Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Har ingen versjoner av Angry Birds nå. Stoppet alle prosesser ved ES Task Manager og prøvde igjen, samme som først, Vellykket installasjon etter 1 sekund, men ikke noe Angr Birds.

Jeg valgte HTC Desire på getjar.com, så skulle være riktig fil, AngryBirds_1.3.5.apk!

Kan ikke skjønne hvorfor dette skjer. Er det mulig å lese ut en debug-log et sted?

Gå til innstillinger> Lagring på SD-kort og telefon > Avmonter/løs ut minnekort.

SÅ installerer du Angrybird fra marked. Når den er installert kobler du til SD-kortet igjen....

Virka for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke root desverre. Det finnes ingen andre måter å gjøre dette på uten root?

Det vár det.....jeg gjorde det et par mnd før jeg fikk Froyo på min Desire. Det virket ok lenge men så merket jeg at jeg ikke kunne installere apps lenger uten at jeg VET at det var grunnen,(leste om andre som var fornøyde med løsningen) men jeg tok likevel en hard reset for å løse problemet. Så kom froyo og jeg klarer meg nå sammmen med Appmonster......

....men tilbake til spørsmålet ditt....

....når jeg prøver å klikke på lenken til guiden som jeg brukte er den borte. Prøvd å søke på nett også men finner ingenting....

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Syns Juicedefender er et must til Android, iallefall til Desire: Juicedefender anmeldelse

La nettop inn JuiceDefender (ultimate) og har unrevoked root HTC desire...

Hvor ser jeg klokke innstillingene ? (altså cpu hastighet osv) er det ikke egne innstillinger på det?

BUMP!!!

Kjenner ikke programment, men siden du ikke får bedre svar: Kan det være at telefonen ikke er skikkelig rootet? Hvis du bare rooter med Unrevoked, kan du visstnok bli plaget med at noen superbrukerfunksjoner krangler litt. Vil du ha en ROM som passer bedre for rootede telefoner, kan du ta en av MoDaCos gratisversjoner her - de ligner til forveksling på stock Desire. Wipe i så fall hele telefonen (også cache) før du går i gang - jeg ble plaget før jeg gjorde det.

I alle fall verdt et forsøk hvis JD ikke har bedt om superbrukerfunsjoner.

Edit: Installerte dette. I loggen står det at CPU-frekvensen kan kontrolleres - knappen kommer ikke frem fordi jeg bare har gratisversjonen. Fra hjelpesidene til JD: CPU-kontroll bare med betalt versjon og "on certain ROMs"

Les

Artig: Denne kan også bytte mellom 2 og 3G for dem som måtte ønske det - noe som har vært etterlyst flere ganger.

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

Syns Juicedefender er et must til Android, iallefall til Desire: Juicedefender anmeldelse

La nettop inn JuiceDefender (ultimate) og har unrevoked root HTC desire...

Hvor ser jeg klokke innstillingene ? (altså cpu hastighet osv) er det ikke egne innstillinger på det?

BUMP!!!

Da du tok setupen (første gang du tok programmet) sto det da "CPU Throttling Possible"? Jeg har brukt programmet veldig lite så jeg vet ikke om innstillingene dine slettes om du prøver på nytt. Men står det at det punktet feiler så vet du jo litt mer om problemet.

Lenke til kommentar

Det funka for meg og! Hadde du samme problem som meg?

Nå monterte jeg bare SD kortet igjen, startet App2SD og flyttet det til minnekortet!

Fint at det virka.

Ja, jeg hadde samme problem. Fant løsningen på xda-developers selvfølgelig... :thumbup:

Er det App2SD som lager problemene? Jeg har svært mye problemer med å oppdatere programmer som ligger på lagret på SD kortet, får bare melding om at oppdateringen var misslykket! Mens programmer som er installert på telefonen, er det ingen problem å oppdatere.

Lenke til kommentar

Er det App2SD som lager problemene? Jeg har svært mye problemer med å oppdatere programmer som ligger på lagret på SD kortet, får bare melding om at oppdateringen var misslykket! Mens programmer som er installert på telefonen, er det ingen problem å oppdatere.

Jeg får også en del beskjeder om at oppdatering mislyktes men det er ikke bare app's som er på lagret på minnekortet. Det virker mere som om det er en feil i Market....

Lenke til kommentar

Har rootet HTC Hero til Froydvillain 1.5. Alt virket fint bortsett fra Android Tether som ikke vil avsluttes. Uansett hva jeg gjør er ikonet fortsatt oppe på linjen, og gjør det umulig for meg å dele nett via en annen app. Har allerede prøvd å fjerne det via Advanced Task Killer, hjelper ingenting. Noen ideer om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...