Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har eg god nyhets widget? Ønsker fra norske aviser, Finner noen men ingen er serlig bra. Kunne tenkt meg slik den innebygde news widgeten som følger med HTC telefoner bare for norske aviser.

Hørt om RSS?

På telefonen har du et program som heter "Reader", tror det skal være preinstallert i alle Android mobiler. Du finner det på marked om du ikke finner det på telefonen.

På pc`en så går du innpå http://www.google.com/reader for å legge til og administrere RSS fra de avisene du følger.

Må si jeg fortsatt sliter litt her, La til flere norske aviser via nettsiden her. MEn widgeten oppdatere ikke news fra disse sidene, bare engadget, må trykke inn på selve widgeten, der finner jeg alle avisene jeg har lagt til, så må jeg trykke på hver enkelt for å lese nyheter. Ønsker at nyhetene vises rett i widgeten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha. Det kan det være ser du, har jo helt glemt at jeg har satt alt til å installere til minnekortet. Men programmer som sier at de skal installeres til telefonminnet installeres fortsatt dit, torr jeg, det er bare de som ikke har satt noe spesielt som skal gå til minnekortet automatisk..

Lenke til kommentar

Vel, itunes snakker med Microsoft så ser ikke helt at det må være umulig....

Takk chicha. Igrunn glad hvis eg slipper itunes. Kun rr eg bruker det til :p

Edit: litt flau. Installerte listen, logget meg på, og vips, der dukket rr oop. Hadde laget det til tidligere...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få bort Data Roaming menyen med "Continue Offline" eller "Go Online" hver gang jeg skal starte Spotify? Jævla drit å måtte velge HVER gang. Funker dårlig å force offline i innstillingene også, noe jeg heller ikke er interessert i. Vil at den skal gå online med en gang jeg åpner Spotify.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Noen som veit om et bra backup program som tar backup av alt? (spesielt meldinger!)

Kunne godt finne ut av det med google men vil helst ha noe som noen andre har brukt og veit fungerer ordentlig :)

Er HTC HD2 med Android 2.2 (HTC Desire HD image)

~ Submit :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...