Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en anbefaling til et navigeringsprogram er bedre/vel så bra som TomTom, og hvor jeg kan legge inn Tomtoms fotoboksdatabase (etter å ha konvertert poi's)?

Tja, vet ikke om det er bedre, men jeg er godt fornøyd med Navigon. Har dog ikke brukt det så mye, men jeg mener at den har innebygget fotovarsling og støtte for å legge til egne POI... Koster vel 200-300kr så vidt jeg vet.

/Espen

Lenke til kommentar

Oky, skal teste ut litt, men ser jo ut til at Android er litt dårlig dekket på god bilnavigasjon :hrm: , men det kommer seg vel :)

...fordi Tomtom ikke støtter Android?

Det er flere meget gode navigasjonsprogrammer til Android. De beste er CoPilot, Navigon og NDrive. Navigon har vel etterhvert blitt veldig bra, men er litt dyr.

Lenke til kommentar

Synes ikke akkurat at Copilot ser så veldig barnslig ut. Bruker det ganske ofte og synes det er et kjempebra navigasjonsprogram

Hvordan opplever du fotoboksvarslingen? Sist jeg testet Copilot var den helt på fylla når det gjaldt hvor/om den varslet.

Har faktisk ikke prøvd den, men det skal jeg teste neste gang jeg er ute og kjører.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med å laste ned fra Marked? Har 5 programmer som er på evig "starter nedlasting".

Android er nylig oppdater. Selv møtte jeg på problemer ved nedlasting med min SE X10. Løsningen var å gå tilbake til den tidligere programvaren. Avinnstaler den nye oppdateringen, så skal alt funke som vanlig.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med å laste ned fra Marked? Har 5 programmer som er på evig "starter nedlasting".

Android er nylig oppdater. Selv møtte jeg på problemer ved nedlasting med min SE X10. Løsningen var å gå tilbake til den tidligere programvaren. Avinnstaler den nye oppdateringen, så skal alt funke som vanlig.

Fra 2.1 til 1.6?

Lenke til kommentar

Går ut i fra du mener Market. Hadde selv slike problemer på min Hero, men etter å ha avinstallert oppdateringen fra under Administrer applikasjoner fungerer Market helt fint igjen. Mistet muligheten til å oppdatere alle med ett klikk og velge automatisk oppdatering, men det funket jo ikke likevel.

Lenke til kommentar

Hei

Har akkurat fått min x10 mini :-) Jeg skulle gjerne hatt hjelp med to ting...

1. Hvilken app skal jeg bruke for å få full kontroll over når mobilen går på internett (har et abo som gjør at jeg omtrent bare vil bruke wifi).

2. Hvilken app er best å bruke til å få fine wallpapers?

Takk for tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...