Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titanium backup er å anbefale. Bruker dette selv, og programmet tar backup av absolutt alt på telefonen(med unntak av det som er på sd kortet da).

Pro verson koster ca 30 kr og er vært vært øre. En kjempe bra app etter min mening.

NB. Programmet krever at du har roota(låst opp) telefonen ;)

Lenke til kommentar

Eg bruker itunes til å laste ned radioresepsjonen til pc'en, men ønsker å ta de direkte til mobiltelefonen. Er det mulig?

Last ned med iTunes og finn .mp3-filene i Mine Dokumenter -> Musikk -> iTunes -> iTunes Media (eller tilsvarende).

Lenke til kommentar

Vel, itunes snakker med Microsoft så ser ikke helt at det må være umulig....

Takk chicha. Igrunn glad hvis eg slipper itunes. Kun rr eg bruker det til :p

Microsoft er (heldigvis) ikke Android.

Siden du ikke er en utpreget iTunes fan så drister jeg meg til å si at det smerter meg å se at en Androideier frivillig bruker iTunes :p

Lenke til kommentar

Ufrivillig x-bruker ;) Brukte det som sagt kun til å laste ned de daglige rr episodene i mangel av alternativer. Så sluttet RR på radio, og eg fikk meg android telefon. Så var det et vakuum. Så ville eg helst ikke bruke itunes, men følte meg tvunget da eg ikke visste om alternativene. Så kom listen og rss her i tråden.

NÅ ER EG ENDELIG FRI!!!

Men poenget mitt står: Hvorfor skulle ikke apple lage en itunes app til android? De ville jo potensielt kunne tjene gode penger på dette. De laget jo programvare til windows, så det er absolutt mulig....

Lenke til kommentar

Det er ansolutt ikke mulig. De lagde iTunes til windows fordi de var tvunget til det. Man er nesten avhengig av iTunes hvis man har en iPod eller en iPhone, hvis ikke iTunes var tilgjengelig på windows, slik at alle som ville ha en iPhone eller iPod måtte få seg en Mac, hadde ikke Apple tjent en brøkdel av det de gjør nå.

Apple vil bare tape på å lage iTunes app til android...

Lenke til kommentar

Pocket Empires Online

Et online spill der man bygger by, samler resurser og kriger

Vurdering: Spillet har god dybde. Jeg synes det mest lovende spillet på markedet. Enda i tildlig versjon, men potensialet er veldig stort. Oppdateres hver mandag med nye godsaker.

Pris: Gratis (det har en reklame banner nederst i hovedmenyen. Jeg tipper det kommer muligheter for å kjøpe tokens etterhvert. Fair enough).

URL: http://www.cyrket.com/p/android/com.miracle.android.pe/

edit: Bruk gjerne min referansekode 3qoj når du lager konto inn så får vi begge 100 ekstra gems som kan brukes til å kjøpe noen små bonuser.

Hvor mange har/spiller dette egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...