Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Anbefaler Foursquare. Kanskje dette blir populært når folk overvinner sin "storebror ser deg"-frykt. Ser for meg at dette kan være utrolig nyttig hvis man f.eks. beveger seg rundt i byen på samme tid som ens venner. Har bare én venn til nå som også har installert det, så er litt kjipern...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Foursquare. Kanskje dette blir populært når folk overvinner sin "storebror ser deg"-frykt. Ser for meg at dette kan være utrolig nyttig hvis man f.eks. beveger seg rundt i byen på samme tid som ens venner. Har bare én venn til nå som også har installert det, så er litt kjipern...

Mulig jeg prøver det, men jeg har sannsynligvis ingen venner som bruker det, og da blir en eventuell test av det litt amputert. Men hva er evt. forskjell/likhet med google latitude og facebook places?

Lenke til kommentar

Mulig jeg prøver det, men jeg har sannsynligvis ingen venner som bruker det, og da blir en eventuell test av det litt amputert. Men hva er evt. forskjell/likhet med google latitude og facebook places?

Såvidt jeg vet kan man ikke bruke Google Latitude sammen med Facebook og Twitter. Foursquare kan sende oppdateringer til begge disse. Gjetter at Facebook places ikke kan sende oppdateringer til Twitter...

Edit: Ser ikke ut som om Facebook Places finnes til Android heller...

Foursquare finnes til alt... cirka.

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Facebook Places blir nok integrert i selve Facebookappen i en senere oppdatering. Har mer tro på den da Facebook allerede har stor brukergruppe, så det blir lettere for folk å koble opp mot andre de ønsker å dele plassering med.

Jeg tenker det samme. Jeg har ingen erfaringer med hvordan Places-app'en funker på iPhone, men håper at det er noe lignende Foursquare mtp. pinging av venner osv., for det er hva som gjør Foursquare genialt..

Lenke til kommentar

Lydbøker på engelsk

www.audible.com har kommet med en app til Android (Audible for Android) for de som er glad i å høre på lydbøker på engelsk.

Å registrere seg hos dem koster noen dollarer pr måned i forhold til hvor mange bøker man vil laste ned, men det er verdt det! :thumbup:

Hei, fant du appen i markedet? Finner den ikke selv. Vet ikke om det er telefonen min (X10 mini), men mest sannsynlig er det den døve regionaliseringen som slpr til igjen. :thumbdown:

Finner heller ikke installer package noe sted på google, hvis noen kunne lastet den opp hadde jeg blitt veldig glad! Betaen fungerer fremdeles til avspillling men de vil ikke synke den nye boken...

Lenke til kommentar

[quote name='mikkello' date='13. september 2010 - 17:27' timestamp='1284391632'

Gjør det, men savner kontakter- og kalenderwidgetene!

Noen gode og gratis erstattere noen vet om?

Android Agenda widget er en meget god widget som viser kommende avtaler, inkludert snarvei til å lage nye. Usikker på om den kan vise kalender for n måned på en av hjemmeskjermene, men vet det finnes alternativer for det og, uten at jeg husker det i farten.

Hvis du bare trenger snarvei til enkelte kontakter, kan du gjøre dette under "snarvei" når du lang-trykker på hjemmeskjermen. Ellers vil jeg tro et søk på contact widget på appbrain gir de et solid utvalg.

Lenke til kommentar

Lydbøker på engelsk

www.audible.com har kommet med en app til Android (Audible for Android) for de som er glad i å høre på lydbøker på engelsk.

Å registrere seg hos dem koster noen dollarer pr måned i forhold til hvor mange bøker man vil laste ned, men det er verdt det! :thumbup:

Hei, fant du appen i markedet? Finner den ikke selv. Vet ikke om det er telefonen min (X10 mini), men mest sannsynlig er det den døve regionaliseringen som slpr til igjen. :thumbdown:

Finner heller ikke installer package noe sted på google, hvis noen kunne lastet den opp hadde jeg blitt veldig glad! Betaen fungerer fremdeles til avspillling men de vil ikke synke den nye boken...

Jeg fant appen i market, den heter Audible for Android.

Men jeg glemte å si at jeg har en Desire, det er ikke sikker at det er mulig for deg å laste det ned.

Ellers er det bare å sjekke Audible.com eller QR code

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til et program som henter ut statstikker over hva man bruker telefonen til? Har Phonalyzr, men ønsker et program som kan vise eksempelvis at telefonen brukes så og så mange timer til surfing, så og så mange timer til å skrive tekstmeldinger, osv.

Lenke til kommentar

Jeg fant appen i market, den heter Audible for Android.

Men jeg glemte å si at jeg har en Desire, det er ikke sikker at det er mulig for deg å laste det ned.

Ellers er det bare å sjekke Audible.com eller QR code

Den dukker ikke opp i markedet for meg så kan hende at X10 Mini eller Android 1.6 ikke er støttet. Noe som er rart siden betaen fungerer fint? Du kunne ikke vært så elskverdig og lastet opp package filen?

Endret av olaleier
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...