Chivas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som har en anbefaling til et navigeringsprogram er bedre/vel så bra som TomTom, og hvor jeg kan legge inn Tomtoms fotoboksdatabase (etter å ha konvertert poi's)? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som har en anbefaling til et navigeringsprogram er bedre/vel så bra som TomTom, og hvor jeg kan legge inn Tomtoms fotoboksdatabase (etter å ha konvertert poi's)? Tja, vet ikke om det er bedre, men jeg er godt fornøyd med Navigon. Har dog ikke brukt det så mye, men jeg mener at den har innebygget fotovarsling og støtte for å legge til egne POI... Koster vel 200-300kr så vidt jeg vet. /Espen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er langt fra TomTom/Garmin..... Men helt greit. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som har en anbefaling til et navigeringsprogram er bedre/vel så bra som TomTom, og hvor jeg kan legge inn Tomtoms fotoboksdatabase (etter å ha konvertert poi's)? Sygic Mobile Maps bruker samme kartleverandør som TomTom Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Oky, skal teste ut litt, men ser jo ut til at Android er litt dårlig dekket på god bilnavigasjon , men det kommer seg vel Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Oky, skal teste ut litt, men ser jo ut til at Android er litt dårlig dekket på god bilnavigasjon , men det kommer seg vel ...fordi Tomtom ikke støtter Android? Det er flere meget gode navigasjonsprogrammer til Android. De beste er CoPilot, Navigon og NDrive. Navigon har vel etterhvert blitt veldig bra, men er litt dyr. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Meget gode er å ta i. CoPilot er fjortisenes navigasjonsprogram. Navigon er greit, men opplever alt for ofte at den roter med kjøreanvisninger. Ndrive og zygic har eg ikke fått prøvd. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 CoPilot er fjortisenes navigasjonsprogram. Hva mener du med det? :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heh... Det er så "barnslig" look. Det oser ikke seriøsitet av det. Da er Navigon MANGE hakk finere å se til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror strengt tatt ikke fjortiser kjøper noe GPS-program overhodet. Google maps funker ypperlig for by-rusling. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Synes ikke akkurat at Copilot ser så veldig barnslig ut. Bruker det ganske ofte og synes det er et kjempebra navigasjonsprogram Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvilket program synnes dere er best til å bruke for å telle SMS, ringetid, mobilt internett osv. ? Selv bruker jeg Callmeter NG, men kunne trengt noe som lagrer statistikken så jeg kan se på den senere. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Synes ikke akkurat at Copilot ser så veldig barnslig ut. Bruker det ganske ofte og synes det er et kjempebra navigasjonsprogram Hvordan opplever du fotoboksvarslingen? Sist jeg testet Copilot var den helt på fylla når det gjaldt hvor/om den varslet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Synes ikke akkurat at Copilot ser så veldig barnslig ut. Bruker det ganske ofte og synes det er et kjempebra navigasjonsprogram Hvordan opplever du fotoboksvarslingen? Sist jeg testet Copilot var den helt på fylla når det gjaldt hvor/om den varslet. Har faktisk ikke prøvd den, men det skal jeg teste neste gang jeg er ute og kjører. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere som har problemer med å laste ned fra Marked? Har 5 programmer som er på evig "starter nedlasting". Lenke til kommentar
Rsms Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere som har problemer med å laste ned fra Marked? Har 5 programmer som er på evig "starter nedlasting". Android er nylig oppdater. Selv møtte jeg på problemer ved nedlasting med min SE X10. Løsningen var å gå tilbake til den tidligere programvaren. Avinnstaler den nye oppdateringen, så skal alt funke som vanlig. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere som har problemer med å laste ned fra Marked? Har 5 programmer som er på evig "starter nedlasting". Android er nylig oppdater. Selv møtte jeg på problemer ved nedlasting med min SE X10. Løsningen var å gå tilbake til den tidligere programvaren. Avinnstaler den nye oppdateringen, så skal alt funke som vanlig. Fra 2.1 til 1.6? Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Flere som har problemer med å laste ned fra Marked? Har 5 programmer som er på evig "starter nedlasting". Android er nylig oppdater. Selv møtte jeg på problemer ved nedlasting med min SE X10. Løsningen var å gå tilbake til den tidligere programvaren. Avinnstaler den nye oppdateringen, så skal alt funke som vanlig. Går ut i fra du mener Market. Hadde selv slike problemer på min Hero, men etter å ha avinstallert oppdateringen fra under Administrer applikasjoner fungerer Market helt fint igjen. Mistet muligheten til å oppdatere alle med ett klikk og velge automatisk oppdatering, men det funket jo ikke likevel. Lenke til kommentar
lolole Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei Har akkurat fått min x10 mini :-) Jeg skulle gjerne hatt hjelp med to ting... 1. Hvilken app skal jeg bruke for å få full kontroll over når mobilen går på internett (har et abo som gjør at jeg omtrent bare vil bruke wifi). 2. Hvilken app er best å bruke til å få fine wallpapers? Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå