SvartUtenSukker Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Leter egentlig etter et program som er liknende reader på telefonen. Det programmet virker veldig bra og funker fint til å lese på, problemet er at man ikke kan bruke egne pdf filer (iallefall ikke som jeg har funnet ut). Finnes det noe like godt tilsvarende program som bruker pdf filer på mobilen? Har selv fundert litt på dette. Beste løsningen jeg fant for større pdf-er, f. eks. bøker fra Google Books: Konverter filene til .jpg-format på Zamzar.com (noen som tar Kafka-allusjonen?), bruk deretter appen Droid Comic Viewer Viewer til å lese. Endret 9. november 2010 av SvartUtenSukker Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Vet noen om en app som enkelt og greit kan recorde lydklipp, og på samme tiden laste lydklipp opp på nettet? Hadde fungert utrolig bra for å raskt kunne produsere og distribuere podcasts på farten. Hva er galt med den første som kommer opp hvis du søker etter "recorder" og "blog" på Appbrain? Edit: @ spretter: Hjertelig takk for det ubevisste tipset om Calltrack. Den bittelille (74kB) appen var veldig velkommen for meg. Den spør ikke om Goolge-passord en gang, men ser ut til å gjøre jobben fint. Endret 9. november 2010 av SvartUtenSukker Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noken som har gode forslag til en musikk spiller som eg kan enkelt opprette spillelister i?? må og kunne legges som widget. Winamp Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Og PowerAmp. Misliker WinAmp sin giga-widget. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, PowerAmp er veldig bra, men jeg synes den har en veldig dårlig lock-screen widget i forhold til den innebygde (HTC Sense). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Finnes det noen andre mediaplayere som utnytter sense? Altså legger play/stop/fwd/bwd knappene oppå tastelås-skjermen, så man slipper å fjerne låsen for å stoppe spilling når man står i kassa på Rimi. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Finnes det noen andre mediaplayere som utnytter sense? Altså legger play/stop/fwd/bwd knappene oppå tastelås-skjermen, så man slipper å fjerne låsen for å stoppe spilling når man står i kassa på Rimi. Hvis du har $1.99 til overs så kan du kjøpe Widgetlocker. Med det innstallert kan du customize lockscreenen av hjertens lyst, med egne slidere og widgets. Sjekk linken for litt mer info. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Widget locker..... installerte den nå.... den er jo treg som bare rakkern. Bruker den greia for å unngå 5 sek delar, uten den er den ubrukelige. Og med den er home knappen treg, og slide saken på lock screen må dras flere ganger. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Widget locker..... installerte den nå.... den er jo treg som bare rakkern. Bruker den greia for å unngå 5 sek delar, uten den er den ubrukelige. Og med den er home knappen treg, og slide saken på lock screen må dras flere ganger. Hvilken mobil? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Lock 2.0 var veldig treg hos meg. Vet ikke hvordan Widget locker er. Nå bruker jeg LockBot Free som fungerer greit med gode konfigurasjons muligheter og den dukker raskt opp. Sitter på en Samsung Spica. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Widget locker..... installerte den nå.... den er jo treg som bare rakkern. Bruker den greia for å unngå 5 sek delar, uten den er den ubrukelige. Og med den er home knappen treg, og slide saken på lock screen må dras flere ganger. Hvilken mobil? Desire Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Widget locker..... installerte den nå.... den er jo treg som bare rakkern. Bruker den greia for å unngå 5 sek delar, uten den er den ubrukelige. Og med den er home knappen treg, og slide saken på lock screen må dras flere ganger. Hvilken mobil? Desire Veldig rart, har brukt widgetlocker flere mnd nå, aldri hatt symptomene du snakker om. Men nå skal det sies at omtrent hvert problem du poster på forumet her med din Desire er problemer som jeg ikke kjenner meg igjen i selv, kanskje du skal jobbe med karmaen din? /Espen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Karma is my bitch Fant ut av sleiden..... den krever bare mer nøyaktighet. På htc sin kan man begynne over sleiden og dra fingeren nedover og ta med sleiden på veien. Med widget locker må man begynne rett på sleiden. Kommer sikkert til å bytte den allikevel. Eller venne meg til home knapp. Tregheten når eg står i homescreen og trykker home varierer. Men er ikke veldig stor. Bare litt, sånn at eg av og til rekker å tenke at eg kanskje ikke trykket. Lenke til kommentar
Haense Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei! Jeg skulle gjerne hatt vanlige android widgets som er transparente, uten hjørner og svart bakgrunn. Jeg tenker i hovedsak på disse rekkene med de små roaming/wifi/innstillinger/flymodus etc. widgetene. Finnes dette noe plass? Og er de separate uten å være en hel rekke slik at jeg kan lage rekkefølgen på de selv så hadde det vært supert. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Søk etter Extended Controls i market Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Flere som har problemer med matprat app'en til desire? funket bra helt til jeg skulle laste ned flere oppskrifter da hang den seg og nå må eg inn og hente oppskrifter hver gang jeg åpner den. Har prøvd å avinnstalere/innstallere den flere ganger. Prøv å fjern programmet, og i tillegg slett mappen "matprat" på minnekortet, når du installerer programmet på nytt nå vil du begynne fra scratch... /Espen Det funket som pokker TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Sygic Aura En dagstest på Desire (i går testet jeg Waze) Her begynner vi å snakke skikkelig GPS navigasjon med skikkelig kart og nok informasjon..! Jeg fikk ikke trykket så veldig mye på Sygic da jeg ikke tror passasjeren min (sjefen) likte at jeg trykket og kjørte Sygic har mye relevant informasjon på skjermen, adressen man er ved, navn på gater man passerer, og til og med min hjemadresse er å finne ved søk første kart som har det... Den manglet i midlertidig Fotobokser (skal ikke være noe forskjell på Prøveversjon og betalt) Og med liggende skjerm låste den seg hele tiden i en himmelretning og sluttet og rotere kartet (heller ikke nord opp) så pila lå sidelengs på veien, klarte ikke fikse dette... Edit: Kartet hang også ~100-200meter etter faktisk terreng, ikke spesielt heldig.. Denne også tapper bateriet på telefonen raskere en laderen klarer å lade virker det som, selv med laderen i var batteriet på 20% når jeg var fremme... Waze : Terningkast 2 Ubrukelig til navigasjon, grei for trafikkmeldinger.. (2,5Mb på Telefon minnet, resten på SD-kortet) Sygic : Terningkast 5 Meget bra kart, noen kjønnssykdommer (12Mb på telefonminnet + 77Mb kart på SD-kort) (terningkast kan måtte redigeres) (Flere kommer) Endret 9. november 2010 av Tore Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du har en lader like kraftig som USB lader regner eg med? Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjøpte West Coast Hustle fra Gameloft i går, men mye av grafikken mangler. Blandt annet er alle bilene bare hvite omrisser... Noen som har det samme problemet? Bruker HTC Desire HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå