MRN Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Viser noen av de programmene grafisk hastighet? Rødt ved 1-4 km/t, oransj ved 5-9 km/t, grønt ved 10+ f.eks? Konfiguertbart? Dynamsik? Jeg hadde meg en runde hvor jeg prøvde flere forskjellige jogge-apps. På noen av de fikk jeg opp hvor langt tid jeg brukte på kilometer nummer 4 f.eks, men langt ifra alle hadde det. Usikker på at det ble vist på mobilen, man måtte gjerne logge seg inn på det aktuelle nettstedet. Hvis Buddyrunner er gratis, så får jeg jaggu prøve den også. Ellers beholdt jeg Runkeeper, CardioTrainer og MyTracks. Jo, og Endomondo. Men blir komplett umulig å kjøre alle fire. Tror Zephyr pulsbelte takler kun en connection. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er det noen som vet om det finnes et program som lar deg hoppe til neste låt uten å måtte ta telefonen opp fra lommen? Shake2playnext har jeg prøvd, men fikk det aldri til å fungere.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er det noen som vet om det finnes et program som lar deg hoppe til neste låt uten å måtte ta telefonen opp fra lommen? Shake2playnext har jeg prøvd, men fikk det aldri til å fungere.. Headset med knapp på kabelen gjør susen Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 De treningsprogrammene, hvordan fungerer de? Bruker de mobilnett mens dere er ute, eller gps? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Polfarer: Hvis du føler deg vågal, og telefonen din er en som er støttet av CyanogenMod, har stock spiller i CM mulighet for skip ved longpress på volumknappene. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 De treningsprogrammene, hvordan fungerer de? Bruker de mobilnett mens dere er ute, eller gps? GPS må du ha aktivert (Sportypal starter ikke engang før den har fått kontakt med en GPS), mobilt nett trenger du ikke med mindre du skal sjekke kart mens du er på løpe/gå/sykkelturen. Har du på GPSen så lagrer den ruta di og så kan du laste ned kart over WiFi når du kommer hjem og du få se hvor du har vært. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg fortsetter mitt Navigasjons-snakk... Sygic Sygic er den beste av dem alle, vakkert, funksjonelt, avansert, praktisk og mye informasjon.! Problemet er dessverre at det fungerer bare 3-20minutter før telefonen fryser å man må ut med batteriet... Sygic er absolutt vinneren, men blir slått ned av at det er så ustabilt... Skulle jeg brukt penger på noen av dem så hadde det blitt Sygic, men inntil videre tørr jeg ikke kjøpe det, mobilen låser seg for ofte... Ser det har fått 3 av 5 stjerner, hadde det vært stabilt hadde det lett fått 5 av 5, 100%.! NDrive NDrive er vinneren pr i dag, fordi det er enkelt og har et godt kart, men kartet er gammelt, grafikken i kartet er ikke spesielt fint... Men telefonen har ikke måttet restartes med NDrive, det er pålitelig og greit... Men jeg vil ha Sygic... Må nok prøve ut noen dedikerte nye bil-gps'er, se om noen har samme/bedre programvare en sygic... 2 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg fortsetter mitt Navigasjons-snakk... Sygic Sygic er den beste av dem alle, vakkert, funksjonelt, avansert, praktisk og mye informasjon.! Problemet er dessverre at det fungerer bare 3-20minutter før telefonen fryser å man må ut med batteriet... Sygic er absolutt vinneren, men blir slått ned av at det er så ustabilt... Skulle jeg brukt penger på noen av dem så hadde det blitt Sygic, men inntil videre tørr jeg ikke kjøpe det, mobilen låser seg for ofte... Ser det har fått 3 av 5 stjerner, hadde det vært stabilt hadde det lett fått 5 av 5, 100%.! NDrive NDrive er vinneren pr i dag, fordi det er enkelt og har et godt kart, men kartet er gammelt, grafikken i kartet er ikke spesielt fint... Men telefonen har ikke måttet restartes med NDrive, det er pålitelig og greit... Men jeg vil ha Sygic... Må nok prøve ut noen dedikerte nye bil-gps'er, se om noen har samme/bedre programvare en sygic... HVILKEN Sygic er det du skriver om...? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vil tro det er Sygic Aura Tore skriver om. Er vel nå den eneste Sygic som er tilgjengelig for Android og ligger på Marked. Jeg har ikke hatt noen problemer med den på min Samsung Galaxy Tab, ingen frysing hos meg. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vil tro det er Sygic Aura Tore skriver om. Er vel nå den eneste Sygic som er tilgjengelig for Android og ligger på Marked. Jeg har ikke hatt noen problemer med den på min Samsung Galaxy Tab, ingen frysing hos meg. "Mobile Maps 10" er vel og aktuell enda...? Har Aura på min DHD. Har ikke prøvd den mye, men det har aldri låst seg. Hvordan er det med fotoboksvarsling på Aura? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For meg er det nå KUN Aura som kommer opp i Sygic eShop når det gjelder Android, Nexus One og Galaxy Tab. Samme i Marked. Aura skal vel ha fotoboksvarsling, er ikke så mange bokser i mitt nærområde, skal se om jeg får testet litt i morgen. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sygic Aura er den eneste for Android på Marked. Jeg leser også at Sygic skal ha fotoboksvarsling.. Men når jeg kjørte forbi to stk som har stått der i over 10år og det ikke kom noen varsling eller ikon på kartet eller noe så blir jeg skeptisk... Kjørte etter en lastebil i dag, fotoboksen blinket på det jeg HÅPER var lastebilen, vi var bilen bak blinket ikke for oss... Skal jeg bare kjøpe Aura da, og håpe det blir stabilt ganske kjapt..? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå er det MASSE program som er tilgjengelig UTENFOR market da... http://www.sygic.com/ "Grab your copy of Mobile Maps 10 systems" og der er og Android. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Nå er det MASSE program som er tilgjengelig UTENFOR market da... http://www.sygic.com/ "Grab your copy of Mobile Maps 10 systems" og der er og Android. Når du trykker på Android kommer Aura opp til 80 Euro... som sakt flere ganger nå, det er Aura som er programmer/Appen man kjøper til Android... Endret 13. november 2010 av Tore Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Høres da veldig rart ut at de driver og selger et program til 80 euro som bare krasjer og krasjer.... Høres mer ut som det er noe med din mobil. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer på en ting.. Mener jeg har sett at det er mulig, men er det faktisk mulig å "skinne" telefonen? (HTC Desire) ?! Altså, at utseende og sånn får en skin/theme!? Litt anderledes vri på menyen nederst osv?! Eventuelt bytte ut ikonene til diverse programmer!? Har litt lyst på en egen stil.. På forhånd tusen takk! (Har rootet, forresten!) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Høres da veldig rart ut at de driver og selger et program til 80 euro som bare krasjer og krasjer.... Høres mer ut som det er noe med din mobil. Det er mange som plages med Aura, frysing, krasjing, restart. (google) Om en app så koster 1000 Euro er vel ikke det noen garanti mot at den krasjer... Problemet er som kjent at Android finnes på 100vis av forskjellig hardware og software... Min og mange andre sin krasjer... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ikke noen garanti nei, men sannsynligheten for at en som selger et program til 80 euro må fikse programvaren for å få solgt den er større enn for en som selger appen for 1 krone.... Hvilken telefon har du? Hadde vært interessant å hørt andre teste på andre telefoner. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer på en ting.. Mener jeg har sett at det er mulig, men er det faktisk mulig å "skinne" telefonen? (HTC Desire) ?! Altså, at utseende og sånn får en skin/theme!? Litt anderledes vri på menyen nederst osv?! Eventuelt bytte ut ikonene til diverse programmer!? Har litt lyst på en egen stil.. På forhånd tusen takk! (Har rootet, forresten!) Launcherpro Plus f.eks. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvilken telefon har du? Se signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå