Iriver Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Syns det er litt tungvindt å bytte fra skjult til synlig nummer, og omvendt. Finner ingen widget som bytter det rakst. Anyone? edit: Fant i alle fall ut at ved å taste #31# skjuler du nummeret. Men finner ingen for den andre vegen. Endret 6. oktober 2010 av Iriver Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Finnes det en oppdatert tråd som forteller om apps/games etc som anbefales som paid, nå som vi endelig kan kjøpe programmer til Android? Er en stund siden første innlegget her var oppdatert. Jeg anbefaler i hvert fall Tasker, for en fantastisk app!! Tasker profiler Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Syns det er litt tungvindt å bytte fra skjult til synlig nummer, og omvendt. Finner ingen widget som bytter det rakst. Anyone? edit: Fant i alle fall ut at ved å taste #31# skjuler du nummeret. Men finner ingen for den andre vegen. Rimelig sikker på at #31# funker begge veier. Altså at hvis du har satt nummeret som synlig som standard og skal ringe med skjult nummer trykker du #31#nummer. Har du skjult som standard og vil ringe med synlig nummer gjør du akkurat det samme Lenke til kommentar
AndreasLie Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har tips til app eller instilling som gjør at jeg kan sende samtalen fram og tilbake til bt handsfree. Problemet er altså at hvis jeg snakker i tlf og går mot bilen så kobler den over på handsfree'en før jeg har kommet meg inn i bilen. På de forrige tlf jeg har hatt så kan man velge håndsett når den er på handsfree og omvendt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Er det en stoppeklokke/ nedteller med notater? ....................................................... Password-keeper som er sikker og ikke gir passordet til hvem som helst? Endret 6. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har tips til app eller instilling som gjør at jeg kan sende samtalen fram og tilbake til bt handsfree. Problemet er altså at hvis jeg snakker i tlf og går mot bilen så kobler den over på handsfree'en før jeg har kommet meg inn i bilen. På de forrige tlf jeg har hatt så kan man velge håndsett når den er på handsfree og omvendt. Jeg har det på meny knappen mens jeg er i samtale. Vet ikke om det er en Sense greie, men ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Password-keeper som er sikker og ikke gir passordet til hvem som helst? Spør du om dette enda ? Jeg bruker OI-Safe http://www.appbrain.com/app/org.openintents.safe Den applikasjonen har ikke tilgang til annet enn lagring til minnekortet og du kan således være trygg på at ikke kan sende noe noesomhelst sted. Endret 6. oktober 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg leter etter et program som synkroniserer notater raskt og enkelt. Jeg ønsker å erstatte post-its på jobben med en android-løsning, og da hadde det vært fint med en tekstboks på nettet eller lokalt på pc-en som jeg skriver i, og får teksten opp i en app eller widget på mobilen med en gang. Enklere forklart: - Går inn på www.somethingsomething.com - Logger inn og får opp en tekstboks - Åpner programmet på Android-mobilen - Skriver i tekstboksen på nettet, lagrer - Refresher appen/widgeten, får opp hva jeg skrev på nettet. Gmail kan i grunn få til dette, men det blir en litt for voldsom løsning. Og jeg ønsker muligheten for at kolleger og andre som ikke vet Google-passordet mitt skal kunne skrive i tekstboksen på nettet. Fins noe slikt? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Personlig bruker jeg Catch (som frem til siste oppgradering het 3banana) til slikt. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg leter etter et program som synkroniserer notater raskt og enkelt. Jeg ønsker å erstatte post-its på jobben med en android-løsning, og da hadde det vært fint med en tekstboks på nettet eller lokalt på pc-en som jeg skriver i, og får teksten opp i en app eller widget på mobilen med en gang. Enklere forklart: - Går inn på www.somethingsomething.com - Logger inn og får opp en tekstboks - Åpner programmet på Android-mobilen - Skriver i tekstboksen på nettet, lagrer - Refresher appen/widgeten, får opp hva jeg skrev på nettet. Gmail kan i grunn få til dette, men det blir en litt for voldsom løsning. Og jeg ønsker muligheten for at kolleger og andre som ikke vet Google-passordet mitt skal kunne skrive i tekstboksen på nettet. Fins noe slikt? Catch Notes (tidligere 3banana) har denne muligheten. Kan gå inn på Catch.com og opprette notat der. Og når du syncer, så dukker den opp på telefonen. Endret 6. oktober 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser lovende ut! Kan man være logget inn på flere pc-er samtidig og synce derimellom også? Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Password-keeper som er sikker og ikke gir passordet til hvem som helst? Spør du om dette enda ? Jeg bruker OI-Safe http://www.appbrain.com/app/org.openintents.safe Den applikasjonen har ikke tilgang til annet enn lagring til minnekortet og du kan således være trygg på at ikke kan sende noe noesomhelst sted. Anbefaler Keepass, programmet har åpen kildekode og finnes for Windows/Mac/Linux og Android. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser lovende ut! Kan man være logget inn på flere pc-er samtidig og synce derimellom også? Springpad er et annet som du kan sjekke ut... Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg testet Skype nå, og vil bare få det bekreftet at det er helt gratis å ringe. Hun jeg ringte sa at mob nr mitt kom opp. Har bare logget på med min vanlige bruker, som om jeg hadde logget på med dataen. Jeg ringte Skype til Skype. Endret 6. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Noen som har en god SMS widget som har omtrent samme funksjoner som den som følger med HTC Sense? Vil gjerne bytte ut launcheren min men må først finne en god erstatning. Endret 6. oktober 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har en god SMS widget som har omtrent samme funksjoner som den som følger med HTC Sense? Vil gjerne bytte ut launcheren min men må først finne en god erstatning. LauncherPro kommer med widgets som er ganske lik sense. Alt fra friendstream til sms. Anbefaler å teste den ut. Har brukt det en stund på min Desire. Du må kjøpe pro for å få laucherpro widgets til å fungere, men de $6 eller hva det no kostet er vel verdt det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som kan anbefale en god MSN klient? Gjerne med widget. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som kan anbefale en god MSN klient? Gjerne med widget. Kan anbefale Meebo IM. Ingen widget though. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Artig for dem som ikke gidder å betale for Spotify, og som vil streame musikk til mobilen: TinyShark Denne gir gratis tilgang til Groovesharks arkiv, som ikke er vesentlig mindre enn Spotifys. Krever Flash og har ingen mulighet for offlinemodus. De som vil ha musikk til SD-kortet, har lenge kunnet bruke f.eks. Fildo. Noen som vet om en mediastrøm-opptaker for Android, à la FlashGot for Firefox? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg testet Skype nå, og vil bare få det bekreftet at det er helt gratis å ringe. Hun jeg ringte sa at mob nr mitt kom opp. Har bare logget på med min vanlige bruker, som om jeg hadde logget på med dataen. Jeg ringte Skype til Skype. Det er ikke mulig å ringe på annen måte hvis du ikke forhåndsbetaler. Du må kjøpe ringeminutter før å kunne ringe til vanlige telefonnummer. Skype til Skype koster datatrafikk så det kommer an på hvilket abonnement du har. Via WiFi er det gratis..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå