Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://crackedsun.com/texdro/

Texdro is an Android/desktop application which makes it possible to receive a popup window on your computer as your phone receives a text message. You can easily read the message and send back a response to the sender, all from your computer. You can also import all your phone contacts and start a conversation from your computer. Perfect when you're charging your phone, or if you're just feeling lazy!

Texdro consists of two pieces of software. Besides the application on your phone you will also need the desktop application which should be running on your computer.

Features

* Read & answer new text messages directly from your computer.

* Import phone contacts to your computer.

* Also supports Gmail and vCard contact import.

* Remove & edit contacts.

* Conversation views.

* The desktop application is platform independent.

* Network traffic between your phone and computer is highly encrypted.

* Various of customization settings on both sides. And a lot more to come!

* It's completely FREE! However, if you like it, it would be really awesome with a little donation to support the project.

Endret av Helge_G
Lenke til kommentar

1,5 år sånn ca

Ok, mulig du har for nytt sim kort. Jeg brukte ihvertfall denne guiden

1. Skru på flightmode

2. Vent ca 1 min

3. Skur på flightmode, du får nå opp pinkode skjermen (viss du ikke får opp dette, må du skru av og på telefonen)

4. Skriv 1xxxx (hvor xxxx er pinkoden)

Ved å sette 1 forran pinkoden, så aktiverer du utenlands roaming. Dette er noe onecall hadde før de hadde egne roamingavtaler omkring i verden

5. Du har nå logget inn og skal se "OneCall U" som dekningsoperaør.

(Denne vil bare vare en liten stund, frem til autosøk på telefonen din vil søke seg tilbake til det vanlige onecall nettet)

6. Vær kjapp som faen og aktiver WIFI og start Android Marked, og bekreft gmail passordet

7. ????

8 Profit

Du har no tilgang til paid apps, uavhengig om nettet har søkt seg tilbake til "OneCall"

Så lenge du har Marked i minne, så vises paid apps

(Viss du brukte flightmode av/på metoden, så kan det være at Marked allerede ligger i minnet på telefonen din. Kill det via en Taskkiller (ex. Advanced Task Killer)

Og slett cache i marked (Menu->settings->applications->manage applic->Market-clear cache

Når du evt har kjøpt apps eller vil tilbake til standard, så skur du på flightmode/ og av for å skrive inn pinkoden din på nytt (uten 1-tal denne gangen) (evt skru av og på telefonen)

Når du er på OneCall U, så fungerer ikke datatrafikk (tror jeg. Har ikke skjekket, og tør ikke sjekke heller, i tilfelle de er noen uoppdaget datakostnader som oppstår ved at du roamer til utlandet elns) Så bruk WIFI for å være safe

Dette virker bare på "gamle" onecall sim kort, Hvor gammel da spør du? Mitt er fra slutten av 2008, og det fungerte. Vet ikke når de begynte med nye sim. Prøv å se om det fungerer

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet om en musikkspiller som gjenkjenner musikkfiler på samme måte som winamp(på pc)? For både med min nye mobil (spica) og min gamle så blir mange album som ikke har metadata bare klumpet i en unknown artist "mappe". Men winamp, med de samme filene, gjenkjenner og grupperer dem alle helt fint (hvordan vet jeg ikke).

Musikkspilleren bør også ha mulighet til å gå gjennom en artist for å se albumene til artisten istedenfor alle sangene til artisten.

I tillegg så må den ha equalizer.

Lenke til kommentar

Netcounter overvåker bruk av 3g og wifi

Har et snasent program her nå:

Får notifications som sms, ring, osv osv på pc'en. Virker knirkefritt her!

Eneste problemet var at 64bit versjonen ikke virket på min 64bit windows 7 av en eller annen grunn.. Men 32bit versjonen virker fint ^^

http://forum.xda-dev...ad.php?t=778365

Har nå også installert "Growl for windows" så notificationsen får et litt penere ytre

Lenke til kommentar

Netcounter overvåker bruk av 3g og wifi

Har et snasent program her nå:

Får notifications som sms, ring, osv osv på pc'en. Virker knirkefritt her!

Eneste problemet var at 64bit versjonen ikke virket på min 64bit windows 7 av en eller annen grunn.. Men 32bit versjonen virker fint ^^

http://forum.xda-dev...ad.php?t=778365

Har nå også installert "Growl for windows" så notificationsen får et litt penere ytre

Bruker 3G Watchdog til nett, men skulle hatt ett program som hadde alle sammen (3G, SMS og Ringeminutter)

Edit: Fant et par når jeg søkte litt rundt, skal teste de ut. F.eks http://www.appbrain.com/app/stats/com.sebastian.stats

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...