-Guardian- Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ineg som vet om et bra aksje-program som har aksjene på Oslo Børs? Du kan bruke det aksjeprogrammet som følger med til aksjene på Oslo Børs. Jeg gjør hvertfall det, med widget og det hele Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan bruke det aksjeprogrammet som følger med til aksjene på Oslo Børs. Jeg gjør hvertfall det, med widget og det hele Ingen ting som følger med her. Hva heter det programmet? Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan bruke det aksjeprogrammet som følger med til aksjene på Oslo Børs. Jeg gjør hvertfall det, med widget og det hele Ingen ting som følger med her. Hva heter det programmet? Her heter det Stocks, men det følger kanskje bare med HTC Hero. Lenke til kommentar
Ejensen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Nu også med printer! Det eneste som vores HTC Hero egentlig mangler for at være fuldendt er en printer, men det er nu løst med den gratis applikation printershare http://www.printeranywhere.com/mobile.sdf Med Printershare til Android kan du printe direkte fra din smartphone, til hvor som helst i verden, inklusiv din egen printer! Endret 19. november 2009 av Ejensen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Ejensen: fine mini-artikler du skriver! Kunne du samlet linkene så kan jeg legge de inn i førsteposten? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Flott program, men gidder ikke å betale 50,- for den ene gangen jeg kanskje kommer til å printe ut via telefonen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Finnes det en liten app eller widget som oppdaterer ALT? Værmelding, mail, facebook inkl widget, wifiscan, alle programmene som har en oppdatering tilgjengelig, og all synkronisering(noe jeg har glemt?)? Lenke til kommentar
djain Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hei Jeg har akkurat fått meg Samsung Galaxy. Hva heter programmet som gjør at man får ett "vanlig" mobiltastatur som man kan bruke når man skriver sms m/norsk ordbok T9. Og hvordan synkroniserer man med outlook (kalenderen og kontaktene?) Endret 20. november 2009 av djain Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Feil tråd. Endret 21. november 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Feil tråd. hvis jeg ikke tar helt feil, har samsungen android. hvordan er spørsmål angående androidprogrammer feil tråd? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Feil tråd. hvis jeg ikke tar helt feil, har samsungen android. hvordan er spørsmål angående androidprogrammer feil tråd? Det var nok sikkert MagnusW som postet i feil tråd. Ser at innlegget hans er redigert. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Det stemmer, insolvent. Jeg hadde litt for mange tråder oppe samtidig. Meeeen, når jeg først poster i denne tråden; finnes det en widget som gjør at jeg kan skru av/på mobilt nettverk? Har jo allerede WiFi og bluetooth som lå der fra før av, men kan kanskje fjerne disse om det finnes widgets med samme design for alle disse tre. EDIT: Har prøvd Toggle Settings, men det er jo et program og ikke en widget. I tillegg må jeg jo derfra og inn i innstilliger. Endret 22. november 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det stemmer, insolvent. Jeg hadde litt for mange tråder oppe samtidig. Meeeen, når jeg først poster i denne tråden; finnes det en widget som gjør at jeg kan skru av/på mobilt nettverk? Har jo allerede WiFi og bluetooth som lå der fra før av, men kan kanskje fjerne disse om det finnes widgets med samme design for alle disse tre. +-tegn --> HTC-widget --> Settings --> Mobile Network Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Der ja. Endret 22. november 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) slett Endret 22. november 2009 av khaffner Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 +-tegn --> HTC-widget --> Settings --> Mobile NetworkNoen som vet om noe tilsvarende for ikke-hero roms? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 +-tegn --> HTC-widget --> Settings --> Mobile NetworkNoen som vet om noe tilsvarende for ikke-hero roms? På market får man lastet ned liknende widgets, har dere lett der? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har en widget som heter "switchers" som har det du trenger Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Finnes det et program som kan rekne ut hvor mye jeg ringer i løpet av en måned, uke og dag? Noe ala NetCounter for datatrafikk. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Phonalyzr gjør noe av dette: Usage summary Top callers by minutes Top callers by calls Missed vs. regular calls outbond vs. inbound calls Numer of minutes per time osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå