Khaffner Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Humm på Hero kan man bare trykke menu-tasten to ganger for å fjerne tastelåsen..kanskje det er sense funksjon. Er antakeligvis det. På min Hero med froyo og WidgetLocker fungerer det ikke. Men der kan man long-presse back for å låse opp, om man ønsker det Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ingen problem det, men har ikke paypal og gidder ikke opprette det . Paypal er jo en mye benyttet betalings-løsning på nett og jeg anbefaler deg å opprette en konto. Genialt enkelt å bruke Lenke til kommentar
jealei Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 heisann, jeg på utkikk etter en kalender som er simpel og enkel og bruke, samtidig som den har litt funksjoner, synes egentlig den innebygde er fin, men den viser ikke uke nr, det er litt viktig for meg, noe og anbefalle? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du kan få opp ukenr ved å abbonere på kalenderen "ukenummer" i google calendar på web Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Humm på Hero kan man bare trykke menu-tasten to ganger for å fjerne tastelåsen..kanskje det er sense funksjon. Er antakeligvis det. På min Hero med froyo og WidgetLocker fungerer det ikke. Men der kan man long-presse back for å låse opp, om man ønsker det Vet ikke med WidgetLocker, men jeg bruker også froyo og kan trykke to ganger for å låse opp. Var en innstilling en eller annen plass som man kan ta på for å muliggjøre det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da er det bare å leite det frem og presentere det her Turboleif. PRONTO! Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 heisann, jeg på utkikk etter en kalender som er simpel og enkel og bruke, samtidig som den har litt funksjoner, synes egentlig den innebygde er fin, men den viser ikke uke nr, det er litt viktig for meg, noe og anbefalle? Jeg bruker Jorte, den er enkel og grei. Jeg liker at det er mulig å se hele uken foran meg i front siden Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Da er det bare å leite det frem og presentere det her Turboleif. PRONTO! Alright! Dette er for de som har froyo 1.5 da. Gå inn på villain settings > Input settings - rull helt ned så kan du velge å ta på "Trackball wake", "Trackball unlock" og "Menu unlock" Edit: Finnes sikker på noen andre også hvis man bare leter litt rundt :-) Endret 18. september 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
osmano Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dette er for de som har froyo 1.5 da. Unnskyld for å være pirkete men...."froyo" er Android 2.2 1.5 heter "cupcake", 1.6 "donut" 2.1 "Eclair" og neste trinn i stigen etter "froyo" vil kalles "Gingerbread" sorry....hehe :!: Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Dette er for de som har froyo 1.5 da. Unnskyld for å være pirkete men...."froyo" er Android 2.2 1.5 heter "cupcake", 1.6 "donut" 2.1 "Eclair" og neste trinn i stigen etter "froyo" vil kalles "Gingerbread" sorry....hehe :!: Edit: huffaseg, jeg mente så klart Froyd villain 1.5. Men men, dere får se om dere får det til uansett Endret 18. september 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Går også an å bruke "no lock". Kan da "vekke/åpne" telefonen med å trykke trackball - volume tast e.l Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Handcent -problemer: 1: Hvis du bruker fulltastatur, og skriver inn de to første bokstavene får du vel opp en liste over navn? 2: Hold inne enter/linjeskift for å sette inn smiley. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Norsk tastatur i Android 2.1, anyone? Får ikke Skandinavisk tastatur til å funke, laget av en eller annen svenske. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Finns det en app som gir oss mulighet til å slette noen av de ubrukelige appsene som fulgte med htc desire eller må man bare roote mobilen? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Mener du scandinavian keyboard? Den er laget norske Trygve, som går under navnet Trygveaa på forumet her. Hva har du gjort for å aktivere det? ____________________________ Så vidt jeg har forstått må man roote for å fjerne apps som amazon, google maps, facebook osv. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Mener du scandinavian keyboard? Den er laget norske Trygve, som går under navnet Trygveaa på forumet her. Hva har du gjort for å aktivere det? ____________________________ Så vidt jeg har forstått må man roote for å fjerne apps som amazon, google maps, facebook osv. Gjorde det likedan som jeg gjorde i Android 1.5 Det fungerte i 1.5 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det var jo ikke noe svar. Jeg har brukt det på både 2.1 og 2.2 uten problemer. Først må du aktivere det i settings, language & keyboards, så må du skru det på mens du skriver: Hold inne på tekstfeltet, og velg input method. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det var jo ikke noe svar. Jeg har brukt det på både 2.1 og 2.2 uten problemer. Først må du aktivere det i settings, language & keyboards, så må du skru det på mens du skriver: Hold inne på tekstfeltet, og velg input method. Kan ikke huske å ha gjort det siste i Android 1.5 Uansett, takk skal du ha. Lenke til kommentar
rayblue Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Handcent -problemer: 1: Hvis du bruker fulltastatur, og skriver inn de to første bokstavene får du vel opp en liste over navn? 2: Hold inne enter/linjeskift for å sette inn smiley. 1. Det er korrekt, men det blir det samme om som jeg trykker f.eks. 8777666 (tro) og får opp alle navnene som begynner på Tro. Jeg vil ha funksjonen som telefonen har med å trykke 876 og får opp alle navnene som inneholder den kombinasjonen (TUV+PQRS+MNO). Dette gir mye raskere tilgang til navnene. 2. Jeg har prøvd å holde inne både på telefontastatur og fulltastatur men får ikke dette til. Er det en spesiell instilling jeg må gjøre?? (Jeg har valgt på Keybordinnstillinger - Action tast - Smiley) Takker for videre hjelp, evt forslag til annet SMS program. Lenke til kommentar
FirstPrice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har ikke så mange apps på Heroen min, men noe kan jeg alltids anbefale, med fare for at det allerede har blitt anbefalt/nevnt. SID Player Om: Et lite musikkprogram som legger inn et eget lite program som spiller av en medfølgende zip fil fylt med chip musikk. Vurdering: Programmet kan lugge litt om du blar gjennom biblioteket mens musikken spilles av. Enkelte filer har tidligere ikke kunnet spilles av. siste updaten kan se ut til å ha fikset sistnevnte Ellers er det intet å utsette på programmet, det kan fint ligge i bakgrunnen og ligger som et lite [C<] tegn i status-linjen. Pris: Gratis URL: http://www.appbrain....theap.sidplayer WiFinder Om: Applikasjon som viser hvilke trådløse nettverk som befinner seg i nærheten av der du er. Vurdering: Mer oversiktlig program for å finne trådløst internett med. Det har ikke så mange instillinger, men man kan velge mellom å kun vise åpne nettverk eller begge deler. Man kan velge om man vil ha grafisk eller prosentvis visning av signalstyrke på trådløse nettverk man finner. Det viser også hvilken type sikkerhet linjene er sikret med. Pris: Gratis. Url: http://www.appbrain....gmsoft.wifinder Bluetooth File Transfer Om: Program for å sende og motta file og mapper via bluetooth med. Vurdering: funksjonelt og oversiktlig samtidig som det er enkelt å bruke. Det eneste minuset (om det kan kalles det) er at man må vente til programmet er ferdig med å søke etter enheter i nærheten med blåtann (hvis du sender ifra mobilen) selv om enheten du skal sende til allerede er oppdaget og ligger under recent devices. Pris: Gratis. URL: http://www.appbrain....edieval.blueftp Launcherpro Om: De fleste har vel allerede hørt om dette. Vurdering: Uten tvil et av mine favorittprogrammer til android og trolig det første jeg kommer til å betale for fullversjonen for. Ikke for ekstra wdgets, men for å støtte opp om et såpass bra program. Pris: Gratisversjon og betalversjon med ekstra funksjoner (ukjent pris). Url: http://www.launcherpro.com/ Alle programmene ovenfor (untatt LP) har tidligere kjørt på både Android 1.5, 2.1 og nå 2.2 uten andre problemer enn det som evt. er spesifisert under vurdering. Alle programmene finnes i Android market, men har her linket til dem hos appbrain for ordens skyld. Håper dette var til noe hjelp for noen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå