Tskui Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Flere land betyr ikke nødvendigvis Norge.. Bare for å være litt negativ. Google Norge har bekreftet at Norge er med i de 14 landene som skal få paid apps De har også sagt de har datoen det kommer, men ikke kan gå ut med den.. OG som sagt lenger opp her, at det skal komme iløpet av de neste ukene, så JEJ! Nok OT Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Off-topic garantert, men føler dette vil kunne være interessant for de aller fleste i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1263769 2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Synes ikke det er ot å diskutere android marked her, så her kommer litt til. Norge er ikke med i første omgang når det gjelder paid apps. Dette sier de ihvertfall på droidnytt.no: Norge får ikke betal-applikasjoner uten de nye 15 landene er: Argentina, Belgium, Brazil, Finland, Hong Kong, Hungary, Israel, Mexico, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Singapore, Sweden and South Africa. Dårlig at Norge ikke ble med! Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Agenda Widget vil ikke oppdatere seg. Det er 2 dager siden jeg endret dato på en event i google calendar, men uansett hvor mye jeg trykker på oppdateringsknappen, så skjer det intet. Må jeg slette cachen? Det er jo litt håpløst å gjøre hver gang jeg skal oppdatere widgeten? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Paid apps kommer innen 2 uker :-) http://android-developers.blogspot.com/2010/09/more-countries-more-sellers-more-buyers.html Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Paid apps kommer innen 2 uker :-) http://android-developers.blogspot.com/2010/09/more-countries-more-sellers-more-buyers.html http://www.amobil.no/artikler/endelig_kjope-apps_i_android_market/78675/1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kanskje ikke riktig tråd men jeg spør uansett. Nå har market blitt litt rar for meg, den lister opp forskjellige "språk" versjoner av samme program, noe som gjør listen evig lang og kjedelig å gå gjennom når man skal lete etter en eller annen program. Er det mulig å endre på dette? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har forslag til tastatur? Noe som helst har Norsk og Engelsk ordbok? Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er ikke bare positivt med betalingsapp for android. Det er en fare for at en del av de norske appene som nå er gratis begynner å koste penger. Og at det koster penger betyr ikke det samme som at det er kvalitet... Jeg håper alle utviklere legger seg på en mal der de har noen dager "trial" før de forlanger betaling. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg håper alle utviklere legger seg på en mal der de har noen dager "trial" før de forlanger betaling. Er akkurat det man har "refund"-muligheten til. Pengene overføres ikke fra deg til utvikler før etter 24 (eller var det 48?) timer, innen da kan du ombestemme deg og kansellere kjøpet Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har forslag til tastatur? Noe som helst har Norsk og Engelsk ordbok? Smart Keyboard Pro synes jeg er bra og har engelsk og norsk ordbok, men det er betalapp så hvis du ikke har rootet må du vente i en uke eller to før du får kjøpt det. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Agenda Widget vil ikke oppdatere seg. Det er 2 dager siden jeg endret dato på en event i google calendar, men uansett hvor mye jeg trykker på oppdateringsknappen, så skjer det intet. Må jeg slette cachen? Det er jo litt håpløst å gjøre hver gang jeg skal oppdatere widgeten? Som jeg allerede har skrevet til deg i en annen tråd: Du har for lite plass på telefonen og da stopper alt opp! Er egentlig en stygg bug i android - det er liten logikk i at mann ikke kan synke kalender når man har 14mb ledig! 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Er akkurat det man har "refund"-muligheten til. Pengene overføres ikke fra deg til utvikler før etter 24 (eller var det 48?) timer, innen da kan du ombestemme deg og kansellere kjøpet Øøy! veldig bra, hadde ikke fått med meg denne løsningen. Avinstallere innen 24 timer ja. http://market.android.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=134336 På tide med paid apps i Market, men noen som får de frem enda? Endret 1. oktober 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilket av workout-tracker programmene anbefales? Jeg sykler hver dag og vil ha litt statistikk over tilbakelagt strektning, hastighet, stigning osv. Skulle gjerne også tatt backup av dataene (enten via web, wlan, eller usb). Har brukt Cardiotrainer, men det ser ikke ut til at man kan ta backup av dataene hvis man ikke oppgir google passorder (noe jeg helst ikke vil). Jeg brukte et annet program tidligere (som jeg ikke husker navnet på, tror det opprinnelig var en iphone app), men så ut som om det var noen bugs som medførte dobbeltregistreringer osv. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ser at Cardiotrainer lar deg eksportere dataene som csv i fra web. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilket av workout-tracker programmene anbefales? Jeg sykler hver dag og vil ha litt statistikk over tilbakelagt strektning, hastighet, stigning osv. Skulle gjerne også tatt backup av dataene (enten via web, wlan, eller usb). Har brukt Cardiotrainer, men det ser ikke ut til at man kan ta backup av dataene hvis man ikke oppgir google passorder (noe jeg helst ikke vil). Jeg brukte et annet program tidligere (som jeg ikke husker navnet på, tror det opprinnelig var en iphone app), men så ut som om det var noen bugs som medførte dobbeltregistreringer osv. Kan anbefale Endomondo, det lar deg laste opp til nett, og i nettjenesten dems kan du også ta backup til csv etc. Det er det programmet jeg landet på etter å testet flere, mest fordi det var det programmet som var mest nøyaktig til sykling. /Espen Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har funnet Cardiotrainer best til mitt bruk. Har ikke brukt utedelen med gps etc, men voice-melding om hvor lenge jeg har trent er veldig viktig for meg. Kan rapportere med 30s mellomrom, de andre jeg har prøvd har enten ikke muligheten eller "bare" 1 minutt mellomrom. Derfor - Cardiotrainer best... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg håper alle utviklere legger seg på en mal der de har noen dager "trial" før de forlanger betaling. Er akkurat det man har "refund"-muligheten til. Pengene overføres ikke fra deg til utvikler før etter 24 (eller var det 48?) timer, innen da kan du ombestemme deg og kansellere kjøpet Mhmmm.... hva skjer da om man tar backup av appen med appmonster før man "reklamerer" på appen? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg håper alle utviklere legger seg på en mal der de har noen dager "trial" før de forlanger betaling. Er akkurat det man har "refund"-muligheten til. Pengene overføres ikke fra deg til utvikler før etter 24 (eller var det 48?) timer, innen da kan du ombestemme deg og kansellere kjøpet Mhmmm.... hva skjer da om man tar backup av appen med appmonster før man "reklamerer" på appen? Da har du tatt en backup av appen, også reklamert på appen. Endret 1. oktober 2010 av TheMoonMan Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilket av workout-tracker programmene anbefales? Jeg sykler hver dag og vil ha litt statistikk over tilbakelagt strektning, hastighet, stigning osv. Skulle gjerne også tatt backup av dataene (enten via web, wlan, eller usb). Har brukt Cardiotrainer, men det ser ikke ut til at man kan ta backup av dataene hvis man ikke oppgir google passorder (noe jeg helst ikke vil). Jeg brukte et annet program tidligere (som jeg ikke husker navnet på, tror det opprinnelig var en iphone app), men så ut som om det var noen bugs som medførte dobbeltregistreringer osv. Jeg bruker RunKeeper (oprinnelig en iPhone-app). Har testet Endomondo, Cardiotrainer, Sportypal og MyTracks. Ut i fra min erfaring var RunKeeper den beste med tanke på gps-nøyaktighet, samt at jeg liker appen generelt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå