Bytex Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Den som er bygget inn i Sense funker da ypperlig. Den heter Power Save widget. Får opp en rad med ikoner der du kan slå av/på gprs, wifi, gps, bluetooth. Samme gjør programmet Quick Settings som er gratis på market. Endret 29. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Nå har jeg testet "Jorte" litt mer, og man kan få fargekode på forskjellige kalendere, så dette blir nok min foretrukne kalender-app foreløpig. Men det er tre ting jeg savner: Vise en kalenderhendelse som varer litt inn i neste dag, men ikke lenger enn f.eks kl. 12 bare på startdagen for eventen. (Edit: Får det til i Agenda Widget men ikke i Jorte.) Kunne vise facebook eventer som er attending, maybe attending og not responded i tre forskjellige farger. Tvinge oppdatering fra facebook, jeg bruker nå fbcal, og det kan gå flere timer fra jeg har trykket not attending på en event til den er borte fra kalenderen. Er det noen av appene der ute som har støtte for dette? Endret 30. november 2010 av magicgunnar Lenke til kommentar
grim123 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Etter jeg skrudde på NOBlackLight eller hva det het etter root så funker ikke NOLED appen...noen som har peil ? funka heller ikke etter jeg skrudde av NBL Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Leter fortsatt etter et godt program som kan lese PDF filer som bok. Adobe reader er helt greit, men med en STOR mangel. Den husker ikke hvor man sluttet i de forskjellige pdf filene så må ofte scrolle meg ned og lese samme ting om igjen dersom jeg har glemt hvor jeg sluttet. Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Leter fortsatt etter et godt program som kan lese PDF filer som bok. Adobe reader er helt greit, men med en STOR mangel. Den husker ikke hvor man sluttet i de forskjellige pdf filene så må ofte scrolle meg ned og lese samme ting om igjen dersom jeg har glemt hvor jeg sluttet. http://www.appbrain.com/app/repligo-reader-trial/com.cerience.reader.se.app Har du testet dette? Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Leter fortsatt etter et godt program som kan lese PDF filer som bok. Adobe reader er helt greit, men med en STOR mangel. Den husker ikke hvor man sluttet i de forskjellige pdf filene så må ofte scrolle meg ned og lese samme ting om igjen dersom jeg har glemt hvor jeg sluttet. Husker ikke om det var til deg jeg ga følgende tips for en måned siden - i så fall får du unnskylde: Etter min erfaring er boklesning av pdf-er på mobiler nokså håpløst uansett. Dette gjelder spesielt rene grafikk-pdf-er uten underligende tekst, slik man får dem når man f. eks. laster ned eldre ting fra Google books. Den beste løsningen jeg har funnet, er å konvertere hele skiten til bilder - f. eks. ved å sende dem til Zamzar - og deretter lese dem med Droid Comic Viewer. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Anbefales! Miren Browser Fantastisk mye bedre enn alle andre browsers jeg har prøvd. Deilig UI og kjemperask 2 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Anbefales! Miren Browser Fantastisk mye bedre enn alle andre browsers jeg har prøvd. Deilig UI og kjemperask Backer opp den. Den absolutt beste browseren jeg har prøvd til Android. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Anbefales! Miren Browser Fantastisk mye bedre enn alle andre browsers jeg har prøvd. Deilig UI og kjemperask Backer opp den. Den absolutt beste browseren jeg har prøvd til Android. Støtter den, fullt og helt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan noen forklare steg for steg for å få til remotedroid? Det som skjer er at jeg har brukt Network Discovery, og ført inn de tallene jeg får der på remotedroid. Men det skjer ingenting når jeg prøver å bruke den. Jeg spurte om det tidligere, men jeg følte jeg ikke fikk noe ordentlig svar. Det er jo lett, sier dere, men hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du følger snnsynligvis ikke bruksansvisningen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, tusen takk for hjelpa da. Jeg gjør jo det jeg får beskjed om........... Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 FBreader husker hvor du avsluttet. Til pcen bør du sjekke ut Calibre. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg blir smårar av CoPilot, så gjør et forsøk her. Jeg har to krav til navigasjonsprogram: 1) Billig. Det betyr i praksis mulighet til å kjøpe kun Nordenkart. De som kun selger hele verden eller EU skal fort ha 6-700 kroner, og det er bortkasta penger for en som bare putrer rundt i Norge. Spesielt med tanke på at en dedikert TomTom med Europakart koster rundt 800 er det blodig overprisa. 2) Fotoboksvarsling CoPilot lot meg slippe unna med en tohundrelapp eller så for Norden kart, men nr. 2 er den håpløs på. Fotoboksene er registrert riktige steder (ser de på kartet), men noen ganger varsler den ikke i det hele tatt, andre ganger etter at boksen er passert osv. Noen som har forslag? Vegvarsler i bakgrunnen er jo en opsjon, men vil mye heller ha det integrert i ett program. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, tusen takk for hjelpa da. Jeg gjør jo det jeg får beskjed om........... Du får se over supportsiden deres hvis du ikke har gjort det. Ellers er det jo ikke mulig å si noe mer om hvorfor det ikke fungerer når du ikke gir mer ingfo om hva du har prøvd og ikke prøvd. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg blir smårar av CoPilot, så gjør et forsøk her. Jeg har to krav til navigasjonsprogram: 1) Billig. Det betyr i praksis mulighet til å kjøpe kun Nordenkart. De som kun selger hele verden eller EU skal fort ha 6-700 kroner, og det er bortkasta penger for en som bare putrer rundt i Norge. Spesielt med tanke på at en dedikert TomTom med Europakart koster rundt 800 er det blodig overprisa. 2) Fotoboksvarsling ... Noen som har forslag? Vegvarsler i bakgrunnen er jo en opsjon, men vil mye heller ha det integrert i ett program. Jeg testet i dag programmet Ndrive - ( http://www.ndriveweb.com/ ) som fungerte utrolig bra som skikkelig GPS programvare. Selve programmet er gratis, men kartene koster penger. Sjekker du nettsiden dems så ser du at prisene er nokså "høye" ca €40 for Skandinavia kartene, men kjøper du kart direkte fra telefonen får du de samme kartene for €10. Hele Vest Europa, inkludert Norden koster "bare" €20, altså 160 kroner (via telefonen), og det er for livstid. Ingen årsavgift etc. Det du kjøper beholder du. Fotoboks varsler osv kan du laste ned gratis til kartene du har kjøpt, og jeg kjørte forbi fire fotobokser i dag, og den markerte de på meteren. Du får opp advarsel 500 meter før, så kommer det opp et skilt med fartsgrensen, og så når du passerer lager den en lyd at "faren er over". Og utrolig hvor nøyaktig dette stemte. Kartene er fra mars nå i år. Litt usikker på om de gir ut nye kart gratis, eller om de tar en "spansk" en og lager en ny versjon (siden de har 09 versjon, 10 versjon), Og da må du kanskje betale på nytt om du ønsker de nyeste kartene. Men uansett, 80 kroner for hele Skandianavia, og 160 kroner for hele Vest Europa er jo sinnsykt billig. Du kan laste ned stemmer på alle språk, på norsk kan du velge mellom dame stemme og mannsstemme. Masse POI på alle kart. Over 170.000 på Skandinavia kartet, over 2 millioner på Vest Europa kartet. Har brukt TomTom en del i jobbsammenheng, og Ndrive er helt på høyde med dette. Og til en brøkdel av prisen (om du ser bort i fra telefon utgiften da, men den kan jo brukes til mer enn en GPS kan) Endret 1. desember 2010 av myhken Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, tusen takk for hjelpa da. Jeg gjør jo det jeg får beskjed om........... Du får se over supportsiden deres hvis du ikke har gjort det. Ellers er det jo ikke mulig å si noe mer om hvorfor det ikke fungerer når du ikke gir mer ingfo om hva du har prøvd og ikke prøvd. Vel, jeg skrev jo hva jeg har gjort! Jeg har prøvd å gå inn på whatsmyip.com eller hva det var, skrevet inn IP som kommer opp der og prøvd å få remotedroid til å funke. Men det skjer ingenting. Så har jeg lastet ned network discovery, fant en annen IP, skrev inn den i remotedroid, men ingenting skjer da heller. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg testet i dag programmet Ndrive - ( http://www.ndriveweb.com/ ) som fungerte utrolig bra Takk for tipset. Jeg testet Ndrive for en del måneder siden (i den testrunden hvor jeg til slutt endte opp med CoPilot). Husker ikke nøyaktig hva som gjorde at jeg avskrev de, men inntrykket jeg husker er at det ikke var spesielt forseggjort. Mye negativt i market kommentarer, men jeg skal se om jeg får lov til å ta en ny titt (forhåpentligvis merker den ikke at jeg allerede har testet forrige versjon og gir meg ny testperoide). Litt festlig at de har "High compatibility w/Froyo" på skrytelista, mens de ikke støtter den ene enorme funksjonen i Froyo som alle vil bruke, nemlig installasjon på SD. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, tusen takk for hjelpa da. Jeg gjør jo det jeg får beskjed om........... Du får se over supportsiden deres hvis du ikke har gjort det. Ellers er det jo ikke mulig å si noe mer om hvorfor det ikke fungerer når du ikke gir mer ingfo om hva du har prøvd og ikke prøvd. Vel, jeg skrev jo hva jeg har gjort! Jeg har prøvd å gå inn på whatsmyip.com eller hva det var, skrevet inn IP som kommer opp der og prøvd å få remotedroid til å funke. Men det skjer ingenting. Så har jeg lastet ned network discovery, fant en annen IP, skrev inn den i remotedroid, men ingenting skjer da heller. Hva skal du med whatsmyip og network discovery? Når du starter RemoteDroid server på PC-en så får du jo opp IP-adressen som du skal skrive inn på telefonen. Har prøvd dette på flere maskiner og det har funka hver gang. Tror ikke på "Jeg gjør jo det jeg får beskjed om...........". Du har PC og telefon koblet på samme lokale nettverk...? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ja det hun skriver der står i hvert fall ikke på supportsiden jeg har linket til. Og hvis du tror det du skrev i første post er å si hva du har forsøkt, må du beregne deg på lange, smertefulle (særlig for personen i andre enden) samtaler om du må ringe pc-support. "Får det ikke til å fungerer" er tro det eller ei, irkelig ikke en beskrivelse av noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå