koktris Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har nettopp lastet handcent sms til min htc desire og er fornøyd så langt.Men det er en ting jeg ikke har funnet ut.Når man får en melding så popper den opp på homescreen og man har mulighet til å svare fra homescreen fremfor å bla seg til meldingen sånn som man må gjøre med den medfølgende sms-appen. Problemet er at jeg finner ikke hvordan man kan legge til smiley når jeg svarer fra homescreen?Smiley er en mulighet man får man frem ved å trykke på meny-knappen,men det får man ikke fram om man svarer rett fra homescreen?Noen som vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hold inne enter/linjeskift. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Takk for svar.Men jeg glemte å nevne at jeg bruker slideIt som tastatur og der er det ikke mulighet for å få opp smiley ved å holde inn enter.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Spørsmål angående Dialer One, appen.. Nummerene blir ofte/alltid stående i et slikt format XX-XXX-XXX, eller noe lignende.. mulig å forandre på dette!? Takker Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Da er det ikke stort du får gjort (som jeg vet om)... Et lite tips, som kan være nyttig i flere tilfeller: Hvis du trykker på reply med tom tekstboks i notificationen, starter du opp Handcent, og tas til vanlig "svare-sted". Nyttig hvis du har skrudd av home screen tilt, og vil svare med landscape-tastatur, eller hvis du bare vil svare via handcent for flere valg. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bone: Bruk MoreLocale 2 til å sette plasseringen din til Norge, samtidig som du beholder engelsk språk i menyene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Takk, skal prøve! EDIT: Hva skal jeg sette, forresten!? Det står jo allerede; language: nb Country: NO !? Hvilken av dem er det som tuller med Dialer One!? Takk igjen! Endret 19. september 2010 av Bone Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hmmm... Har vanlig Dialer og Contacts riktig visning? I så fall ligger problemet i Dialer One, da MoreLocale 2 (Forsåvidt Locale også, men den har ikke like mange kombinasjoner av språk/sted) setter system-default-visningen. Jeg kjenner ikke Dialer One, så du får lete rundt i innstillingene der. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Finnes det noe bra program for offline kartverk der ute? Jeg reiser en del rundt til ymse storbyer, og et kartverk ville vært gull verdt for meg.. Alternativet ellers er å bruke den gamle iPhonen på slike turer.. (Der har jeg et program som gjør nytten meget bra..) Betalingsprogrammer er også aktuelt, om ca 4 uker stikker jeg til UK, da blir det å finne seg et simkort der for å få installert ymse betalingssoftware Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 For bilnavigasjon, eller kun kart for feks. sightseeng og fotnavigasjon? Finnes alternativer for begge to. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hold inne enter/linjeskift. det funker ikke.. noe jeg har slått av i handcent? isåfall, hvordan slår jeg på igjen? ingenting skjer.. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Beklager. Enter/linjeskift-smiley er visst noe som er spesielt for Scandinavian Keyboard. Jeg regner med at du har HTC med medfølgende sense. Hvis du er glad i tastaturet ditt, og ikke vil bytte, kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 For bilnavigasjon, eller kun kart for feks. sightseeng og fotnavigasjon? Finnes alternativer for begge to. Jeg bryr meg ikke om bilnavigasjon, mer et kart over de store byene. Jeg ferdes stort sett til fots eller med tråsykkel på mine storbyturer, og vil da gjerne ha et kartverk tilgjengelig for å slå opp og finne ut hvor jeg skal gå.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Finnes det noe bra program for offline kartverk der ute? Jeg reiser en del rundt til ymse storbyer, og et kartverk ville vært gull verdt for meg.. Alternativet ellers er å bruke den gamle iPhonen på slike turer.. (Der har jeg et program som gjør nytten meget bra..) Betalingsprogrammer er også aktuelt, om ca 4 uker stikker jeg til UK, da blir det å finne seg et simkort der for å få installert ymse betalingssoftware Ta en titt på denne siden her: http://mobac.dnsalias.org/ Bruker selv Maverick og synes det fungerer bra. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Beklager. Enter/linjeskift-smiley er visst noe som er spesielt for Scandinavian Keyboard. Jeg regner med at du har HTC med medfølgende sense. Hvis du er glad i tastaturet ditt, og ikke vil bytte, kan jeg ikke hjelpe. bruker vanlig ja, men tror jeg skal skifte nå.. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg kan legge til: Mobile Atlas Creator er genialt bra. Last ned nyeste alpha her for flest mulig alternativer. Alphaene pleier å være ganske stabile. Personlig synes jeg mapnik har best bykart, men vær oppmerksom på at du ikke kan laste ned ubegrenset antall tiles med mapnik. Dersom det overskrider 1000 tiles per dag per IP, blir IPen bannet. Dersom du har root, kan du også bruke Mobile Atlas Creator sammen med Google Maps brut for å skaffe deg offline kart med googles egen android-applikasjon. Du har også MapDroid som laster ned og fikser alt via telefonen. Kartene er ikke like detaljert som google maps eller mapnik, og appen er simplere, men til enkelt kartverk i storby kan det kanskje være nok. Endret 19. september 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Finnes det noen gode gratis gps programmer jeg kan bruke som lagrer kartene lokalt? Google maps BRUT kan lagre kartene, den har også navigasjon i norge. Du trenger root Bare for at det er nevnt, Google Maps BRUT krever slett ikke root... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 hmmm... Har et lite problem med Dolphin HD. Plutselig begynt å trekke alvorlig mye CPU, noe som gjør at etter at en side er lastet må eg vente en stund før eg får trykket på nye linker, eller at scrolling går smooth, zoom flytter teksten riktig osv osv. Har avinstallert alle plugins for å sjekke om det var noen av de, men tror dette kom før eg i det hele tatt installerte noen... Kjent problem for noen her inne? Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare for at det er nevnt, Google Maps BRUT krever slett ikke root... Da ble det plutselig mye mer spennende! Tror jeg skal teste dette! Men er det noen som vet hvor stor plass kartene tar? På MapDroid tror jeg hele verden tok 3-4 GB, men det er jo sjelden man trenger mer enn en verdensdel eller to. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor får man Google Maps BRUT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå