Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kanskje det. Men har det med å glemme å sende sms selvom jeg blir påmint om at noen har bursdag. En slik app ville jo gjort livet enklere poeng der.. jeg får sikkert credz fra dama for å huske fødselsdagen hennes i år.. ifjor ble det månelyst, kan man si.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Den jeg har heter Jorte 1.2.5. og jeg har Desire 2.2 Samma har jeg..Jorte 1.2.3 og froyo 2.2 Kan ikke finne noe som helst under innstillingene der jeg kan aktivere "notification" heller? Da skjønner jeg ingenting! For meg er det bare å: - åpne Jorte - velg dato -> new event - show details - Bla ned til du finner reminders Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg videre Mulig det er en typo ute og går her, men koktris: du sier du har 1.2.3.... Cærmen har 1.2.5.... Lenke til kommentar
koktris Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hehe..En som er observant her:-P Jeg har samme versjon som cærmen, altså 1.2.5. det var bare en dårlig skrivefeil av meg.Men jeg har funnet problemet.Første gang man starter opp jorte,får man velge om man vil ha jorte kalender eller google kalender..Da må man velge google kalender om man vil ha reminderfunksjon..alarmfunksjonen finnes ikke i jorte-kalenderen.Men takk for all hjelp uansett cærmen.setter pris på det Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Er det flere som har prøvd spillet homrun battle 3d. Har problemer med at det lagger veldig i matchup kampene, er det flere som har problemer med dette? Endret 23. september 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hmmm... Har et lite problem med Dolphin HD. Plutselig begynt å trekke alvorlig mye CPU, noe som gjør at etter at en side er lastet må eg vente en stund før eg får trykket på nye linker, eller at scrolling går smooth, zoom flytter teksten riktig osv osv. Har avinstallert alle plugins for å sjekke om det var noen av de, men tror dette kom før eg i det hele tatt installerte noen... Kjent problem for noen her inne? Har oppdaget at problemer er definitivt størst på selveste diskusjon.no. På dagbladet.no f.eks er det ikke det samme. Må være noe som kjøres i bakgrunnen her. Reklamen kanskje. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) diskusjon.no funker fint for min dolphin... edit: fortsatt ingen som har testet inventory? det klikket hos meg, klarte ikke å starte.. noen som har testa? Endret 23. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Swiftkey tastaturet er i dag ute av beta... Desverre støtter det ikke norsk enda, men jeg fikk beskjed av utviklerene at norsk var et av språkene de jobbet med å få implementert, så enn så lenge må jeg bytte tatatur når jeg bytter språk. Fullversjonen får man (som takk for hjelpen til de av oss som har brukt beta versjonen) nå kjøpt på market til 0.6 GBP (ca 5,50 NOK) og prisen vil stige til 2,5 GBP innen kort stund. Endret 23. september 2010 av cyclo Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Swiftkey tastaturet er i dag ute av beta... Desverre støtter det ikke norsk enda, men jeg fikk beskjed av utviklerene at norsk var et av språkene de jobbet med å få implementert, så enn så lenge må jeg bytte tatatur når jeg bytter språk. Fullversjonen får man (som takk for hjelpen til de av oss som har brukt beta versjonen) nå kjøpt på market til 0.6 GBP (ca 5,50 NOK) og prisen vil stige til 4 GBP (eller var det 5?) innen kort stund. Get our brand new paid app for just £0.60 until 9/30 by searching for 'SwiftKey Keyboard'. App £2.50 after promo. http://www.appbrain.com/app/com.touchtype.swiftkey.trial Endret 23. september 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 @Turboleif: Takk... Rettet det nå Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fancy keyboard det. Siden norsk er rundt hjørnet kan jeg ta og donere et par øre Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har en alternativ musikk avspiller å anbefale? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har en alternativ musikk avspiller å anbefale? doubleTwist Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har en alternativ musikk avspiller å anbefale? 3 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Fikk nettop tilgang til betal apps ved bruk av denne metoden Noen must have paid apps jeg burde skaffe meg nå? Noen kule spill? Praktiske apps? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tasker, hvis du liker å programmere telefonen til forskjellige ting, er ganske handy å ha Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tasker er en fantastisk app, anbefales! Tasker tråden Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Et lite apropos til Tasker. Tasker er tilgjengelig utenom market, og de ønsker helst at man benytter den muligheten i stedet for market (du betaler mindre, de tjener mer). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Robo defense, går det an å kjøpe dette fra en plass?? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Robo Defense is available on the Android Market for $2.99 USD. Currently it is the only place that Robo Defense is available for purchase and download. If you do not have access to Robo Defense through the Market, we apologize. We have been, and still are evaluating other distribution methods, but have not yet found anything that would be sufficiently secure and reliable for payments, update distributions, etc. We will not distribute Robo Defense by email. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå