MindTooth Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 SwiftKey[1] i ny version. [1] http://j.mp/gArOYg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er den med norsk nå? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Litt usikker om den er kun for HTC, men er jo en innebygd i Desire hvertfall. Den funker knall den. Hvis du tenker på adobe sin reader? Joda, den funker, men husker ikke hvor man var sist og det gjør den ubrukelig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er den med norsk nå? Det er den. Teste akkurat, og virker spennende. Er 30 dagers prøveversjon på markedet, så skal gi denne en mulighet. Forøvrig, så er nå marked oppdatert til ny versjon på min Desire. Har ikke gjort noe for å få dette. Ser mye freshere ut nå! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) SwiftKey[1] i ny version. [1] http://j.mp/gArOYg Er den med norsk nå? Det er den. Teste akkurat, og virker spennende. Er 30 dagers prøveversjon på markedet, så skal gi denne en mulighet. Forøvrig, så er nå marked oppdatert til ny versjon på min Desire. Har ikke gjort noe for å få dette. Ser mye freshere ut nå! Hva er forskjellen (fordelen) med denne og swype? Endret 15. desember 2010 av R@ge Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kontaktwidget søkes. Alt av interesse. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Launcher Pro Plus sine widgets. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 SwiftKey[1] i ny version. [1] http://j.mp/gArOYg Er den med norsk nå? Det er den. Teste akkurat, og virker spennende. Er 30 dagers prøveversjon på markedet, så skal gi denne en mulighet. Forøvrig, så er nå marked oppdatert til ny versjon på min Desire. Har ikke gjort noe for å få dette. Ser mye freshere ut nå! Hva er forskjellen (fordelen) med denne og swype? Den lærer seg hvilke ord som du mest sannsynlig kommer til å skrive slik at du sparer masse taste trykk. Søk på nettet, ligger mange videoer med eksempler. Bruker den nå, genial. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Det gjør vel også Swype og SlideIT, ulempen med Swype er at det ennå ikke har norsk språk (sist jeg sjekket). SlideIT kan en laste ned norsk språkpakke til. Kan testes gratis i en periode, fullversjon koster ca 50kr. For å finne ut hvilken en liker best kan en jo bare teste ut trial av begge Endret 15. desember 2010 av madmats Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 De to du nevner har jo en helt annen måte å skrive på. Det er fordelen med swift Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det gjør vel også Swype og SlideIT, ulempen med Swype er at det ennå ikke har norsk språk (sist jeg sjekket). Det fulgte med Swype på Galaxy tabben.... Regner med den er på Norsk.. Hvordan vet jeg om det ikke støtter Norsk liksom... Den har Norske tegn i alle fall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 De to du nevner har jo en helt annen måte å skrive på. Det er fordelen med swift Du ka skrive helt normalt med SlideIt også. r@ge, om du ikke merker det på ordlisten er du god. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg bruker EasyRecover på nexus en. Alle funksjoner virker og alt er topp. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg bruker EasyRecover på nexus en. Alle funksjoner virker og alt er topp. Alle fornøyde brukere bør gi positive Market-vurderinger av denne. Ille at antikviteten Wheres my Droid får bedre score og 250000+ nedlastinger, mens EasyRecover fremdeles beveger seg i klassen 100-500. De som vil ha internasjonalt gjennomslag for tilbakemeldingene, må stille om telefonspråket til engelsk før de poster, ellers opptrer kommentarene bare som teite slengere blant de norskspråklige kommentarene. (Men fem stjerner blir forstått over alt.) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har swype versjon 1.6 på min DHD og der kan jeg velge norsk samt del andre språk.. Lenke til kommentar
Colamaen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hei. Noen som har en god nyhets widget? Ønsker fra norske aviser, Finner noen men ingen er serlig bra. Kunne tenkt meg slik den innebygde news widgeten som følger med HTC telefoner bare for norske aviser. Endret 16. desember 2010 av Colamaen Lenke til kommentar
laurell Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei. Noen som har eg god nyhets widget? Ønsker fra norske aviser, Finner noen men ingen er serlig bra. Kunne tenkt meg slik den innebygde news widgeten som følger med HTC telefoner bare for norske aviser. Hørt om RSS? På telefonen har du et program som heter "Reader", tror det skal være preinstallert i alle Android mobiler. Du finner det på marked om du ikke finner det på telefonen. På pc`en så går du innpå http://www.google.com/reader for å legge til og administrere RSS fra de avisene du følger. Lenke til kommentar
Colamaen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei. Noen som har eg god nyhets widget? Ønsker fra norske aviser, Finner noen men ingen er serlig bra. Kunne tenkt meg slik den innebygde news widgeten som følger med HTC telefoner bare for norske aviser. Hørt om RSS? På telefonen har du et program som heter "Reader", tror det skal være preinstallert i alle Android mobiler. Du finner det på marked om du ikke finner det på telefonen. På pc`en så går du innpå http://www.google.com/reader for å legge til og administrere RSS fra de avisene du følger. OMG! det var nøyaktig det jeg lette etter! supert. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Swype 2.6 finnes også med norsk tastatur. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har testet ut SwiftKey litt nå, og dette virker meget lovende. Skrive allerede mye fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå