Lekr Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg testet Skype nå, og vil bare få det bekreftet at det er helt gratis å ringe. Hun jeg ringte sa at mob nr mitt kom opp. Har bare logget på med min vanlige bruker, som om jeg hadde logget på med dataen. Jeg ringte Skype til Skype. Det er ikke mulig å ringe på annen måte hvis du ikke forhåndsbetaler. Du må kjøpe ringeminutter før å kunne ringe til vanlige telefonnummer. Skype til Skype koster datatrafikk så det kommer an på hvilket abonnement du har. Via WiFi er det gratis..... Det var det jeg regnet med. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå som jeg har kjøpt apps til min Hero, må jeg kjøpe de på nytt når jeg får ny telefon? Eller er det mulig å overføre dem? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De hører til google-kontoen din, så hvis du logger inn med samme google-konto på den nye mobilen, så kan du laste ned alle fra Market igjen uten å betale (betalte apps ligger i downloads selv om de ikke er installert). Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De hører til google-kontoen din, så hvis du logger inn med samme google-konto på den nye mobilen, så kan du laste ned alle fra Market igjen uten å betale (betalte apps ligger i downloads selv om de ikke er installert). Noen få apps, som f.eks CoPilot, må deaktiveres på den første telefonen før du får aktivert appen på den nye. Litt tungvindt, men det er svært få apps det gjelder. Og da stort sett de dyre appsene, som i dette tilfellet en GPS navigasjons app til ca €50. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det samme gjelder tasker, fordi deres "hovedsalgskanal" ikke er market. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Trodde ikke betalte apps kom før til neste uke, så ble positivt overrasket da jeg tok en sjekk på market i dag : ) Ser det er mye som er tilsynelatende overpriset. Noen som har kjøpt noen godbiter de ønsker å dele erfaringer om? Er på utkikk etter praktiske applikasjoner, og for meg har det også noe å si hvordan det ser ut. Kvalitetapps, med andre ord. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sier igjen; Tasker Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Men tasker kjøper man ikke på marked, men direkte fra the makers. Da får de litt mer penger og man får en laaang prøvetid Tasker ass. Nydelig app! Lenke til kommentar
stkris Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Kjøpte akkurat NewsRob Pro fordi den har "Mark Read Until Here" som gratisversjonen ikke har. Anbefales for RSS-heads! 40 kronasjer. Endret 7. oktober 2010 av stkris Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for tipset stkris, likte den så prøver ut den vanlige versjonen en liten stund først! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kjøpte akkurat NewsRob Pro fordi den har "Mark Read Until Here" som gratisversjonen ikke har. Anbefales for RSS-heads! 40 kronasjer. Anbefaler Newsroom som RSS reader. Fungerer som Opera, at den komprimerer og tilpasser feedene til telefonen din. Fungerer mye bedre enn NewsRob synes jeg. Eneste minus er at den ikke synkroniserer med Google Reader, men utvikleren sier han skal se på det. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Langt utenfor topic, men trykkfeilen og historien er android-relevant. Bestemte meg i dag for å slette en ubrukt Facebook-profil som av en eller annen grunn - trolig etter oppdateringen av HTC Desires innebygde og for mitt vedkommende uønskede Facebook-app - har blitt knyttet til min telefon - og derfra via Gmailkontoen til alle nettsteder jeg besøker. Fikk driten slettet i dag, men det blir nok ikke så lett å kvitte seg med kontoen - dette var siste beskjed fra Fbook: Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Huske jeg leste om en app som gå deg mer kontroll over appsene, hvilke som kan flyttes til SD-kortet og litt sånt. Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Huske jeg leste om en app som gå deg mer kontroll over appsene, hvilke som kan flyttes til SD-kortet og litt sånt. Noen som vet hva jeg snakker om? Jeg bruker sdmove til det. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Appmonster? Lar deg flytte sjeldent brukte apps fullstendig til sdkortet ved å avinstallere/innstallere under veis. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) App 2 SD funker veldig bra til dette. Forresten, ser at utrolig mange anbefaler Tasker. Liten tvil om at det er et hendig program, men nøyaktig hva er det som skiller dette fra f.eks Locale o.l.? Hva bruker dere programmet til? Endret 8. oktober 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Meg bekjent akkurat det samme, men + mye mer. Man slipper også mange av disse Locale plugins, da disse er innebygd i Tasker, Tasker kan også bruke Locale sine plugins hvis det skulle være 1 den ikke har. Locale vs Settings Profile vs Tasker Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Forresten, ser at utrolig mange anbefaler Tasker. Liten tvil om at det er et hendig program, men nøyaktig hva er det som skiller dette fra f.eks Locale o.l.? Hva bruker dere programmet til? Eg for min del bruker det foreløpig til enkle ting eg gjør ofte for å spare trykk. Eks: Når headset settes i utgangen får eg opp en meny med alle musikkprogram. Når eg drar ut headset går den til home meny. Når mobilen står til lading mellom 23.00 og 08.30 går den automatisk til lydløs. Hvis f.ks kona eller andre "vip" ringer så slås lyden på. Genial app. Knapt en begrensning på muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå