Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger to programmer, og orker ikke å lete gjennom 173 sider (første siden er gammel):

1. Jeg er lei av å måtte trykke oppå telefonen også slide for å låse opp telefonen. Finnes det en app som gjør at de nederste knappene kan gjøre dette? Enten trykke på en av de også slide, eller evt trykke på to av de eller holde inne en osv osv..

2. En god file manager hvor jeg kan få en ryddig og ovesikt over hva som er på både telefon og minnekort.

Jeg har også brukt Handcent SMS en stund, og klarer ikke helt å finne meg til rette med den appen. Noen som har en bedre (en annen) SMS app å anbefale?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Jeg er lei av å måtte trykke oppå telefonen også slide for å låse opp telefonen. Finnes det en app som gjør at de nederste knappene kan gjøre dette? Enten trykke på en av de også slide, eller evt trykke på to av de eller holde inne en osv osv..

WidgetLocker er en alternativ lockscreen som muliggjør vekking med alle knappene.

http://teslacoilsw.com/widgetlocker

Option for "easy wake", use any button (volume, camera, trackball, etc) to wake.

I tillegg kan du plassere widgets på lockscreenen, det er hovedgreia med det programmet :)

edit: Jeg er på jakt etter en skritteller som fungerer når skjermen er av.

Mener å huske at akselerometer + standby ikke gikk så bra, men at det ble fikset i Android 2.1 hmm.gif

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

WidgetLocker er en alternativ lockscreen som muliggjør vekking med alle knappene.

http://teslacoilsw.com/widgetlocker

Option for "easy wake", use any button (volume, camera, trackball, etc) to wake.

I tillegg kan du plassere widgets på lockscreenen, det er hovedgreia med det programmet :)

edit: Jeg er på jakt etter en skritteller som fungerer når skjermen er av.

Mener å huske at akselerometer + standby ikke gikk så bra, men at det ble fikset i Android 2.1 hmm.gif

Får ikke lastet ned denne :( Noen tips?

Lenke til kommentar

Noen som har en musikkspillerapp å anbefale, som muliggjør valg av katalog(er) som skal inkluderes i biblioteket?

Har en del lydbøker og diverse på telefonen, og biblioteket i standardappen blir oversvømt av rot når flere lydbøker med gjerne hundrevis av filer inkluderes... :(

(Samsung Galaxy S, rootet med marketaccess)

Endret av oleva
Lenke til kommentar

Noen som har en musikkspillerapp å anbefale, som muliggjør valg av katalog(er) som skal inkluderes i biblioteket?

Har en del lydbøker og diverse på telefonen, og biblioteket i standardappen blir oversvømt av rot når flere lydbøker med gjerne hundrevis av filer inkluderes... :(

Jeg bruker Mix-Zing til lydbøker/hørespill. Den sorterer etter mapper (windows)

Lenke til kommentar

Bruker Mortplayer Audiobooks for lydbøker, den er super. Problemet er musikkspilleren, som drar med seg alle lydbøkene i biblioteket.

Lenke til kommentar

Bruker Mortplayer Audiobooks for lydbøker, den er super. Problemet er musikkspilleren, som drar med seg alle lydbøkene i biblioteket.

Prøv å legg en fil som heter .nomedia i mappa hvor du har lydbøker, det skal respekteres i de fleste musikkspillere, og filene vil ikke vises i disse...

/Espen

Lenke til kommentar

Prøv å legg en fil som heter .nomedia i mappa hvor du har lydbøker, det skal respekteres i de fleste musikkspillere, og filene vil ikke vises i disse...

/Espen

Aha! Takk, det skal jeg prøve. Må den legges i alle underkataloger også eller sees disse bort fra hvis filen ligger i hovedkatalogen?

Lenke til kommentar

/Espen

Aha! Takk, det skal jeg prøve. Må den legges i alle underkataloger også eller sees disse bort fra hvis filen ligger i hovedkatalogen?

Det vet jeg dessverre ikke, men det er ikke værre enn å prøve, vær oppmerksom på at det tar litt tid før systemet indekserer mediafilene etter at minnekortet igjen blir montert, så det tar litt tid før du ser effekten av det...

/Espen

Lenke til kommentar

Hvis du lager en tom fil med navnet .nomedia i en mappe, vil ikke innhold i den inkluderes i muskk/bilde-biblioteket. :)

Samtidig vil du kunne bruke alle som lar deg velge hvor du skal se etter filene - da kan bare bla deg frem til mappen, selv om den har .nomedia-filen i seg.

Lenke til kommentar

Eg har oppdaget RobotDefense.

Mitt liv har fått en drastisk endring!

Og angry birds! Me want more.....

Takk for Appmonster....trenger det.

Og når vi snakker om plass....får ikke installert Angry birds....

Har Desire med 2.2 offisiell rom. Trenger man mye ledig plass?

Ser at det er en stor fil. Får bare melding om at jeg ikke får installert den.....hjeeeelp? :)

Kanskje du har får lite internminne til at den greier å hente det ned?Sjølv om eg trudde internminnet som behøvdes for å kjøre OSet og dens funksjoner var låst..Men,kan jo være dynamisk..

Prøv med å avinnstallere ein eller fleire apps. som ligger på interminne og prøv å last ned Angry Birds fra markedet igjenn.Sjølve spillet er Totalt : 1,62MiB der Applikasjonen tar 1,61MiB og Data tar :8,00KiB..Og spillet er lagret på SD..

Lenke til kommentar

Hei

Jeg trenger to programmer, og orker ikke å lete gjennom 173 sider (første siden er gammel):

2. En god file manager hvor jeg kan få en ryddig og ovesikt over hva som er på både telefon og minnekort.

Jeg har også brukt Handcent SMS en stund, og klarer ikke helt å finne meg til rette med den appen. Noen som har en bedre (en annen) SMS app å anbefale?

Takker for svar :)

Problem 1 og 2 løst. WidgetLocker ble funnet på en annen måte, og er SUVEREN!! Astro virker også veldig bra.

Noen som har noen tips til SMS app? Her er hva jeg slite med Handcent:

1. Hurtigsøk på navn når man skal sende melding. Med Desires vanlige telefonknapp kan man trykke f.eks. 263 og får opp alle navn som inneholder ABC+MNO+DEF. Det gjør det lettere å finner personen man skal ringe til (man kan også holde lenge på navnet og velge "Send SMS". I Handcent må man skrive nøyaktig navn på kontakten (f.eks. Andreas: 2+66+3+777). Dette gir mange tastetrykk når man har mange med lignende navn (Andreas, Anders etc). Finnes det en innstilling som gjør det enklere i Handcent?

2. Når jeg får en melding og popup vinduet kommer opp, så er det ingen mulighet til å sette inn smiley i meldingen. Dersom jeg svarer på meldingen i vanlig modus (ikke popup) så har man dette med å trykke menu knappen.

Dersom noen løser disse 2 tingene, så blir Handcent beholdt. Om ikke tar jeg gjerne imot tips på andre gode SMS/MMS programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...