Khaffner Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fins det en app som muliggjør videosamtale mellom android og windows? edit: Og hvor kan jeg finne Need for Speed Shift? Den er ikke på Market ifølge Heroen og Taben. http://getandroidstuff.com/speed-shift-full-android-snapdragon-devices/ ? prøvde den, grafikken ble hvit og rar på Taben Lenke til kommentar
Fridtjof123 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har en HTC tatto, men jeg kommer ikke inn på marked. Når jeg prøver og gå inn kommer jeg til" vilkår for android marked" Noen som har peiling på hvordan jeg kommer forbi denne siden da det ikke er noe "gå videre" knapp? 0_o Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har en HTC tatto, men jeg kommer ikke inn på marked. Når jeg prøver og gå inn kommer jeg til" vilkår for android marked" Noen som har peiling på hvordan jeg kommer forbi denne siden da det ikke er noe "gå videre" knapp? 0_o Du må sikkert scrolle helt ned. Lenke til kommentar
Fridtjof123 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nei,kommer bare til slutten av vilkårene også er det stopp. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da er det noe feil, dt skal være en knapp nedrst. Prøv både i landskaps-og portrettmodus. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Evt. bytte til/fra 3g/wifi Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Søsteren min har også det samme problemet med sin Tattoo. Kommer ikke lenger enn vilkårene Lenke til kommentar
Fridtjof123 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er merkelige greier ja.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er dere sikre på at Tattoo er støttet av Market? Bare et vilt forslag som høres usannsynlig ut. Men har alle mobiler med Android tilgang til Market? Noe annet ville vært latterlig, men man vet aldri. Tilleggsspm: Er det nå nylig dere ikke kommer inn på Market eller har dere aldri kommet inn? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kan kanskje ha noe med oppløsning å gjøre? Kanskje google har bæsja litt på leggen og ikke tenkt på de telefonene med litt mindre oppløsning ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, det var jo en automatisk oppdatering av Market for litt siden. Gå inn på applikasjonsinstillinger og avinstallere oppdateringr for Market, kanskje? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Angående marked på Tattoo, bytt språk til engelsk! Så får dere godkjent! Gjorde det akkurat på Tattooen til dama. 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Seriøst? er det virkelig så enkelt. Det skal jeg prøve straks Edit: Ja det funka faktisk. Endret 23. november 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg skal ut å reise til Thailand, og tenkte da at det kunne være greit med et kart til min Desire HTC telefon. Finnes det noen gode kartapplikasjoner hvor man ikke trenger å være pålogget og bruke mye penger på mobildata. Helst gratis eller billig.... Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg skal ut å reise til Thailand, og tenkte da at det kunne være greit med et kart til min Desire HTC telefon. Finnes det noen gode kartapplikasjoner hvor man ikke trenger å være pålogget og bruke mye penger på mobildata. Helst gratis eller billig.... Dersom du ikke vil ha en fullblods navigator kan du prøve google maps brut. Den lagrer maptiles på tlf. Du kan med andre ord på forhånd cache de kartdataene du vet du kommer til å trenge. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Prøv i såfall å benytte Mobile Atlas Creator for å lage en mappe med tiles på PCen, som du senere legger inn på SDkortet. Det er lenge siden jeg har brukt mobila atlas creator, og jeg har aldri prøvd det med google maps brute, men jeg ser fort for meg at det kan fungerer fint. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fins det en filbehandler som kan bruke valgfri videoavspiller, som kan søke etter SMB-shares? SMB-pluginen til ASTRO er håpløs. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Fins det en filbehandler som kan bruke valgfri videoavspiller, som kan søke etter SMB-shares? SMB-pluginen til ASTRO er håpløs. 1) Vet ikke. 2) Svakhetene til Astro er det mange som har oppdaget, de bruker EStrongs i stedet. Ikke perfekt, men mye bedre enn alternativene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå