MrEspen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du må hvertfall flytte til et annet land en Norge om du er ute etter å vise frem den fine sola, den dukker vel opp hvert skuddår uansett.... Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Sol og blå himmel i Kr.sand i dag Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har forslag til videoavspillere som takler massevis av formater? Har noen serier i .avi -format som ikke vil la seg avspilles verken på stock eller noen andre avspillere jeg har prøvd... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Takk for forslag, men ser dessverre ikke ut som noen av programmene vil spille av filmene mine... Må være noe galt med filene Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har forslag til videoavspillere som takler massevis av formater? Har noen serier i .avi -format som ikke vil la seg avspilles verken på stock eller noen andre avspillere jeg har prøvd... Prøvd Meridian? Bruker den som eneste multimediaspiller. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Finnes det et program som funker som Spotify Appen, bare den er gratis og den bruker musikk som ligger på datan min? Trenger at man kan kunne laste ned musikken på mobilen (via appen), og gjerne at man kan lage spillelister på pcen, som automatisk kommer på mobilen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du bare ønsker å synce, ikke streame, kan du bruke bla DoubleTwist. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) http://appleblogz.com/wp-content/uploads/2010/11/Smartphone_users.jpg Edit: Denne skulle egentlig havne i "Den Store Android"-tråden :S Endret 16. november 2010 av LtdEdFred Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hvis du bare ønsker å synce, ikke streame, kan du bruke bla DoubleTwist. Kan ikke organisere spillelister osv. med DoubleTwist. Skal prøve Winamp nå. Edit: Er ikke støtte for spillelister med Winamp heller nei... Endret 16. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får ikke remotedroid til å funke. Hjelp? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får ikke remotedroid til å funke. Hjelp? Du er koblet til samme nett og kjører serverapplikasjonen på pc'n? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får ikke remotedroid til å funke. Hjelp? Etter 1330 innlegg på et forum burde du vite at minstekravet for å få hjelp er å i hvert fall skrive hvordan feilen oppstår og ikke bare "det virker ikke". Det blir veldig tynt grunnlag å hjelpe på og medlemmer som kanskje vil hjelpe ikke gidder fordi få må de holde på som mikkello og hale mer informasjon ut av deg, når det er du som trenger hjelp ;-) 3 Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Google lager Docs til mobilen: Klakk Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får ikke remotedroid til å funke. Hjelp? Etter 1330 innlegg på et forum burde du vite at minstekravet for å få hjelp er å i hvert fall skrive hvordan feilen oppstår og ikke bare "det virker ikke". Det blir veldig tynt grunnlag å hjelpe på og medlemmer som kanskje vil hjelpe ikke gidder fordi få må de holde på som mikkello og hale mer informasjon ut av deg, når det er du som trenger hjelp ;-) Oida.. Be KLA ger Har vært på internett og fått IP-adressen, skriver den inn, men likevel reagerer ikke musa på PC'n. Får opp samme IP uansett hvor jeg sjekker, tilogmed på ipconfig. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 ipconfig gir deg den lokale ip. Du trenger nok ip-en til nettverket. Du må nok også natte porten den bruker til pc-en din. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får ikke remotedroid til å funke. Hjelp? Etter 1330 innlegg på et forum burde du vite at minstekravet for å få hjelp er å i hvert fall skrive hvordan feilen oppstår og ikke bare "det virker ikke". Det blir veldig tynt grunnlag å hjelpe på og medlemmer som kanskje vil hjelpe ikke gidder fordi få må de holde på som mikkello og hale mer informasjon ut av deg, når det er du som trenger hjelp ;-) Oida.. Be KLA ger Har vært på internett og fått IP-adressen, skriver den inn, men likevel reagerer ikke musa på PC'n. Får opp samme IP uansett hvor jeg sjekker, tilogmed på ipconfig. Får spørre igjen, du kjører serverprogrammet på pc'n? Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noken som har peiling på korleis det er mulig å kjøpe program til den pris som er spesifisert på Appbrain? Det er ofte ein lavare pris på program der enn det er på Market. Denne veka er det f.eks 70% på TrueCaller, $2.99 i staden for $6.99 på Appbrain, men på Market er det fullpris. Men på Appbrain er det jo ikkje mulig å kjøpe apps..... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg får ikke remotedroid til å funke. Hjelp? Etter 1330 innlegg på et forum burde du vite at minstekravet for å få hjelp er å i hvert fall skrive hvordan feilen oppstår og ikke bare "det virker ikke". Det blir veldig tynt grunnlag å hjelpe på og medlemmer som kanskje vil hjelpe ikke gidder fordi få må de holde på som mikkello og hale mer informasjon ut av deg, når det er du som trenger hjelp ;-) Oida.. Be KLA ger Har vært på internett og fått IP-adressen, skriver den inn, men likevel reagerer ikke musa på PC'n. Får opp samme IP uansett hvor jeg sjekker, tilogmed på ipconfig. Vet ikke hvordan programmet ditt er, men på det jeg har. "Inified Remote", så viser programmet enkelt på pcn hvilken IP du skal koble opp i mot. Ip adressen du skal koble opp mot starter sikkert med 10.0.xxx eller 192.something.something. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå