Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en musikkspiller som gjenkjenner musikkfiler på samme måte som winamp(på pc)? For både med min nye mobil (spica) og min gamle så blir mange album som ikke har metadata bare klumpet i en unknown artist "mappe". Men winamp, med de samme filene, gjenkjenner og grupperer dem alle helt fint (hvordan vet jeg ikke).

 

Musikkspilleren bør også ha mulighet til å gå gjennom en artist for å se albumene til artisten istedenfor alle sangene til artisten.

I tillegg så må den ha equalizer.

 

Ta musikkfilene dine i et musikkprogram på PC-en som støtter Gracenote, og som lagrer endringene i metadataene også. Songbird og Spotify vet jeg støtter det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funker med winamp fordi det (og windows mediaplayer) legger til en liten ekstra bit i hver MP3-fil med artistnavn, låtnavn, platenavn etc når plata rippes. Man kan velge hva som skal stå i dette ID3-feltet når man ripper CD'n til MP3.

Mange cd rip-programmer kobler seg mot en online database som kjenner igjen plata du putter inn, og legger automatisk til riktig ID3-info. Du kan selv editere denne infoen med å dobbelklikke i navneruta på winamp.

Lenke til kommentar

det er en app til iPhone som er som forklart: du skriver inn en dato, så forteller den deg hvor mange dager / uker det er igjen til den dagen..

 

 

f.eks skriver jeg 04.03.xxxx, så sier den at det er f.eks 4194 dager til du får lappen..

 

noen som skjønner / vet om en lignende til android?

 

Noe sånt du tenker på?

 

Jaa! :o takk!

 

 

.................

 

En .doc til .PDF-konverter? Trenger denne sårt!

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Noen som vet om èn app som teller 3G bruk (mb), SMS og ringeminutter?

Hvor mange SMS'er man har sendt og hvor mye data har blitt opplastet eller nedlastet osv..

Sjekk ut Call meter NG.

 

Der kan du også sette inn inkluderte minutter/sms/MB og se hvormange prosent du har brukt.

 

Har sett litt på den og to andre. Skal se hva det blir til. Er litt irriterende for det ene programmet jeg har, så kan man f.eks velge hvor mye det koster for å starte en samtale, mens den mangler hvor mange minutter man har gratis i måneden, også er det omvendt på et annet på program.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Noen som vet om èn app som teller 3G bruk (mb), SMS og ringeminutter?

Hvor mange SMS'er man har sendt og hvor mye data har blitt opplastet eller nedlastet osv..

Sjekk ut Call meter NG.

 

Der kan du også sette inn inkluderte minutter/sms/MB og se hvormange prosent du har brukt.

 

Har sett litt på den og to andre. Skal se hva det blir til. Er litt irriterende for det ene programmet jeg har, så kan man f.eks velge hvor mye det koster for å starte en samtale, mens den mangler hvor mange minutter man har gratis i måneden, også er det omvendt på et annet på program.

Bruker PhoneUsage. Den dekker det meste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En .doc til .PDF-konverter? Trenger denne sårt!

 

Zamzar er det nærmeste jeg kommer. Veldig flott til alle konverteringsjobber. Å gjøre dette lokalt, med alle slags spesialprogrammer, begynner å bli gammeldags.

 

Edit: Jeg har aldri forsøkt, men antar at det er mulig å konvertere doc-filer fra nettet (f. eks. til bruk i epost) uten at de noen gang har vært innom telefonen med Zamzar. Ellers forstår jeg ikke helt problemet: Google Docs gjør det også online, Word etter 2007 gjør det uten noe tilbehørsprogram, OpenOffice har gjort det lenge...

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...