Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den jeg har heter Jorte 1.2.5. og jeg har Desire 2.2

Samma har jeg..Jorte 1.2.3 og froyo 2.2

Kan ikke finne noe som helst under innstillingene der jeg kan aktivere "notification" heller?

Da skjønner jeg ingenting! For meg er det bare å:

- åpne Jorte

- velg dato -> new event

- show details

- Bla ned til du finner reminders

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg videre :hmm:

Mulig det er en typo ute og går her, men koktris: du sier du har 1.2.3.... Cærmen har 1.2.5....

Lenke til kommentar

Hehe..En som er observant her:-P Jeg har samme versjon som cærmen, altså 1.2.5. det var bare en dårlig skrivefeil av meg.Men jeg har funnet problemet.Første gang man starter opp jorte,får man velge om man vil ha jorte kalender eller google kalender..Da må man velge google kalender om man vil ha reminderfunksjon..alarmfunksjonen finnes ikke i jorte-kalenderen.Men takk for all hjelp uansett cærmen.setter pris på det

Lenke til kommentar

hmmm... Har et lite problem med Dolphin HD. Plutselig begynt å trekke alvorlig mye CPU, noe som gjør at etter at en side er lastet må eg vente en stund før eg får trykket på nye linker, eller at scrolling går smooth, zoom flytter teksten riktig osv osv.

Har avinstallert alle plugins for å sjekke om det var noen av de, men tror dette kom før eg i det hele tatt installerte noen...

Kjent problem for noen her inne?

Har oppdaget at problemer er definitivt størst på selveste diskusjon.no. På dagbladet.no f.eks er det ikke det samme.

Må være noe som kjøres i bakgrunnen her. Reklamen kanskje.

Lenke til kommentar

Swiftkey tastaturet er i dag ute av beta... Desverre støtter det ikke norsk enda, men jeg fikk beskjed av utviklerene at norsk var et av språkene de jobbet med å få implementert, så enn så lenge må jeg bytte tatatur når jeg bytter språk.

Fullversjonen får man (som takk for hjelpen til de av oss som har brukt beta versjonen) nå kjøpt på market til 0.6 GBP (ca 5,50 NOK) og prisen vil stige til 2,5 GBP innen kort stund.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Swiftkey tastaturet er i dag ute av beta... Desverre støtter det ikke norsk enda, men jeg fikk beskjed av utviklerene at norsk var et av språkene de jobbet med å få implementert, så enn så lenge må jeg bytte tatatur når jeg bytter språk.

Fullversjonen får man (som takk for hjelpen til de av oss som har brukt beta versjonen) nå kjøpt på market til 0.6 GBP (ca 5,50 NOK) og prisen vil stige til 4 GBP (eller var det 5?) innen kort stund.

Get our brand new paid app for just £0.60 until 9/30 by searching for 'SwiftKey Keyboard'. App £2.50 after promo.

http://www.appbrain.com/app/com.touchtype.swiftkey.trial

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Robo Defense is available on the Android Market for $2.99 USD. Currently it is the only place that Robo Defense is available for purchase and download. If you do not have access to Robo Defense through the Market, we apologize. We have been, and still are evaluating other distribution methods, but have not yet found anything that would be sufficiently secure and reliable for payments, update distributions, etc. We will not distribute Robo Defense by email.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...