si at det smerter meg å se at en Androideier frivillig bruker iTunes Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ufrivillig x-bruker Brukte det som sagt kun til å laste ned de daglige rr episodene i mangel av alternativer. Så sluttet RR på radio, og eg fikk meg android telefon. Så var det et vakuum. Så ville eg helst ikke bruke itunes, men følte meg tvunget da eg ikke visste om alternativene. Så kom listen og rss her i tråden. NÅ ER EG ENDELIG FRI!!! Men poenget mitt står: Hvorfor skulle ikke apple lage en itunes app til android? De ville jo potensielt kunne tjene gode penger på dette. De laget jo programvare til windows, så det er absolutt mulig.... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er ansolutt ikke mulig. De lagde iTunes til windows fordi de var tvunget til det. Man er nesten avhengig av iTunes hvis man har en iPod eller en iPhone, hvis ikke iTunes var tilgjengelig på windows, slik at alle som ville ha en iPhone eller iPod måtte få seg en Mac, hadde ikke Apple tjent en brøkdel av det de gjør nå. Apple vil bare tape på å lage iTunes app til android... Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Noen som vet når Scummv kommer til android 2.0+ ? lyst å spille monkey island på mobilen NÅ! =) Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Pocket Empires Online Et online spill der man bygger by, samler resurser og kriger Vurdering: Spillet har god dybde. Jeg synes det mest lovende spillet på markedet. Enda i tildlig versjon, men potensialet er veldig stort. Oppdateres hver mandag med nye godsaker. Pris: Gratis (det har en reklame banner nederst i hovedmenyen. Jeg tipper det kommer muligheter for å kjøpe tokens etterhvert. Fair enough). URL: http://www.cyrket.com/p/android/com.miracle.android.pe/ edit: Bruk gjerne min referansekode 3qoj når du lager konto inn så får vi begge 100 ekstra gems som kan brukes til å kjøpe noen små bonuser. Hvor mange har/spiller dette egentlig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Heisann, fikk meg en Xperia X8 til jul, og lurer på om det er noen gode apps som er must? Både gratis og kjøpe-apps, så lenge det er noe som virkelig styrker mobilopplevlelsen. Både morsomme spill og praktiske apps er ønskende. Endret 25. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå