krister461 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har fortsatt problemer med å oppdatere/ innstalere progammer på SE experia 10'en min. Det kan vel ikke ha noe med for mange apps eller? har 225+ apps! Sliter med det samme på min X10. Etter at markedet ble oppdatert til å støtte automatisk oppdatering for en uke siden begynte den å oppdatere ca 50 av min 200 app. Nå henger fortsatt ca 10 av disse på "installerer". Men andre apps kan jeg installere/oppdatere som jeg vil. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du kan prøve å avinstallere/installere på nytt... Lenke til kommentar
stkris Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Etter at markedet ble oppdatert til å støtte automatisk oppdatering for en uke siden begynte den å oppdatere ca 50 av min 200 app. Nå henger fortsatt ca 10 av disse på "installerer". Men andre apps kan jeg installere/oppdatere som jeg vil. Jeg opplever også at mange apps står og installerer i det uendelige etter å ha blitt oppdatert. Virker tilfeldig hvilke apps det skjer med. Har en Milestone med 2.1 på. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk problemer med å laste ned Tasker i går, løste det ved å trykke "Cancel download" og så laste ned på nytt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Koster ikke den 30 kr i måneden? Gule siders "Se hvem som ringer" og "TrueCaller - Caller ID Lookup" er gratis og slår også opp når noen ringer. Sikkert. Men nevnte jeg ikke at dette var i jobbsammenheng? = Jobben betaler Hadde inne gule sider, men var ikke så fornøyd med den. TrueCaller ID har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Call Block Unlimited Tror denne kan gjøre det Andre? Den var elendig.. Lenke til kommentar
Kevva01 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Andre som har lagt merke til at hvis man kjøper en app, lagrer den med appsaver, avinstallerer og får refundert d man har betalt, for så å hente opp å installere app'en fra appsaver så ender man opp å ikke betale for appen !? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Paid apps skal vel være beskyttet mot backup? (med mindre man har rooted) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Andre som har lagt merke til at hvis man kjøper en app, lagrer den med appsaver, avinstallerer og får refundert d man har betalt, for så å hente opp å installere app'en fra appsaver så ender man opp å ikke betale for appen !? Gratulerer, nå har du piratkopiert programvare Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Paid apps skal vel være beskyttet mot backup? (med mindre man har rooted) Nope. Ikke hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Etter at markedet ble oppdatert til å støtte automatisk oppdatering for en uke siden begynte den å oppdatere ca 50 av min 200 app. Nå henger fortsatt ca 10 av disse på "installerer". Men andre apps kan jeg installere/oppdatere som jeg vil. Jeg opplever også at mange apps står og installerer i det uendelige etter å ha blitt oppdatert. Virker tilfeldig hvilke apps det skjer med. Har en Milestone med 2.1 på. Du kan prøve å slette cache til Market. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Har SGS, android tlf. har satt wavesecure som systemApp ifølge brukerveiledningen til wavesecure. Men, mitt spm er: Er det mulig å gjøre hvilket som helst app som systemapp ? F.eks AntiDroidtheft ? Har forstått det slik at med Wavesecure kan man ikke ta bilder med kamera, men det kan man med AntiDroidTheft. Lurte også på å bruke AntiDroidtheft som systemapp Edit2: su mount -o remount,rw -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system cat /sdcard/filnavnprogram.apk > /system/app/filnavnprogram.apk mount -o remount,ro -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system reboot Bør fungere på hvilket som helst program ? Endret 13. oktober 2010 av spetter Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De *kan* være det (om appen er protected), men ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) De *kan* være det (om appen er protected), men ikke nødvendigvis. Ok. så enn bør med andre ord unroote mobilen/android etter å ha fått mobilen / installert programmene enn skal ha for å være på den sikre siden egentlig ? men, igjen da så blokkerer man for noen andre apps som krever root (slik som reboot osv) Lar mobilen være slik den er.. Endret 13. oktober 2010 av spetter Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Finnes det et program som lar en kontrollere musikken som ligger på mobilen via pcen, ala itunes? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Program for å blokkere SMS fra spesielle avsendere, og ikke samtaler? Endret 13. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Merkelig at Rainlendar ikke finnes som app Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Et program som gjør at du må taste inn et passord når du slår på telefonen(Desire)? Slik at eneste måte å få kommet inn på telefonen er å måtte "formatere" telefonen. Finnes noe slikt? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Et program som gjør at du må taste inn et passord når du slår på telefonen(Desire)? Slik at eneste måte å få kommet inn på telefonen er å måtte "formatere" telefonen. Finnes noe slikt? Tastelås? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er ikke pin-kode bra nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå