Mascot68 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor får man Google Maps BRUT? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan laster man ned kart til google brute ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 hmmm... Har et lite problem med Dolphin HD. Plutselig begynt å trekke alvorlig mye CPU, noe som gjør at etter at en side er lastet må eg vente en stund før eg får trykket på nye linker, eller at scrolling går smooth, zoom flytter teksten riktig osv osv. Har avinstallert alle plugins for å sjekke om det var noen av de, men tror dette kom før eg i det hele tatt installerte noen... Kjent problem for noen her inne? Noen? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Trenger nokre avhengigetsspel! Tips? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sinna fugler Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 hmmm... Har et lite problem med Dolphin HD. Plutselig begynt å trekke alvorlig mye CPU, noe som gjør at etter at en side er lastet må eg vente en stund før eg får trykket på nye linker, eller at scrolling går smooth, zoom flytter teksten riktig osv osv. Har avinstallert alle plugins for å sjekke om det var noen av de, men tror dette kom før eg i det hele tatt installerte noen... Kjent problem for noen her inne? Noen? Det er rettet opp i neste oppdatering, men da må du kjøpe ny telefon først Er det mere plass på sd kortet ditt? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sinna fugler Har du testa fullversjonen? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Offline kart til Google Maps brut kan ordnes med Mobile Atlas Creator, som ble nevnt i denne tråden i helga. Ellers lagres alle nedlastede tiles på sdkortet, slik at de ikke lastes ned på nytt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 hmmm... Har et lite problem med Dolphin HD. Plutselig begynt å trekke alvorlig mye CPU, noe som gjør at etter at en side er lastet må eg vente en stund før eg får trykket på nye linker, eller at scrolling går smooth, zoom flytter teksten riktig osv osv. Har avinstallert alle plugins for å sjekke om det var noen av de, men tror dette kom før eg i det hele tatt installerte noen... Kjent problem for noen her inne? Noen? Det er rettet opp i neste oppdatering, men da må du kjøpe ny telefon først Er det mere plass på sd kortet ditt? Crap.... Eg som hater oppdateringer SD kortet er bare halvfullt. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei, har et spørsmål ang apps. Når jeg har startet et spill f eks, må jeg da når jeg er ferdig å spille skru av applikasjonen via innstilinger - administrer applikasjoner - kun kjørende - tving avslutning. Har en Htc desire. Er det lurt å gjøre d for å spare batteri? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nei, ikke så lenge spillet er programmert riktig. Det vil som regel bli oppdaget svært fort og kommentert i senk slik at utgiver fikser det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er tilfeldigvis ingen som har kart over norge som kan brukes med google maps brute? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kjøp minisquadron folkens, kjempespill Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men ser at det er flere apps som man må tvinge avslutning, men de er vel allerede avsluttet? Lenke til kommentar
furten Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg bruker i øyeblikket zimly til mediespiller veldig fornøyd med funksjonen, men i blant kræsjer den og det er vannvittig irriterende. Har ikke sett det finnes oppdatert versjon eller noe. Finnes det gode medieavspilleralternativer, som funker til både video og musikk? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Som tidligere iPhonebruker er det noen ting jeg savner. Den mest irriterende akkurat nå er musikkspilleren på SGSen min.. Jeg vil ha muligheten til å hoppe videre til neste låt ved å trykke på knappen på headsettet, er dette mulig på sgs? Og hvilken app må jeg i tilfelle ha? Lenke til kommentar
labeelund Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Zedge, koster bakgrunnene og ringetonene penger? isåfall slutter jeg å bruke det... Hei, bakgrunner og ringetoner koster ikke penger nei. Slik jeg forstår det, kan Zedge-utviklerene plutselig bestemme seg for å ta betalt for eller å avslutte tjenesten. Det er ingen planer om å ta betalt for eller å avslutte tjenesten. Zedge er og skal fortsette å være gratis! Mvh, Matias L'Abée-Lund Community Manager, Zedge Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fruit Ninja er et artig spill jeg har fikla mye med i det siste. Anbefales. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Som tidligere iPhonebruker er det noen ting jeg savner. Den mest irriterende akkurat nå er musikkspilleren på SGSen min.. Jeg vil ha muligheten til å hoppe videre til neste låt ved å trykke på knappen på headsettet, er dette mulig på sgs? Og hvilken app må jeg i tilfelle ha? Jeg har fått dette fint til i flere musikkavspillere, feks btunes eller cubed. Er i grunn bare å prøve litt forskjellige avspillere og se om du liker de. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som bruker Navigon her? Fullversjonen altså? Er deres navigon lagret på SDminnet eller telefonminnet? Jeg har en HTC desire, og Navigon bruker ioverkant av 25 mb og lagres KUN på internminnet mitt(kartene blir såklart lagret på SDkortet). Jeg sendte en mail til navigon og hørte om dem kom til å oppdatere slik at en kunne legge programvaren over på SDkortet, men fikk da dette svaret: Thank you for your e-mail. We are glad to know you are using our products. We apologize for the inconveniences you have encountered so far with the installation of your NAVIGON Mobile Navigator for Android software on your HTC phone. Actually, when you attempt to install the software, it is installed on the SD card of your HTC phone, as there would not be enough space on the phone itself to do that. Also, please note the steps you have to take in order to activate the full version of Mobile Navigator for Android after the Try&Buy period has ended: 1. Start software and enter activation code. 2. Software is now active and the software registered (a must for future updates). 3. You should start the new version and download missing features. (Try&Buy version has less features). 4. Old Try&Buy version should be deleted (Menu-> settings->manage settings->NAVIGON->uninstall). We are at your entire disposal for further assistance. Thank you for choosing NAVIGON. Yours sincerely, Daniela Vintila ________________ NAVIGON Support Team Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå