Icedragon520 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Remotedroid Bruk din androidtelefon som touchpad til PC'n din! Fungerer kjempebra og er lett å sette opp. Du kan også bruke den som tastatur. URL GENIALT! Takk for tipset. Har en dell laptop der touchpaden er ubrukelig, så denne er fin å ha. Dette var jo genialt! Eneste minuset var at scrollen var veldig følsom med htc desire Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lydbøker på engelsk Audiobook.com har kommet med en app til Android (Audible for Android) for de som er glad i å høre på lydbøker på engelsk. Å registrere seg hos dem koster noen dollarer pr måned i forhold til hvor mange bøker man vil laste ned, men det er verdt det! Websiden Audiobook.com finnes ikke (domenet er parkert). Du mener kanksje audiobooks.com? Vært kjekt med en link til appen. Det stemmer, min feil! Websiden heter www.audible.com faktisk Lenke til kommentar
julepølsa Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om ett bra "brainstorming" program? Eventuelt en god notisblokk eller noe lignende? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Finnes det noen spill på market som ligner på theme park/theme hospital eller andre spill i den sjangeren? Hadde vært kult med et slikt spill, og det burde strengt tatt ikke være en umulighet på mobilen. 3 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Remotedroid Bruk din androidtelefon som touchpad til PC'n din! Fungerer kjempebra og er lett å sette opp. Du kan også bruke den som tastatur. URL GENIALT! Takk for tipset. Har en dell laptop der touchpaden er ubrukelig, så denne er fin å ha. Dette var jo genialt! Eneste minuset var at scrollen var veldig følsom med htc desire Tror du kan stille på det i progeammet ;-) Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som vet om en applikasjon som måler hastighet? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som har en klokke/vær-widget nesten lik som HTC sense sin? Bruker en annen launcher og vil gjerne ha lik som før. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fancywidget (google, tror den finnes på XDA som er nede for øyeblikket) eller beautiful widgets (betalingsapp) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Får du også med animasjonene med den? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vet ikke, har ikke prøvd dem Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Wheather and Toggle Widget er ganske pen og har animasjoner Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har tidligere lastet opp den siste versjone av en yr-widget som av juridiske grunner måtte fjerne flip-klokka. Her er den på nytt: Backup med astro, zippet for å unngå forumets naziholdninger ovenfor .apk-filer. weather widget.zip 3 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som har en erstatter for kontaktwidgeten til HTC sense også? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kan hvertfall ikke hjelpe deg der... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som har en erstatter for kontaktwidgeten til HTC sense også? Launcher Pro Plus har flotte widgeter for Twitter, Facebook, kontakter, kalender og bokmerker Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som har en erstatter for kontaktwidgeten til HTC sense også? Launcher Pro Plus har flotte widgeter for Twitter, Facebook, kontakter, kalender og bokmerker Men er ikke villig til å betale noe Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som har en erstatter for kontaktwidgeten til HTC sense også? Launcher Pro Plus har flotte widgeter for Twitter, Facebook, kontakter, kalender og bokmerker Men er ikke villig til å betale noe LauncherPro Plus koster $2.99, det er kr. 18,50 med dagens kurs. Det har vel alle råd til? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er verdt det. Kommer til å kjøpe programmet så fort jeg får meg nordeakort og lønning Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Eneste minuset var at scrollen var veldig følsom med htc desire å... stakkars deg... Det er verdt det. Kommer til å kjøpe programmet så fort jeg får meg nordeakort og lønning det koster 20 kr. trenger du virkelig lønning for det? edit: dobbel Endret 12. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå