Colamaen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei. Noen som har eg god nyhets widget? Ønsker fra norske aviser, Finner noen men ingen er serlig bra. Kunne tenkt meg slik den innebygde news widgeten som følger med HTC telefoner bare for norske aviser. Hørt om RSS? På telefonen har du et program som heter "Reader", tror det skal være preinstallert i alle Android mobiler. Du finner det på marked om du ikke finner det på telefonen. På pc`en så går du innpå http://www.google.com/reader for å legge til og administrere RSS fra de avisene du følger. Må si jeg fortsatt sliter litt her, La til flere norske aviser via nettsiden her. MEn widgeten oppdatere ikke news fra disse sidene, bare engadget, må trykke inn på selve widgeten, der finner jeg alle avisene jeg har lagt til, så må jeg trykke på hver enkelt for å lese nyheter. Ønsker at nyhetene vises rett i widgeten. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Swype 2.6 finnes også med norsk tastatur. Men er det i det hele tatt tilgjengelig noe sted? SlideIT fungerer på samme måten, og har norsk tastatur og ordbok. Dessverre fungerer det dårlig med sammensatte ord, så det passer ikke egentlig til norsk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ha problemer med at swift key force closer og nekter å starte igjen før jeg åpner swiftkey-installasjons-appen i programmenyen... Noen andre som har hatt det problemet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde et problem med det selv, måtte sette det som standard-tastatur hver eneste gang jeg startet opp telefonen. Svaret var at jeg hadde flyttet programmet til minnekortet, flyttet det tilbake til intern-minne og da funket alt. Prøv det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Aha. Det kan det være ser du, har jo helt glemt at jeg har satt alt til å installere til minnekortet. Men programmer som sier at de skal installeres til telefonminnet installeres fortsatt dit, torr jeg, det er bare de som ikke har satt noe spesielt som skal gå til minnekortet automatisk.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 har swift key på sd kortet uten problmer.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg bruker itunes til å laste ned radioresepsjonen til pc'en, men ønsker å ta de direkte til mobiltelefonen. Er det mulig? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Google har "Listen" og det finnes sikkert en haug andre apps som lar deg få podcasts rett på mobilen. Bare å legge inn rss-linken så dukker de rett opp på telefonen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Aha. Rss var en ide ja. Men går ikke via itunes? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Itunes og Android er vel en lite fungerende kombinasjon? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Usikker på hvordan en skal gjøre det om man skal ha det gjennom Itunes. Det enkleste er å legge inn rss-linken til Podcasten rett i appen du velger og laste det ned direkte gjennom Wifi/Mobilt Nett. RR sin rss: http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Vel, itunes snakker med Microsoft så ser ikke helt at det må være umulig.... Takk chicha. Igrunn glad hvis eg slipper itunes. Kun rr eg bruker det til Edit: litt flau. Installerte listen, logget meg på, og vips, der dukket rr oop. Hadde laget det til tidligere... Endret 18. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg bruker itunes til å laste ned radioresepsjonen til pc'en, men ønsker å ta de direkte til mobiltelefonen. Er det mulig? Har ikke NRK p3 sin egen app da, som kan streame og spille podcast? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ikke interessant med stream. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg bruker Beyondpod. Funker som en drøm. Koster noen kr da, men det går vel greit. 1 Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvorfor dukker ikke nye market opp? Android 2.2 - nye google maps og alt, men ikke marketen gitt. Skulle vært interessant å sett den nye Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hvordan kan jeg få bort Data Roaming menyen med "Continue Offline" eller "Go Online" hver gang jeg skal starte Spotify? Jævla drit å måtte velge HVER gang. Funker dårlig å force offline i innstillingene også, noe jeg heller ikke er interessert i. Vil at den skal gå online med en gang jeg åpner Spotify. Endret 19. desember 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
laurell Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvorfor dukker ikke nye market opp? Android 2.2 - nye google maps og alt, men ikke marketen gitt. Skulle vært interessant å sett den nye Fjern data og hurtliglageret(cache) fra Markedet. (Instillinger -> apps -> alle -> marked) Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor dukker ikke nye market opp? Android 2.2 - nye google maps og alt, men ikke marketen gitt. Skulle vært interessant å sett den nye Fjern data og hurtliglageret(cache) fra Markedet. (Instillinger -> apps -> alle -> marked) Mange takk, suksess Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som veit om et bra backup program som tar backup av alt? (spesielt meldinger!) Kunne godt finne ut av det med google men vil helst ha noe som noen andre har brukt og veit fungerer ordentlig Er HTC HD2 med Android 2.2 (HTC Desire HD image) ~ Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå