MooseOnTheRun Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min Legend er på reprasjon så får ikke testet ut, men Skype skal vist ha kommet på market:D http://www.engadget.com/2010/10/05/skype-app-arrives-in-android-market-still-wifi-only/ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min Legend er på reprasjon så får ikke testet ut, men Skype skal vist ha kommet på market:D http://www.engadget.com/2010/10/05/skype-app-arrives-in-android-market-still-wifi-only/ Stemmer det, skype ligger på market Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har nå fått betal apps på min spica. Det er litt så som så. Forsiden har betal apps, men ikke under kategoriene. Jeg kan søke etter apps som koster penger og gjennomføre kjøpet. Begynner og bli bra dette her må jeg si. Valutaen er også litt random. Den står i NOK helt til jeg skal bekrefte kjøpet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg liker Earthquake! som fås gratis på Market. Den viser de siste jordskjelvene rundt om på kloden. Litt artig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det at det nå står pengebeløp bak endel apps gjør meg enda mere skeptisk enn før. Nå må man BETALE for å bli ripped off også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det skal god gjøres å bli "ripped off" grais, gitt... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sjekk ut appESP, et program som analyserer det du har installert fra før og anbefaler deg nye programmer basert på det. Både gratis og betal-apps. Fungerer OK etter min mening, og selv om interfacet er litt treigt har det en del tilleggsinformasjon som gjør det på mange måter bedre å bla gjennom markedet med enn standardapplikasjonen. AppBrain er selvsagt også en fin app for denslags. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det at det nå står pengebeløp bak endel apps gjør meg enda mere skeptisk enn før. Nå må man BETALE for å bli ripped off også. Du blir jo ikke akkurat ripped off når du faktisk har mulighet til å prøve en app i 24 timer, om du avinstallerer iløpet av de 24 timene så får du faktisk pengene dine tilbake. Og med det sagt, er to spill jeg anbefaler (av paid apps): Air Control Minisquadron Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skype funket greit dritt da. Prøver å trykke logge inn, så før den idetheletatt har prøvd å logge inn så får jeg: Were sorry, but we couldnt sign you in. Please try again later. Pff Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tipper du har Galaxy S? Isåfall funker det ikke. Funket helt fint her på HTC Desire. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tipper du har Galaxy S? Isåfall funker det ikke. Funket helt fint her på HTC Desire. Ah, ja. Har galaxy s. D: Håper på fix daaa. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Har problemer med å innstalere ett program som er nykjøpt på marked; Doodledroid. Noen flere med samme problem? Edit: Fikset det med å legge in ett "nytt" kort med samme data. Antageligvis skrevet noe feil første gang, men nå plages jeg med at appen fc hele tiden. Får håpe det kommer en oppdatering snart. Doodledroid anbefales på det sterkeste BTW!!! Endret 5. oktober 2010 av secondarykid Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ikke at jeg kan hjelpe deg så særlig, men vil tro det er til hjelp om du gir litt mer info. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det at det nå står pengebeløp bak endel apps gjør meg enda mere skeptisk enn før. Nå må man BETALE for å bli ripped off også. Hæ? Pengene forsvinner ikke fra kontoen din før etter 24 timer, innen da kan du teste programmet og kansellere betalingen hvis du ikke liker programmet. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Finnes det en oppdatert tråd som forteller om apps/games etc som anbefales som paid, nå som vi endelig kan kjøpe programmer til Android? Er en stund siden første innlegget her var oppdatert. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tipper du har Galaxy S? Isåfall funker det ikke. Funket helt fint her på HTC Desire. har desire, og det funker ikke Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Funka ikke med en gang på min Nexus One heller, men funka etter en restart. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå fikk jeg apps med norske priser i market Når du betaler, så er det USD som gjelder , prisene er bare enkelt konvertert. Vel, det kan gjerne være EUR eller GBP osv... Jeg har hatt tilgang til Market på min ADP1 lenge, men da har prisene vært gitt i fremmed valuta. Nyheten er både at det er tilgjengelig, og at prisene oppgis i NOK. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Funka ikke med en gang på min Nexus One heller, men funka etter en restart. Går fortsatt ikke på Galaxy S'en min etter restart D: Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Funka ikke med en gang på min Nexus One heller, men funka etter en restart. Går fortsatt ikke på Galaxy S'en min etter restart D: SGS må vente på Froyo før Skype virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå