N1ko Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 En av de viktigste grunnene til at jeg rootet telefonen forsvant nettopp: Jeg slår på selv Easyrecover er nesten gratis (i motsetning til rådyre Wavesecure, som uansett må legges manuelt til inne i mappene på rootede telefoner for å få denne funksjonen), og gjør det samme som det mer kjente Wheres my Droid, bortsett fra at den klarer å slå på GPSen selv, også på urootede telefoner. (Virket i alle fall på min Desire - men det tok 3 min før SMSen kom). Kunne jo brukt tasker til dette da, uten root. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen flere som har problemer med å innstalere/ oppdatere fra marked? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har akkurat oppdatert en 3-4 app på 3 telefoner uten problem, Nexus One, Samsung Spica og HTC Magic. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er den beste nettleseren som er ute nu? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dolphin browser. 2. Plass er opera mini. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Liker Skyfire bedre og bedre som browser jeg. Eneste jeg savner er muligheten for å ha plugins on-demand Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ikke verdens beste spill, men en artig demonstrasjon av Adobe AIR for Android: Gravity Lander Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er den beste nettleseren som er ute nu? Jeg bruker xScope 6 som min eneste nettleser og synes det er den beste på android, selv om Firefox også begynner å komme seg nå. Lenke til kommentar
oholles Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Finnes det noen "must have apps" til Android(HTC Desire)? Gjerne en litt nyere liste med anbefalte programmer. Sett litt i gjennom tråden her, men er jo så vannvittig mye som blir foreslått, og DinSides liste, f.eks, er fra februar. Har jo skjedd en del siden det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Finnes det noen "must have apps" til Android(HTC Desire)? Nei. Man klarer seg helt uten noen apps utenom de som følger med HTC sense. Apps eg liker godt er Handcent, Dolphin HD nettleser, multiicon (litt usikker på navnet her). Pluss mange andre... Men aller mest: Tasker. Nydelig. I smarttelefon kategorien er det en egen tråd for Tasker. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dolphin browser. 2. Plass er opera mini. Har også brukt begge....men jeg må gå for den innebygde etter 2.2 oppdatering. Synes faktisk den fyller alle mine behov....(Desire) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Finnes det noen bedre musikkavspiller en den som er innebygget i telefonen? Anbefalinger mottas med takk. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Liker godt "1881 - se hvem som ringer" appen. Slår opp hvem som ringer deg "real time" om du ikke har dem i din telefonliste (slik at du kan vurdere å ikke ta tlf), eller se hvem som ringte og la deg lagre vedkommende med navn og nummer som ny kontakt. Uvurderlig i jobb-sammenheng må jeg si. Ulempen er at du må ha 3G / wlan tilgjengelig for oppslag mot 1881's nr base, men det er stort sett ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Koster ikke den 30 kr i måneden? Gule siders "Se hvem som ringer" og "TrueCaller - Caller ID Lookup" er gratis og slår også opp når noen ringer. Endret 12. oktober 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har også brukt begge....men jeg må gå for den innebygde etter 2.2 oppdatering. Synes faktisk den fyller alle mine behov....(Desire) Enig, synnes stock browseren i 2.2 er super! Apps jeg synnes er et must til Android er Tasker, Barcode Scanner, Callmeter og jeg bruker også Unified Remote en del. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Koster ikke den 30 kr i måneden? Gule siders "Se hvem som ringer" og "TrueCaller - Caller ID Lookup" er gratis og slår også opp når noen ringer. Jeg hadde 1881 appen "leenge". Fortsatte å bruke den på Desire etter bytte fra Symbian telefon til Android. Problemet var med både E72 og Desire at mange steder jeg jobbet skiftet telefonen fra 3G til Edge grunnet dårlig dekning - med det resultatet at 1881 appen ikke funket. Har nå brukt true caller i flere måneder og oppslag funger også i 2G(Edge). Ikke noe jeg savner fra 1881 appen for å si det slik. Vis på kart og nummersøk har man også. TrueCaller = Anbefalt Endret 12. oktober 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Finnes det noen bedre musikkavspiller en den som er innebygget i telefonen? Anbefalinger mottas med takk. MixZing Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) 1881 appen var udugelig for min del. Den brukte så lang tid på å få frem nummeret til den som ringte at jeg måtte ta den tilslutt før det la på igjen. Da kan jeg like godt gå på 1881 på PC'n mens det ringer, det går fortere. Hvis du bruker sense er det ingen musikkspillere som har sense-funksjoner som play/stop, fwd, back på tastelåsskjermen. Det har gjort at jeg beholder sense-musikk appen. Er utrolig kjekt å slippe å fikle av tastelåsen når man bare skal mute musikken mens man står i kassa i en butikk for å betale. Endret 12. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er utrolig kjekt å slippe å fikle av tastelåsen når man bare skal mute musikken mens man står i kassa i en butikk for å betale. Et alternativ er headset med knapp på kabelen. Funker glimrende i Spotify, 1 trykk for play/pause og dobbelklikk for neste låt. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Finnes det en måte å endre icon for "shortcuts"? Kunne også tenkt meg å endre utseende på iconet til APNDroid, det står liksom ikke helt i stil med Beautiful widgets... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå