Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Noen som bruker Navigon her? Fullversjonen altså? Er deres navigon lagret på SDminnet eller telefonminnet?

Jeg har en HTC desire, og Navigon bruker ioverkant av 25 mb og lagres KUN på internminnet mitt(kartene blir såklart lagret på SDkortet).

 

Jeg sendte en mail til navigon og hørte om dem kom til å oppdatere slik at en kunne legge programvaren over på SDkortet, men fikk da dette svaret:

 

Thank you for your e-mail. We are glad to know you are using our products.

 

We apologize for the inconveniences you have encountered so far with the installation of your NAVIGON Mobile Navigator for Android software on your HTC phone. Actually, when you attempt to install the software, it is installed on the SD card of your HTC phone, as there would not be enough space on the phone itself to do that.

 

Also, please note the steps you have to take in order to activate the full version of Mobile Navigator for Android after the Try&Buy period has ended:

 

1. Start software and enter activation code.

2. Software is now active and the software registered (a must for future updates).

3. You should start the new version and download missing features. (Try&Buy version has less features).

4. Old Try&Buy version should be deleted (Menu-> settings->manage settings->NAVIGON->uninstall).

 

We are at your entire disposal for further assistance. Thank you for choosing NAVIGON.

 

 

Yours sincerely,

 

Daniela Vintila

________________

NAVIGON Support Team

 

Skulle ønske de brukte litt mer energi til å høre på brukerne i steden for å forfatte sånne økseskaft-svar. Bruker også Navigon, men blir lammet av at den spiser opp mye internminne. Når jeg i tillegg har Swype, så er det nødvendig å hive ut flere interessante apps.

 

Noen som kan anbefale en GPS-app tilsvarende Navigon, men som kan kjøpes utenom Market (har ikke rootet telefonen) og som kan kjøres fra SD?

 

Jeg forcet Navigon over til SD-kortet, så nå bruker det "bare" 18 mb :) Går sikkert ikke an å flytte ALT siden den må kommunisere med systemvertøy såpass mye... (Jeg har heller ikke root, og var ikke så vanskelig og "force" det over til SDkortet...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann, jeg på utkikk etter en kalender som er simpel og enkel og bruke, samtidig som den har litt funksjoner, synes egentlig den innebygde er fin, men den viser ikke uke nr, det er litt viktig for meg, noe og anbefalle?

 

 

Jeg bruker Jorte, den er enkel og grei.

Jeg liker at det er mulig å se hele uken foran meg i front siden :)

 

 

Er det mulighet for å legge til alarmpåminnelse på hendelser man har lagt inn i kalenderen i Jorte?Sånn som man kan gjøre med google sin kalender?

 

 

Joda, det er ikke noe problem. Alarmen fungerer på samme måte som i de andre kalendere :thumbup:

 

 

Hvordan?har sett gjennom alle innstillingene uten å finne det jeg?

 

New event -> Show details -> Reminder -> Add reminder

Endret av Cærmen
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Let me guess: du kjører en custom rom? Ofte har utviklerne bak disse lagt Launcher Pro eller tilsvarende i /system/ mappa, og da får du ikke avinstallert den på vanlig måte. Prøv med Titanium Backup :)

 

Ja, kjører froyd villain 1.5. Skal se om jeg får til noe med Titanium Backup. Tror grunnen for at jeg ikke får slettet det, er fordi at det er "evig" kjørende når jeg ikke kan avslutte oppdateringen på market.

 

Edit: Det funket og få det avinstallert, men den står fortsatt som oppdaterer i marked, noe som gjør at jeg ikke får lastet det ned igjen nå. Kan selvfølgelig legge inn apk. filen. Men dette ødelegger for fremtidige oppdatering av Launcher Pro. Og Android Agenda widget (men den gjør ikke noe)

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Den jeg har heter Jorte 1.2.5. og jeg har Desire 2.2

 

 

Samma har jeg..Jorte 1.2.3 og froyo 2.2

Kan ikke finne noe som helst under innstillingene der jeg kan aktivere "notification" heller?

 

Da skjønner jeg ingenting! For meg er det bare å:

- åpne Jorte

- velg dato -> new event

- show details

- Bla ned til du finner reminders

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg videre :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...